نوشته شده توسط : المیرا

هتل 5 ستاره یلکن بلو لایف آنتالیا در سال 2011ميلادي در منطقه بلدیبی آنتالیا بنا شده است. این هتل در مجموع از 332 اتاق تشکیل شده است. هتل در فاصله 28 کیلومتری از مرکز شهر آنتالیا قرار گرفته است. هتل یلکن در فاصله بسیار کمی از دریا واقع شده است. فاصله هتل تا مركز شهر كمتر از 10كيلومتر است. فاصله فرودگاه با این هتل تور آنتالیا  40 کیلومتر می باشد. هتل مجهز به اینترنت وای فای می باشد. 

_یلکن_بلو_لایف_آنتالیا_2.jpg

امکانات هتل یلکن بلو لایف آنتالیا:

2 سالن بدنسازی، استخرهای سرپوشیده و روباز( کودکان و بزرگسالان)، پارک آبی و سرسرهای مهیج، سونا، جکوزی، کلاس غواصی، ورزش های آبی موتوری و غیر موتوری، حمام ترکی و بخار، ماساژ و اسپا، آرایشگاه، ساحل و پلاژ اختصاصی با فضای مخصوص حمام آفتاب، صرافی، فروشگاه، انبار بار و چمدان، آسانسور ، تهویه، اینترنت وایرلس رایگان، پزشک، ترانسفر فرودگاه، کرایه دوچرخه، کرایه اتومبیل، گیم نت، کافی نت، برنامه های شاد شبانگاهی، مینی کلاب، لباسشویی، سرویس نگهداری از کودکان ، لاندری، صندوق امانات، رستوران، لابی، بار، کافه، استخر و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_یلکن_بلو_لایف_آنتالیا_5.jpg

_یلکن_بلو_لایف_آنتالیا_3.jpg

_یلکن_بلو_لایف_آنتالیا.jpg

_یلکن_بلو_لایف_آنتالیا_4.jpg

 

 

هتل کارمیر ریزورت آنتالیا

هتل کارمیر ریزورت آنتالیا

هتل کارمیر ریزورت آنتالیا در شمار هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد و در فضایی به مساحت ۱۸ هزار متر مربع بنا شده است. این هتل از ۳ ساختمان با ۴ طبقه تشکیل شده و در نزدیکی ساحل قرار گرفته است. هتل کارمیر ریزورت آنتالیا با طراحی منحصر به فرد خود و دیزاین زیبا توجه بسیاری از گردشگران تور آنتالیا را به خود جلب نموده است. این هتل دارای ۲ استخر روباز می باشد و در مجاور استخر نوشیدنی های متنوعی تدارک دیده شده است. علاقه مندان به ورزش می توانند از ورزش هایی مانند والیبال ساحلی و ایروبیک استفاده نمایند و لذت ببرند. در رستوران های هتل که شامل رستوران بوفه اصلی، رستوران زیبای سفید عثمانی و رستوران ایتالیایی می باشد انواع غذاهای ترکی و بین المللی برای میهمانان تور آنتالیا سرو می شود. فاصله هتل کارمیر ریزورت آنتالیا تا مرکز کمر ۹ کیلومتر ، مرکز شهر آنتالیا ۳۰ کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا ۴۰ کیلومتر می باشد.

امکانات هتل کارمیر ریزورت آنتالیا :

صرافی , آرایشگاه و خشک شویی و اتوشویی سالن کنفرانس , حمام ترکی و حمام بخار سونا و جکوزی همراه با اتاق ماساژ و ... برای اقامت میهمانان تور لحظه آخری آنتالیا فراهم گردیده است

هتل کارمیر ریزورت آنتالیا

هتل کارمیر ریزورت آنتالیا

هتل کارمیر ریزورت آنتالیا

 

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا خرداد 95

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا تیر 95

تور آنتالیا مرداد 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات خرداد 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا, شیک ترین هتل های 5 ستاره آنتالیا, مجلل ترین هتل های 5 ستاره آنتالیا, نرخ ویژه هتل های 5 ستاره آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

فروشگاه تانساش :

 

.JPG

تانساش آنتالیا معروف به فروشگاه بزرگ مواد غذاییست .اما علاوه بر مواد غذایی دیگر محصولات نیزدر آن  وجود دارد. فروشگاه تانساش دو طبقه دارد که طبقه اول مختص غذاها و خوراکی های سنتی و مدرن است.انواع شیرینی جات و ترشیجات سالم در آنجا یافت می شود.و همچنین طبقه دوم این فروشگاه مختص کالاهای الکترونیکی و پوشاک و صنایع دستی  و … می باشد.از قابلیت های این فروشگاه مجهز وجود ماشین های خرید و پله برقی های مناسب جهت جابه جایی سبدها خرید می باشد.در فروشگاه تانساش تمامی مایحتاج شما وجود دارد…. . با تور لحظه آخری آنتالیا می توانید از خرید در تانساش لذت ببرید .

 

_2.jpg

 

 

مرکز خرید زنجیره ای میگروس :

اگر شیک ترین اجناس مد نظر شماست حتما از این مرکز خرید در تور آنتالیا دیدن کنید. این مرکز خرید بیش از ۴۷۰فروشگاه در سرتاسر ترکیه دارد.

در فروشگاه های این مرکز خرید بهترین اجناس بین المللی یافت می شود.از قطعات الکترو نیکی و کامپیوتری گرفته تا پوشاکهای مدرن وحتی  مارک ترین کفش ها.

همچنین در این مرکز خرید  خوشبوترین عطرها با بهترین قیمت ها یافت می شود.فروشگاه میگروس از پر بازدید ترین مراکز خرید در بین گردشگران تور آنتالیا به حساب می آید.

 

_3.jpg

_2.jpg

 

مرکز خرید کالیسی آنتالیا

یکی از بهترین مراکز خرید Kaleici است، که نزدیک دیوارهای شهر مستقر است. با پیاده روی تا دیوار شهر شما شانس یافتن موارد زیادی برای خرید دارید. عطر غذاها و ادویه جات به همراه سر و صدای بازاریان شما را به گذشته ترکیه و این شهر تاریخی میبرد. علاقه مندان به این مرکز خرید می توانند با تور لحظه آخری آنتالیا همراه شوند .

 

-خرید-کالیسی-آنتالیا1.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا خرداد 95

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا تیر 95

تور آنتالیا مرداد 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید آنتالیا,ارزان ترین مراکز آنتالیا,بهترین مراکز آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل 4 ستاره الدار ریزورت آنتالیا در منطقه کمر احداث شده است. این هتل تور آنتالیا در کنار دریا واقع شده است. در این هتل سالن کنفرانس وجود دارد. همچنین یک صرافی برای دسترسی میهمانان در نظر گرفته شده است.

_الدار_ریزورت_آنتالیا.jpg

 

امکانات هتل الدار ریزورت آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، تهویه مطبوع، روم سرویس 24 ساعته،تلویزیون ال سی دی، ماهواره، تلفن، مینی بار، گاو صندوق، بالکن ، حمام، سشوار، صندوق امانات، حمام، سشوار، صندوق امانات،استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی، استخر روباز، حمام ترکی، پزشک، خدمات پرینت و فکس، صرافی، پارکینگ، لاندری، اسکواش، فروشگاه، سونا، جکوزی، ماساژ ، سالن کنفرانس و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_الدار_ریزورت_آنتالیا_1.jpg

_الدار_ریزورت_آنتالیا_2.jpeg

_الدار_ریزورت_آنتالیا_3.jpg

_الدار_ریزورت_آنتالیا_4.jpg

 

 

هتل هیمروس بیچ آنتالیا

موقعیت جغرافیایی : 

هتل هیمروس بیچ آنتالیا در ۴۵ کیلومتری آنتالیا و۱ کیلومتری ساحل قرار دارد . این هتل یک هتل کوچک و دوستانه با بهره گیری از یک مکان آرام در حومه کمر است که توجه گردشگران تور آنتالیا را به خود جلب می نماید. 

-هیمروس-بیچ2-انتالیا.jpg

 

-هیمروس-بیچ-آنتالیا3.jpg

امکانات هتل : 

منطقه لابی با پذیرش ۲۴ ساعته تور آنتالیا و چک کردن خدمات ، صندوق امن ، نرخ ارز ، کافه ، مینی سوپر مارکت ، باشگاه تفریحی ، رستوران ، اتاق بازی ، دسترسی به اینترنت WLAN ، سرویس رختشویی با هزینه ، زمین بازی کودکان  و پارکینگ رایگان نام برد . این هتل دارای آپارتمان های اختصاصی مجهز به امکانات آشپزی و سیستم تهویه هوا می باشد وعلاوه بر ساحل اختصاصی دارای یک استخر نیز می باشد که بخش مربوط به کودکان آن جداست .

 

-هیمروس-بیچ-آنتالیا.jpg

 

1هتل-هیمروس-بیچ-آنتالیا.jpg

 

-هیمروس-بیچ1-آنتالیا.jpg

 

امکانات اتاق ها :

 صندوق امن , تلویزیون های ماهواره ای و آشپزخانه با یک یخچال کوچک و فر ، تهویه مطبوع مرکزی و گرمایش ، حمام خصوصی با WC نام برد. اتاق های هتل دارای تلویزیون و یک بالکن می باشد و اینترنت رایگان در اتاق ها قابل استفاده برای میهمانان تور آنتالیا می باشد .

 

-هیمروس-بیچ2-آنتالیا.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا خرداد 95

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا تیر 95

تور آنتالیا مرداد 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره آنتالیا, شیک ترین هتل های 4 ستاره آنتالیا, نرخ ویژه هتل های 4 ستاره آنتالیا, بهترین هتل های 4 ستاره آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل ایران کیش

_ایران_کیش_1.jpg

هتل بین المللی ایران کیش در شمار هتل های 5 ستاره این جزیره قرار دارد و در تیرماه  1393 با 700 متر مربع زیربنا در مقابل پارک شهر کیش افتتاح شد. هتل ایران از دریا 20 دقیقه فاصله دارد. این هتل شامل 7 طبقه، 130 اتاق و 310 تخت خواب می باشد. معماری و طراحی هتل ایران بسار زیبا و منحصر به فرد می باشد به گونه ای که توجه بسیاری از گردشگران تور کیش را به خود جلب می نماید این هتل در دو برج مجزا طراحی شده که در طبقه همکف و هفتم با هم ارتباط دارند و این خصوصیت این هتل را از دیگر هتل های کیش متمایز می کند. ساخت این هتل هزینه ای بیشتر از 55 میلیارد تومان را در بر داشته است. طراحی هتل ایران کیش به گونه است که اتاق هایی که در ضلع شمالی هتل قرار گرفته اند مشرف به دریا و اتاق هایی که در ضلع جنوبی هتل قرار گرفته اند رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ شهر می باشند. در تمامی طبقات و اتاق های این هتل بین المللی اینترنت رایگان برای مسافران تور کیش وجود دارد و تنها هتلی در جزیره است که دارای نسل جدید سیستم های تهویه مطبوع و خنک کننده (VRF) می باشد. 

امکانات هتل ایران کیش:

سرویس رفت و برگشت به فرودگاه، سالن های مجهز ورزشی شامل استخر و بدنسازی، سالن همایش،رستوران اصلی و رستوران روباز، صندوق امانات اختصاصی،اینترنت رایگان در لابی و در تمام اتاق ها، لاندری۲۴ساعته، پارکینگ سرپوشیده، کافی شاپ، سیستم های پیشرفته صوتی و تصویری، ماهواره و... . این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای شما میهمانان تور کیش به ارمغان می آورد.

_ایران_کیش_2.jpg

_ایران_کیش_3.jpg

_ایران_کیش_4.jpg

_ایران_کیش_5.jpg

_ایران_کیش_6.jpg

 

 

هتل 5 ستاره پارمیس یکی از بزرگترین و مجهزترین هتل های جزیره ی کیش می باشد،که در موقعیتی عالی،نزدیک به مراکز خرید و مناطق تفریحی واقع شده است.اين هتل تور کیش در سال 1385 افتتاح گرديده و یکی از پر طرفدارترین هتلهای جزیره می باشد که از لحاظ کیفیت سرویس دهی و غذایی , تنوع اتاقها , موقعیت مرکزی در جزیره , برخورد خوب پرسنل پیشرو در میان هتلها می باشد.

 

_پارمیس_کیش.jpg

امکانات هتل پارمیس :

سالن بیلیارد ،  استخر سونا ،  جکوزى ،  ،  کافى شاپ ،  کافى نت ،  سالن همایش و...  اشاره کرد .اگر به دنبال آرامش و استراحت در یک مکان آرام می باشید با تور کیش در این هتل مجلل همراه شوید.

 

_پارمیس_کیش_5.jpg

_پارمیس_کیش_4.jpg

_پارمیس_کیش_3.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور کیش خرداد 95

تور کیش تابستان 95

تور کیش تیر 95

تور کیش مرداد 95

تور کیش ویژه تعطیلات خرداد 95

تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره کیش, مجلل ترین هتل های 5 ستاره کیش, شیک ترین هتل های 5 ستاره کیش, بهترین هتل های 5 ستاره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل صدف کیش

هتل صدف کیش در شمار هتل های 4 ستاره کیش قرار دارد و یکی از هتل های شیک و لوکس کیش محسوب می شود. این هتل درفضایی بالغ بر پانزده هزار متر مربع بنا گردیده است و از 54  اتاق و 140 تخت تشکیل شده است ، هتل صدف کیش از لحاظ موقعیت جغرافیایی به بازارهای بزرگ جزیره نزدیک است و روبروی دانشگاه جزیره کیش قرار دارد. این هتل در سال هشتادو یک بنا شد . هتل صدف در میان مسافران تور کیش محبوبیت خاصی دارد و یکی از هتل های پر طرفدار و با کیفیت کیش به شمار می رود.

 آدرس هتل صدف کیش : جزیره کیش، میدان امیر کبیر

امکانات هتل صدف کیش :

لابی با فضایی دلپذیر ، کافی شاپ ، رستوران  ، سالن کنفرانس ،  کافی نت و... برای مسافران تور کیش فراهم گردیده است

 

هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا کیش در شمار هتل های 4 ستاره کیش قرار دارد. این هتل در سال 1393 در مجاورت مرکز تجاری کیش بنا گردید. هتل پارمیدا از نظر موقعیت مکانی در مکان بسیار مناسبی قرار گرفته است از این رو مورد توجه بسیاری از گردشگران تور کیش می باشد. این هتل جزء هتل های نوساز جزیره کیش محسوب می شود.

 امکانات هتل پارمیدا کیش :

رستوران، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور کیش، استخر، اسپا، جکوزی، اینترنت در واحد ،رستوران، کافی­شاپ، باغ، مسیر پیاده روی، سالن همایش، سالن کنفرانس و...

 

مطالب مرتبط :

تور کیش خرداد 95

تور کیش تابستان 95

تور کیش تیر 95

تور کیش مرداد 95

تور کیش ویژه تعطیلات خرداد 95

تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره کیش, هتل های کیش,شیک ترین هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,با کیفیت ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل سیمرغ کیش :

 

_سیمرغ_کیش_2.jpg

 

هتل سه ستاره سیمرغ کیش در مرتفع ترین و بلندترین منطقه تفریحی جزیره کیش واقع شده است و زیبا می باشد. دارای محیطی مناسبی برای اقامت خانوادگی مسافران کیش است.  هتل سیمرغ کیش دارای چیدمان بسیار زیبا می باشد وکارکنان آن با رویی خوش پذیرای مهمانان تور کیش می باشند. هتل سیمرغ کیش برای میهمانان تخفیف های ویژه برای مکانهای تفریحی از جمله دلفیناریم ، باغ پرندگان، کلوپ مریم و غواصی و قایق رانی و آموزش در دریای خلیج فارس می باشد . رستوران هتل با انواع غذاهای لذیذ و متنوع آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران تور کیش می باشد . 

 

_سیمرغ_کیش.JPG

 

هتل 3 ستاره تاپ رز کیش در قلب جزیره زیبای کیش و در فاصله بسیار کمی از ساحل و در مرکز شهر کیش واقع شده است و فاصله آن تا مراکز خرید پانیذ حدود 10 دقیقه و تا بازار پردیس حدود 7 دقیقه پیاده روی می باشد . این هتل در یکی از منطقه های گردشگری خوب کیش واقع شده است با انتخاب این هتل آسودگی سفر را به همره خواهید داشت در زمینی به مساحت 13 هزار هکتار بنا شده است. این هتل تور کیش از 50 اتاق و 140 تخت خواب تشکیل شده است و دارای 37 ویلای ساحلی که مشرف به ساحل می باشد و کمتر از 50 متر با دریا و اسکله فاصله دارد. هتل تاپ رز کیش روبروی بازار پردیس در انتهای خیابان ابن سینا واقع شده است و با مرکز خرید پانیذ 10 دقیقه به صورت پیاده فاصله دارد.

 

_تاپ_رز_کیش.jpg

 

امکانات هتل تاپ رز کیش:

رستوران شامل انواع غذاهای داخلی و خارجی، کافی شاپ سنتی در محیطی بسیار زیبا، چایخانه سنتی، پارکینگ اختصاصی، خدمات خشکشویی و اتوشویی، سيستم  ماهواره برای تلویزیون اتاق ها، صندوق امانات، خدمات خانه داری، اينترنت پر سرعت وايرلس، كانتر خدمات گردشگرى، خدمات لاندرى و ترانسفر... . برای استفاده از امکانات این هتل زیبا باتور کیش همراه شوید .      

_تاپ_رز_کیش_1.jpg

_تاپ_روز_کیش.jpg

 

هتل فانوس کیش

هتل فانوس کیش

هتل فانوس کیش در شمار هتل های 2 ستاره کیش قرار دارد و در سال 1376 تاسیس گردید و در خرداد ماه 1389 باز سازی شد. هتل فانوس با فضای سبز مناسبی که دارد محیطی آرام بخش را به گردشگران تور کیش ارائه می دهد. این هتل همچنین مکان ها و تفریحات ورزشی برای علاقه مندان به ورزش را فراهم نموده است. هتل فانوس از جمله هتل هایی است که به عنوان اقامتگاه مسافرین خارجی که برای تمدید ویزا به جزیره کیش سفر می کنند، می باشد. . این هتل از مرکز جزیره دور بوده و از سکوت و آرامش خاصی برخوردار است اما برای رسیدن به بازارها و مراکز تفریحی باید مسافتی را طی کرد.

امکانات هتل فانوس کیش :

لابی ، ماهواره ، نمازخانه ، سالن ورزشی ، بیلیارد ، رستوران ، پارکینگ اختصاصی هتل مخصوص مسافران تور کیش ، پارکینگ سرپوشیده ، لاندری ، صندوق امانات اختصاصی و ...

هتل فانوس کیش

هتل فانوس کیش

 

مطالب مرتبط :

تور کیش خرداد 95

تور کیش تابستان 95

تور کیش تیر 95

تور کیش مرداد 95

تور کیش ویژه تعطیلات خرداد 95

تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره کیش, هتل 3 ستاره,کیفیت خوب,هتل خوب, نرخ مناسب ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل القصر مدینات دبی

هتل القصر مدینات دبی

 هتل القصر مدینات دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و در ساحل جمیرا قرار گرفته است این هتل دارای 2 کیلومتر ساحل اختصاصی می باشد. همچنین در کنار بازار مدینات جمیرا واقع شده است. این هتل از طریق یک کانال آبی به پارک آبی وایلد وادی راه ارتباطی وجود دارد و گردشگران تور دبی می توانند از تفریحات مفرح این پارک استفاده نمایند. هتل تا شهر اینترنتی دبی 15 دقیقه با ماشین فاصله دارد. هتل القصر مدینات از 292 اتاق تشکیل شده است که چشم انداز خلیج فارس یا باغ دارند. در ساحل این هتل در کنار خلیج فارس یک رستوران دریایی قرار دارد که میهمانان تور دبی می توانند انواع غذاهای متنوع و لذیذ دریایی را در این رستوران میل نمایند علاوه بر این رستوران، این هتل رستوران های زیاد و متنوع دیگری نیز دارد. 

آدرس هتل القصر مدینات دبی: جمیرا بیچ جاده، مدینه جمیرا توچال، الصفوح، دبی، امارات متحده عربی

امکانات هتل القصر مدینات دبی :

استخر سر باز، تراس، زمین تنیس، زمین گلف، پینگ پونگ، موج سواری، شیرجه، ورزش های آبی، پارک آبی، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، ساحل اختصاصی، استخر سرپوشیده، اتاق بازی، زمین بازی، باشگاه کودکان، روم سرویس، کرایه اتومبیل، پذیرش شبانه روزی مسافران تور دبی ، خدمات گردشگری، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان

هتل القصر مدینات دبی

هتل القصر مدینات دبی

هتل القصر مدینات دبی

 

 

هتل برج العرب دبی

 

 

 

هتل برج العرب دبی در شمار هتل های 7 ستاره دبی قرار دارد و یکی از مجلل ترین و شیک ترین هتل های دبی محسوب می شود این هتل  تور دبی در 280 متری از ساحل جمیرا واقع شده است. این هتل به سبک خاصی طراحی شده و معماری آن مثل بادبان کشتی می باشد. این هتل 231 متر ارتفاع، 70 طبقه و 202 سوئیت کاملا لوکس دارد. به دلیل طراحی منحصر به فرد هتل برج العرب دبی آن را به عنوان سنبل جهان عرب می دانند ولی طراحان غربی نمای رو به ساحل این هتل را به صورت صلیب طراحی کرده اند. رستوران این هتل یکی از 10 رستوران برتر دنیا می باشد. بلند ترین لابی آتریوم در جهان متعلق به این هتل است و اگر شما میهمانان تور دبی در لابی بایستید به سقف هتل نگاه کنید ، متوجه عظمت سازه ای که در آن اقامت دارید خواهید شد . با توجه به اندازه بسیار وسیع برج العرب دبی، این هتل تنها 202 سوئیت دارد و علت آن هم بزرگ بودن همه ی سوئیت های برج العرب است .ساخت برج العرب در زمان خودش حدود 650 میلیون دلار هزینه در بر داشت که با این حساب اگر سالیان سال همه سوئیت ها به بالاترین قیمت و تمام مدت اجاره داده شود ، با توجه به هزینه های جاری برج ، این سرمایه گذاری بازگشت نخواهد داشت. این هتل نمادی از شهر دبی را برای مسافران تور دبی به ارمغان می آورد.

 

 

 

امکانات هتل برج العرب دبی:

 

پذیرایی و خوش آمد گویی از میهمانان تور دبی ، نوشیدنی، دسر و سبد میوه به محض رسیدن، ایکس باکس و پلی استیشن برای کودکان، کنترل امکانات سوئیت با ریموت، کلابرایگان، ساحل اختصاصی، پارک آبی رایگان، ست کامل لوازم بهداشتی و عطر و ادکلن برای خانم ها و آقایان مارک هرمس انگلستان، ترانسفر رایگان لوکس، پیشخدمت اختصاصی، این هتل دارای رستوران هاو غذاهای متفاوتی است که در بالای هتل قرار دارد و میهمانان تور دبی برای رفتن به این رستوران ها باید از آسانسورهای شیشه ای استفاده کنند. یکی دیگر از رستوران های این هتل رستوران المهرا می باشد که در آن اکواریوم غول پیکری با ماهی های بسیار زیبا وجود دارد این رستوران با زیبایی خیره کننده همواره توجه گردشگران تور دبی را به خود جلب می کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط :

تور دبی خرداد 95

تور دبی تابستان 95

تور دبی تیر 95

تور دبی مرداد 95

تور دبی ویژه تعطیلات خرداد 95

تور دبی ویژه تعطیلات تابستان 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره دبی, بهترین هتل های 5 ستاره دبی, شیک ترین هتل های 5 ستاره دبی, مجلل ترین هتل های 5 ستاره دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل کاپتورن دبی

هتل کاپتورن دبی

هتل کاپتورن دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و یکی از هتل های معروف در دبی محسوب می شود. این هتل از لحاظ جغرافیایی در موقعیتی عالی از شهر نزدیک بازار خرید دیره قرار دارد. هتل کاپتورن دبی از 188  اتاق و سوییت تشکیل شده است که تمامی آن ها از امکانات و شرایط خوبی برخوردار می باشند. بسیاری از واحد ها دارای بالکن اختصاصی با چشم انداز عالی هستند که مناظر زیبایی را برای گردشگران تور دبی به ارمغان می آورند. از جمله این چشم اندازها آب نمای مشهور دبی می باشد. چهار رستوران و آب میوه سرای هتل برای صرف غذا و نوشیدنی پذیرای شما میهمانان تور دبی می باشند. منوی رستوران منوی بسیار قوی است که هر گونه غذای محلی و بین المللی در آن یافت می شود.  یکی از رستوران ها صرفا به طبخ و ارائه ی غذاهای عربی می پردازد.

امکانات هتل کاپتورن دبی :

سرویس نگهداری کودکان میهمانان تور دبی , ماساژ , جکوزی , استخر روباز , سونا , اتاقهای خالی از حساسیت , اتاق های خانوادگی , مرکز بدنسازی , بیلیارد , زمین گلف, خانه داری , امکانات جلسه و ضیافت , لباسشویی , خشکشویی , آرایشگاه , صبحانه در اتاق , اتو کشی , صرافی , خدمات کفش و واکس ,  کرایه ماشین , فکس و کپی , مرکز تجارت , خدمات تهیه بلیط , رستوران , پذیرش شبانه روزی میهمانان تور دبی , روزنامه , اتاقهای پاک وبدون سیگار , آسانسور , پذیرش و تحویل سریع , گاوصندوق , انبار بار و چمدان , تهویه , اتاقهای ضد صدا , منطقه بدون سیگار و ... 

هتل کاپتورن دبی

هتل کاپتورن دبی

هتل کاپتورن دبی

هتل کاپتورن دبی

هتل کاپتورن دبی

 

 

 

هتل گراند سنترال دبی

هتل گراند سنترال دبی

هتل گراند سنترال دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و یکی از هتل های شیک و لوکس دبی محسوب می شود که با کیفیت تمام و امکانات عالی پذیرای مسافران تور دبی می باشد. این هتل از لحاظ کیفیت خدمات، سرویس ها و امکانات در رتبه ی خوبی در میان هتل های دبی قرار دارد. هتل دارای استخر روبازی است که در تمام فصل ها و تحت هر شرایط جوی می توانید از آن بهره ببرید.

امکانات هتل گراند سنترال دبی :

ماساژ ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، استخر سرباز (تمام فصول) ، ایوان مخصوص حمام آفتاب ، باشگاه بدنسازی ، سالن جلسه ی مجهز مخصوص میهمانان تور دبی و ... 

هتل گراند سنترال دبی

هتل گراند سنترال دبی

هتل گراند سنترال دبی

 

مطالب مرتبط :

تور دبی خرداد 95

تور دبی تابستان 95

تور دبی تیر 95

تور دبی مرداد 95

تور دبی ویژه تعطیلات خرداد 95

تور دبی ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره دبی, شیک ترین هتل های 4 ستاره دبی, مناسب ترین هتل های 4 ستاره دبی, رزرو هتل های 4 ستاره دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل شایگان کیش

_شایگان_کیش_7.JPG

هتل شایگان کیش در شمار هتل های 5 ستاره کیش قرار دارد و یکی از هتل های معروف کیش محسوب می شود. این هتل تور کیش در زمینی به مساحت 15000 مترمربع ساخته شده است و در بهترین نقطه از نوار سیاحتی جزیره زیبای کیش واقع گردیده است همچنین با مشرف بودن اکثر اتاق ها به خلیج  زیبای همیشه فارس جزو هتلهای پر طرفدار کیش می باشد. از لحاظ دسترسی به بازارهای کیش این هتل در موقعیت خوبی قرار دارد و به بازارهای پانیذ و مرکز تجاری پردیس کیش بسیار نزدیک است از این رو مورد توجه بسیاری از گردشگران تور کیش می باشد این هتل از 140 باب اتاق، سوئیت، ویلای لوکس و آپارتمان ویژه در 6 طبقه تشکیل شده است که هرکدام دارای رنگ بندی متنوع و امکانات کامل اقامتی و رفاهی هستند. هتل شایگان با ارائه بهترین امکانات هر ساله پذیرای بسیاری از مسافران تور کیش می باشد.

امکانات هتل شایگان کیش :

سالن همایش و اجتماعات  ، باشگاه ورزشی  شایگان  شامل استخر سرپوشیده جکوزی، سونای بخار، سونای خشک، بدن سازی،  ماساژ،حوضچه آب سرد، استخر کودکان ، سالن بیلیارد و اسنوکر ، کلوپ بازی کودکان و... برای میهمانان تور کیش می باشد.

آدرس هتل شایگان کیش  :جزیره کیش -میدان پردیس

_شایگان_کیش_1.jpg

_شایگان_کیش_8.jpg

_شایگان_کیش_6.jpg

_شایگان_کیش_2.jpg

_شایگان_کیش_3.jpg

_شایگان_کیش_5.jpg

 

 

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش یکی از جدید ترین و لوکس ترین هتل های جزیره کیش می باشد این هتل تازه تاسیس جزء هتل های 5 ستاره جزیره محسوب می شود و هتلیست دریایی. این هتل نوساز تور کیش در منطقه بکر با اکوسیستم طبیعی در شمال غربی جزیره کیش بنا شده ‏است، هتل ترنج در ابتدای جاده جهان و مابین میدان جاسک و کلبه هور واقع شده است. هتل ترنج از 100 ویلای 40 متری و 60 متری تشکیل شده است. سوئیتهای این هتل بر روی دریا احداث شده و دارای کف شیشه ای ‎می باشد و از داخل اتاق کف دریا دیده می شود همچنین دارای ‏بالکن اختصاصی نیز می باشد طراحی این هتل زیبا توجه گردشگران تور کیش را به خود جلب کرده است . این سوئیتها با اسکله چوبی حدود 1 کیلومتری به هم متصل شده اند و چیدمان نهایی از بالا تصویر یک بته جقه را بر ‏روی خلیج فارس حک نموده است . در این مجموعه 2 جزیره مصنوعی برای جذب پرندگان مهاجر بنا شده است. موقعیت جغرافیایی و نوع ساخت منحصر به فرد  این مجموعه باعث شده که مناظر فوق العاده زیبایی از جمله ‏غروب خورشید ، تصاویر زایدالوصف از دریا ، امواج ، مرجانها، فضای سبز ، ساحل و‎ … را برای مسافران تور کیش به ارمغان بیاورد. در این هتل بر روی آب رستوران تاج ترنج قرار دارد. همچنین رستوران خورشید که دارای کف شیشه ای می باشد آماده سرو انواع غذاها و پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد.

امکانات هتل ترنج کیش :

پارکینگ، رستوران، پذیرش 24 ساعته میهمانان تور کیش، تراس، صندوق امانات، آتلیه ،کافی شاپ، تاکسی سرویس، سالن بدنسازی، دوچرخه سواری، والیبال ساحلی، اینترنت، سالن بیلیارد، فوتبال دستی، آلاچیق ساحلی، رستوران ایتالیایی، چایخانه سنتی، فکس، کپی، ترانسفر فرودگاهی و ...

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

 

 

مطالب مرتبط :

تور کیش خرداد 95

تور کیش تابستان 95 

تور کیش تیر 95

تور کیش مرداد 95

تور کیش ویژه تعطیلات خرداد 95

تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره کیش, مجلل ترین هتل های 5 ستاره کیش, شیک ترین هتل های 5 ستاره کیش, بهترین هتل های 5 ستاره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش یکی از هتل های 4 ستاره کیش محسوب می شود و در بلندترین منطقه سیاحتی شمال شرقی جزیره کیش بنا شده است که مشرف به دریای نیلگون خلیج فارس می باشد و در زمینی به وسعت یکصد هزار متر مربع قرار گرفته است. این هتل تور کیش در زمينى به مساحت 50.000 متر مربع در شمال شرقى جزيره زيباى كيش با زير بناء 43000 مترمربع احداث گرديده است .

این هتل به سیستم تهویه مطبوع مرکزی و محیطی سر سبز با پوشش گیاهی خاص و با طراوت ، فضا سازی زیبا و آبنماهای متعدد و چشم نواز مجهز می باشد. هتل بزرگ ارم از ۲۱۰ اتاق، ۳۰ رويال، پرزيدنت و سوئيت در ساختمان اصلي و ۱۴۰ سوئيت آپارتمان در محوطه تشکیل شده است همچنین دارای دو استخر و سونا با کليه امکانات، مراکز و فروشگاههاي تجاري، رستوران، کافي شاپ هاي متنوع با انواع غذاهاي ايراني و خارجي برای تمامی سلیقه های گردشگران تور کیش ، رستوران گردان، رستوران سنتي، فست فود، تالارهاي مخصوص ازدواج و جشن تولد و همچنين دو سالن آمفي تئاتر ۵۰ و ۴۰۰ نفره و يک سالن کنفرانس ۴۰ نفره است. از دیگر امکانات هتل ارم می توان به گالري و سالن چند منظوره، کلوپ ورزشي وتفريحي وسالن بيليارد اشاره نمود. ساخت پلکاني هتل بزرگ ارم باعث گرديده که ۷۰ درصد اتاق هاي آن روبه دريا باشد و اتاق هاي روبه جزيره نيز به خاطر اشراف کامل بر جزيره کيش و زيبائيهاي بي نظير آن، ارزشي برابر اتاق هاي روبه دريا دارد. سوئيت آپارتمان هاي محوطه با توجه به اينکه در ميان باغي از نخلستان و گل وگياه و فضاي سبز واقع گرديده، مورد علاقه مسافران تور کیش بخصوص خانواده ها بوده و خانواده ها با اقامت در آن احساس آرامش بيشتري مي نمايند.

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش

 

هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش در شمار هتل های 4 ستاره کیش قرار دارد و یکی  از بهترین هتل ها در جزیره کیش به شمار می رود. این هتل نوساز کیش دارای امکانات رفاهی مناسبی است که توجه گردشگران تور کیش را به خود جلب می نماید. اتاق های هتل آرامیس از چشم اندازهای زیبایی برخوردار است.  همچنین از لحاظ دسترسی به مراکز خرید شهر و نقاط تفریحی جزیره در موقعیت خوبی قرار دارد

امکانات هتل آرامیس کیش :

لابي، رستوران، كافي شاپ، اينترنت، ماهواره، نمازخانه، سونا و جكوزي، پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده مخصوص میهمانان تور کیش ، لاندري، خدمات خانه داري، سالن كنفرانس، صندوق امانات اختصاصي، تاكسي سرويس و ...

هتل آرامیس کیش

 

هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش

 

مطالب مرتبط :

تور کیش خرداد 95

تور کیش تابستان 95 

تور کیش تیر 95

تور کیش مرداد 95

تور کیش ویژه تعطیلات خرداد 95

تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره کیش,شیک ترین هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,با کیفیت ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل رومی قونیه ترکیه

هتل رومی قونیه هتلی ۴ ستاره در استانبول قرار دارد. این هتل در قونیه واقع شده است و محلی مناسب برای گردشگر های تور ترکیه است که قصد سفر به این شهر تاریخی و فرهنگی دارند. علاقمندان به حضرت مولانا حد اقل یک بار سری به این مکام می زنند. دکوراسیون این هتل چوبی شکل است و از مبلمان با چوب مرغوب برخوردار است. در اتاق ها امکاناتی مثل تلویزیون، سشوار، تهویه مطبوع برخودار خواهید بود و برخی از اتاق ها از حمام گرم  برخوردار خواهند بود. هتل رومی قونیه دارای ۳۳ اتاق است که در چند طبقه دایر شده است و مناظر زیبایی از اتاق های ان قابل مشاهده است. مسافران تور ترکیه با اقامت در این هتل می توانند لحظات خوشی را سپری کنند.

 

امکانات هتل رومی قونیه:

در رستوران داخلی هتل، انواع منوهای داخلی و بین المللی و محلی را می توانید سرو کنید و یک رستوران رو تراس دارد که میتوانید منظره شهر را به زیبایی مشاهده کنید.هتل دارای پذیرش 24 ساعته می باشد.هتل رومی قونیه دارای سالن بدنسازی، بیلیارد، سونا، حمام ترکی ،پارکینگ، مرکز خرید، صرافی، سالن اجلاس و جشن و .. از دیگر امکانات این هتل محسوب می شود. از مهم ترین امتیاز این هتل این است که در نزدیکی موزه و مقبره ی مولانا قرار دارد. برای رسیدن به این مکان کافی است تنها ۱۰۰ متر از هتل فاصله بگیرید.

 

هتل رد لین بدروم ترکیه

هتل رد لین از موقعیت جغرافیایی بسیار عالی برخوردار می باشد .این هتل 4 ستاره لوکس توسط باغ های دیدنی و زیبا احاطه شده است.قلعه بدروم و موزه باستان شناسی در ۱ کیلومتری هتل واقع شده است. مسافران تور ترکیه با اقامت در این هتل میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.

 

امکانات هتل رد لین ترکیه:

هتل رد لین دارای اتاق های مجلل و سوئیت خانوادگی با  طراحی کاملا منحصر به فرد که مجهز به اینترنت رایگان با سرعت بالا ،تهویه مطبوع،مبل، صندوق امانات، روم سرویس۲۴ ساعته، میز تحریر، سشوار، تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای، مینی بار و تلفن می باشد . شيشه های دوجداره اتاق ها نيز از ورود هرگونه سر و صدا در هنگامی که شما چرت می زنيد، جلوگيری می کند.برخی از اتاق ها از چشم انداز زیبای باغ برخوردار می باشد. موقعیت جغرافیایی بی نظیر، از ویژگی های متمایز این هتل می باشد.در رستوران و بار هتل رد لین می توانید غذای دلخواه خود را میل نمایید. مسافران تور ترکیه با اقامت در این هتل میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

امکانات رفاهی هتل شامل استخر سرباز (فصلی) می باشد.میهمانان تور ترکیه می توانند جهت تهیه ارز به صرافی موجود در هتل مراجعه کنند همچنین می توانند در فعاليت هايی نظير بيليارد شرکت کنند. هتل رد لین دارای یک پارکینگ اختصاصی برای آن دسته از میهمانانی که با اتومبیل شخصی سفر می کنند ، می باشد. در باغ سرسبز هتل قدم بزنید و از زیبایی های آن لذت ببرید.

 

جهت رزرو و خرید تور ترکیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :  

تور ترکیه خرداد 95

 تور ترکیه تابستان 95

تور ترکیه تیر 95 

تور ترکیه ویژه تعطیلات خرداد 95

 تور ترکیه ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه,ارزان ترین هتل های ترکیه,بهترین هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل رومی قونیه ترکیه

هتل رومی قونیه هتلی ۴ ستاره در استانبول قرار دارد. این هتل در قونیه واقع شده است و محلی مناسب برای گردشگر های تور ترکیه است که قصد سفر به این شهر تاریخی و فرهنگی دارند. علاقمندان به حضرت مولانا حد اقل یک بار سری به این مکام می زنند. دکوراسیون این هتل چوبی شکل است و از مبلمان با چوب مرغوب برخوردار است. در اتاق ها امکاناتی مثل تلویزیون، سشوار، تهویه مطبوع برخودار خواهید بود و برخی از اتاق ها از حمام گرم  برخوردار خواهند بود. هتل رومی قونیه دارای ۳۳ اتاق است که در چند طبقه دایر شده است و مناظر زیبایی از اتاق های ان قابل مشاهده است. مسافران تور ترکیه با اقامت در این هتل می توانند لحظات خوشی را سپری کنند.

 

امکانات هتل رومی قونیه:

در رستوران داخلی هتل، انواع منوهای داخلی و بین المللی و محلی را می توانید سرو کنید و یک رستوران رو تراس دارد که میتوانید منظره شهر را به زیبایی مشاهده کنید.هتل دارای پذیرش 24 ساعته می باشد.هتل رومی قونیه دارای سالن بدنسازی، بیلیارد، سونا، حمام ترکی ،پارکینگ، مرکز خرید، صرافی، سالن اجلاس و جشن و .. از دیگر امکانات این هتل محسوب می شود. از مهم ترین امتیاز این هتل این است که در نزدیکی موزه و مقبره ی مولانا قرار دارد. برای رسیدن به این مکان کافی است تنها ۱۰۰ متر از هتل فاصله بگیرید.

 

هتل رد لین بدروم ترکیه

هتل رد لین از موقعیت جغرافیایی بسیار عالی برخوردار می باشد .این هتل 4 ستاره لوکس توسط باغ های دیدنی و زیبا احاطه شده است.قلعه بدروم و موزه باستان شناسی در ۱ کیلومتری هتل واقع شده است. مسافران تور ترکیه با اقامت در این هتل میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.

 

امکانات هتل رد لین ترکیه:

هتل رد لین دارای اتاق های مجلل و سوئیت خانوادگی با  طراحی کاملا منحصر به فرد که مجهز به اینترنت رایگان با سرعت بالا ،تهویه مطبوع،مبل، صندوق امانات، روم سرویس۲۴ ساعته، میز تحریر، سشوار، تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای، مینی بار و تلفن می باشد . شيشه های دوجداره اتاق ها نيز از ورود هرگونه سر و صدا در هنگامی که شما چرت می زنيد، جلوگيری می کند.برخی از اتاق ها از چشم انداز زیبای باغ برخوردار می باشد. موقعیت جغرافیایی بی نظیر، از ویژگی های متمایز این هتل می باشد.در رستوران و بار هتل رد لین می توانید غذای دلخواه خود را میل نمایید. مسافران تور ترکیه با اقامت در این هتل میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

امکانات رفاهی هتل شامل استخر سرباز (فصلی) می باشد.میهمانان تور ترکیه می توانند جهت تهیه ارز به صرافی موجود در هتل مراجعه کنند همچنین می توانند در فعاليت هايی نظير بيليارد شرکت کنند. هتل رد لین دارای یک پارکینگ اختصاصی برای آن دسته از میهمانانی که با اتومبیل شخصی سفر می کنند ، می باشد. در باغ سرسبز هتل قدم بزنید و از زیبایی های آن لذت ببرید.

 

جهت رزرو و خرید تور ترکیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :  

تور ترکیه خرداد 95

 تور ترکیه تابستان 95

تور ترکیه تیر 95 

تور ترکیه ویژه تعطیلات خرداد 95

 تور ترکیه ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه,ارزان ترین هتل های ترکیه,بهترین هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل شایگان کیش

هتل ۵ ستاره شایگان کیش از جمله هتل های لوکس جزیره کیش می باشد که با ۱۰۰ اتاق و سوئيت متفاوت که شامل  ۷۹ اتاق ۲ تخته و ۲۱ سوئیت ۱ خوابه و ۲ خوابه به همراه جکوزی بوده اقامتی دلنشین را برای شما در جزیره زیبای کیش برای مسافران تور کیش به ارمغان می آورد .

 

امکانات هتل شایگان کیش:

هتل شایگان کیش با مساحت۱۱۰۰۰ متر مربع (از ۱۵۰۰۰ متر مربع کل هتل ) و معماری فوق العاده در موقعیتی عالی واقع شده که حدودا ۲ تا ۵ دقيقه با بازارهاي پانيذ و مرکز تجاري پرديس کیش فاصله دارد .اکثر اتاق و سوئيت های هتل شایگان کیش نمای بی نظیری از آبهاي نيلگون خليج فارس را برای مهمانان تور کیش به نمایش می گذارند .هتل شایگان کیش دارای سالن همايش و اجتماعات بهمراه سالن جداگانه‌ی پذيرايی در طبقه‌ی چهارم فضای عالی را برای اجتماع فراهم می آورد .

همچنین کلوپ ورزشی هتل شایگان کیش شامل استخر سرپوشيده با درجه‌ی آب کنترل شده، جکوزی، سونای بخار، سونای خشک، بدن سازی، بوفه، ماساژ، ناجی و مربی، حوضچه‌ی آب سرد، استخر کودکان ، بيليارد و اسنوکر با سالن دارای ۱۲ ميز بيليارد و اسنوکر لوکس ، زمين تنيس که در طبقه همکف هتل شایگان واقع شده اند .تمام اتاقهای هتل شایگان کیش مجهز به سيستم قفل الکترونيکی، سرويس بهداشتی، تلويزيون مجهز به کانالهای ماهواره ای ، ۵ شبکه تلويزيون محلی ، کامپيوتر با امکان دسترسی به اينترنت می باشد .خدمات هتل شایگان کیش شامل محل نگهدارى کودک ، مجموعه آفتابگردان شامل(سالن همايش خورشيد-سالن متينگ آفتاب – سالن ميتينک روم ونوس-سالن ميتينگ روم مهتاب)، کافه تراس دريا، کافى شاپ آفتابگردان، ديزل ژنراتور، سيستم آب شيرين کن، موزيک زنده رستوران، موزيک زنده لابى (پيانو) ،قهوه خانه سنتى ، فست فود ، رستوران شاني ، سالن همايش و آمفى تاتر، موزيک سقفى، ماهواره، خياطى، آرايشگاه مردانه ، آرايشگاه زنانه ،رنت کار، کانسيرژ،دستگاه POS،دستگاه ATM، ترانسفر استقبال و … می باشد.امکانات رفاهی رایگان هتل شایگان کیش صبحانه بوفه رايگان ، استقبال در فرودگاه ، استخر و سونا و جکوزى  می باشد .مسافران تور کیش با اقامت در این هتل میتوانند لحظات خوبی داشته باشند.

 

 

هتل داریوش کیش 

هتل 5 ستاره داریوش کیش که با الهام گرفتن از تخت جمشید بصورت سمبلی از افتخار و شكوه ایران باستان در دوران هخامنشیان ساخته شده‌است. از نظر موقعیت مکانی در سواحل شرقی خلیج همیشه فارس با معماری بی‌نظیر در زمینى به وسعت ۱۲۱۳۳۰ متر مربع از منحصر به فردترین هتل‌های جنوب کشور است و با فضایی مجلل و بسیار زیبا در خلیج فارس قرار دارد که مسافران تور کیش را به خود جذب میکند. 

امكانات هتل داريوش كیش :

سالن کنفرانس , اتاق بيليارد, کافى شاپ لابى,  روم سرويس 24 ساعته , لاندرى , مينى بار و صندوق امانات , امکان استفاده از کانالهاى ماهواره اى در داخل اتاقها , گشت سياحتى جزيره , گشت بازارها , کافي نت , سالن بدنسازي , صبحانه بوفه + ترانسفر و... را نام برد .مسافران تور کیش با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوندو لحظات خوشی را در هتل داریوش سپری کنند.

 

جهت رزرو و خرید  تور کیش  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور کیش تیر 95 

 تور کیش خرداد 95

تور کیش تابستان 95

تور کیش ویژه تعطیلات خرداد 95

 تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره کیش, مجلل ترین هتل های 5 ستاره کیش, شیک ترین هتل های 5 ستاره کیش, بهترین هتل های 5 ستاره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل مینو مشهد

هتل مینو مشهد یکی از هتل های ۴ ستاره و معروف در مشهد می باشد. این هتل مجلل و لوکس در خیابان امام رضا و در نزدیکی حرم مطهر واقع شده است.هتل مینو در نزدیکی فرودگاه و ایستگاه راه آهن مشهد واقع شده است.

امکانات هتل مینو مشهد:

هتل مینو مشهد با داشتن ۹۰ اتاق به صورت اتاق های دبل ، تریپل ، سوئیت یک خوابه و سوئیت دو خوابه آماده پذیرایی از گردشگران تور مشهد می باشد. همه اتاقها دارای نور مناسب ، پذیرایی در اتاق، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی، ماهواره ، یخچال، حمام با ست کامل، صندوق امانات، کلید الکترونیکی، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان و میز کار از امکانات اتاق های هتل مینو می باشد. امکانات ورزشی هتل شامل سونا ، استخر ، بیلیارد و سالن ورزشی کاملا مجهز می باشد.مسافران می توانند لحظات خوشی را در هتل مینو مشهد سپری کنند.

 

از امکانات هتل مینو می توان به كافی شاپ ،اينترنت در لابی ، پارکینگ اختصاصی ، سالن ورزشی ، گیم نت ، کافی نت ،تاکسی سرویس ، گشت درون و برون شهری ، ترانسفر رایگان فرودگاه و چایخانه سنتی اشاره کرد.

هتل سلام مشهد

هتل سلام در فاصله 2 کیلومتری بارگاه ملکوتی ثامن الائمه و با فاصله كمتر از ده دقيقه تا حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است. این هتل در منطقه خوش آب و هوای شهر مقدس مشهد در زمینی به مساحت 3650 متر مربع و زیر بنای 11000 متر مربع با ساختمانی مدرن و مجهز در 13 طبقه با چشم اندازی زیبا به حرم مطهر جهت پذیرایی از میهمانان محترم تور مشهد احداث گردیده است.

امکانات هتل سلام مشهد:

 این هتل دارای 28 واحد اقامتی با طراحی مدرن و بسیار زیبا برای رفاه مسافران و ميهمانان تور مشهد مي باشد. امکانات این هتل شامل گشت درون شهری و برون شهری ، پاركينگ اختصاصي هتل ، لاندری، آسانسور و .... میباشد. 

 

جهت رزرو و خرید تور مشهد و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط :

تور مشهد تیر 95 

تور مشهد خرداد 95

تور مشهد تابستان 95

تور مشهد ویژه تعطیلات خرداد 95

تور مشهد ویژه تعطیلات تابستان 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره مشهد,,بهترین هتل های مشهد,راحت ترین هتل های مشهد,مناسب ترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل هیل ساید سو آنتالیا

هتل هیل ساید سو آنتالیا (۵ ستاره) با ساختمانی سفید و محیطی بسیار تمیز در ساحل زیبای کنیالتی قرار گرفته است.این هتل هیل ساید سو هتلی مدرن و زیباست و  ساختمانی ۹ طبقه با طراحی مدرن و شیک دارد این هتل در سال ۲۰۰۳ ساخته شده و در سال ۲۰۰۸ بازسازی شده است این  هتل دارای ۲۹۰ اتاق است .تمام اتاقها و سوئیت ها در هتل هیل ساید سو آنتالیا دارای دکوراسیون فضای داخلی متفاوتی است و با  مد روز و نور و خلق و خو مسافران تور آنتالیا هماهنگ شده است و  اتاق دارای بالکن خصوصی می باشد و هر کدام از این بالکن های خصوصی دارای مبل و یخچال است.

هتل ۱۵ کیلومتر از مرکز شهرستان و با اتومبیل ۱۵ دقیقه از فرودگاه بین المللی آنتالیا فاصله دارد.

امکانات هتل هیل ساید سو:

لابی با پذیرش ۲۴ ساعته، صندوق امانات، صرافی، رخت‌کن، آسانسور، بار با انواع نوشیدنی ،آرایشگاه، کافه، روزنامه، سوپرمارکت، کلاب، اتاق بازی، رستوران، اتاق کنفرانس، دسترسی به اینترنت، دسترسی به شبکه‌ی بی‌سیم (با پرداخت هزینه‌ی اضافی)، زمین بازی کودکان، کلاب کودک، پارکینگ ، گاراژ و خدمات سرو غذا در اتاق و خشک‌شویی با هزینه اضافی است هتل هیل ساید سو  به خاطر واقع شدن در نزدیکی مرکز شهر، برای گردشگران که قصد گشت و گذار در آنتالیا را دارند مناسب است. برای کسانی که عاشق خرید هستند، هتل هیل ساید سو آنتالیا در نزدیکی بازارهای آنتالیا واقع شده است.

از دیگر امکانات این هتل :امکانات تفریحی ،سرویس نگهداری کودکان ، استخر ( سربازو سر پوشیده) ماساژ ،جکوزی ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار،امکانات ورزشی ، تنیس ، مرکز بدنسازی ، بیلیارد ، پینگ پنگ ،بازی دارت، دوچرخه سواری، کرایه دوچرخه ، موج سواری ،اسکواش را به رایگان در اختیار گردشگران تور آنتالیا قرار داده است.

 

هتل بایا آنتالیا

هتل بایا در منطقه ساحلی لارا در آنتالیا و در میان انبوه درختان ساخته شده است این هتل 5 ستاره  زیبا و مدرن با طراحی زيبا و محيطی آرام بخش و فعاليتها و جاذبه های زياد خود، ‌برای زوجها و خانواده هايی كه بدنبال يك تعطيلات فراموش نشدنی هستند ايده آل می باشد. بنا به تقاضای علاقه مندان ترانسفر فرودگاهی تور آنتالیا و یا کرایه اتومبیل به مقصد فرودگاه آنتالیا که در ۱۵ کیلومتری این هتل ۵ ستاره قرار گرفته، امکان پذیر می باشد. این هتل از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار می باشد.

امکانات هتل بایا آنتالیا:

هتل بایا دارای  اتاق های ۲ تخته ، استاندارد می باشد  که مجهز به تلویزیون ، خدمات روم سرویس ۲۴ ساعته ،تهویه متنوع و اینترنت بی سیم رایگان می باشد . فضای داخلی هتل، با سلیقه تزئین و به محل مناسبی جهت استراحت میهمانان تور آنتالیا تبدیل شده است. کارکنان مهربان و با دقت هتل بایا آنتالیا، آماده خدمت رسانی می باشند. این هتل روزنامه ، مغازه ، گاوصندوق و خدمات ورود و ترخیص سریع مسافر تور آنتالیا را ارائه می دهد و این اطمینان را به مهمانان تور آنتالیا می دهد که اقامتی توام با آسایش خواهند داشت.

 اين تفريحگاه ۵ ستاره در كنار ساحل زيبای مديترانه با تجهيزات مدرن واقع گرديده است و امكاناتی نظير ورزشهای آبی،‌ بازيهای مختلف، رستورانها و تريا های متعدد،‌ مركز آبگرم و بسياری امكانات ديگر برای لذت بردن و آرامش فراهم آورده است. پرسنل هتل بایا آنتالیا با رويی خوش و استقبالی گرم از شما مسافران تور آنتالیا اوقات خاطره انگيزی را برای شما تدارك ديده اند.

 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا تیر 95 

تور آنتالیا خرداد 95

 تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات خرداد 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا, شیک ترین هتل های 5 ستاره آنتالیا, مجلل ترین هتل های 5 ستاره آنتالیا, نرخ ویژه هتل های 5 ستاره آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل آلبیناس استانبول

یکی از زیبا ترین هتلی که در استانبول وجود دارد،هتل آلبیناس استانبول است. این هتل یک هتل ۴ ستاره میباشد. این هتل واقع در مرکز استانبول است.نزدیکی آن به بازار آستارا و  مسجد”بلو” هم باعث جذب مسافران تور استانبول میباشد.این هتل با امکانات فوق لوکس و مدرن آماده ی میزبانی مهمانان عزیز است.

امکانات هتل آلبیناس استانبول:

این هتل ۲۸ اتاق دارد که همه آن ها مجهز به کولر، تلوزیون ال سی دی و مینی بار با افکت های رایگان است.تمامی اتاق ها دارای سرویس بهداشتی شخصی هستند.شما میتوانید در اتاق ها به اینترنت پرسرعت و رایگان وای فای متصل شوید و همچنین در اتاق شما یک ماهواره نصب شده است تا شما بتوانید برنامه موردعلاقه خود را از تلویزیون ببینید.همچنین یکی از ویژگی های خوب هتل آلبیناس استانبول این است که اگر شما بچه دارید و میخواهید به داخل شهر بروید میتوانید بچه تان را در اینجا بگذارید و آن ها از بچه هایتان مراقبت میکنند.(همچنین یک تلوزیون در لابی نیز وجود دارد.)

در این هتل یک رستوران و یک کافی شاپ وجود دارد شما مسافران تور استانبول میتوانید به کافه شاپ رفته و نوشیدنی موردعلاقه خود را سفارش داده یا اینکه به رستوران رفته و غذای موردعلاقه خود را سفارش بدهید و از ان لذت ببرید یا اینکه شما میتوانید با سفارش دادن به اتاقتان بروید و آن ها برایتان بیاورند.بیزینس سنتر این هتل به صورت ۲۴/۷ باز است.که شامل یک اتاق کنفرانس و پارکینگ رایگان میباشد.

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول تیر 95 

تور استانبول خرداد 95

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات خرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل آلبیناس استانبول, هتل خوب استانبول, نرخ خوب هتل استانبول, رزرو هتل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل هیمروس آنتالیا

هتل  هیمروس آنتالیا (4 ستاره) که حدود ۸۵ اتاق دارد و اتاق ها مجهز به تلویزیون و ماهواره ، مینی بار و بالکن هستند. دارای حمام اختصاصی می باشد.یک سرویس رایگان اتوبوس شاتل از هتل به ساحل وجود دارد  این هتل یک هتل کوچک و دوستانه با بهره گیری از یک مکان آرام در حومه کمر است. 

امکانات هتل هیمروس آنتالیا:

هتل هبمروس دارای کافي نت ,اينترنت در لابي و همچنین اينترنت در اتاق ها می باشد که مسافرین به راحتی با وای فای میتوانند دسترسی به اینترنت داشته باشند.امکانات تفریحی و سرگرمی هتل هم باشگاه بدنسازی و استخر سرباز به همراه سونا و جکوزی  و دارای پذیرش 24 ساعته می باشد که بصورت رایگان در اختیار مسافران تور آنتالیا قرار داده است.

رستوران هتل  هیمروس آنتالیا دارای  پذیرایی در محوطه باز می باشد که شما می توانید غذا را در محوطه سرو کنید. 

یک استخر در فضای باز با بخش ویژه کودکان و یک بوفه کنار استخر با صندلی هایی برای استراحت و حمام آفتاب مهمانان همچنین می توانند از  ورزش های مختلف آبی از جمله قایقرانی با قایق های بادی ، جت اسکی، قایقرانی موتوری، غواصی، موج سواری استفاده کنند. مسافران تور آنتالیا می توانند لحظات خوشی را در هتل هیمروس سپری کنند.

 

 

هتل مجیک سان آنتالیا

هتل 4 ستاره مجیک سان آنتالیا در منطقه کمر و در فاصله 150 کیلومتری از ساحل واقع شده است. فرودگاه آنتالیا 40 کیلومتر و مراکز خرید این شهر 45 کیلومتر با این هتل فاصله دارد. در این هتل مجموعا 180 اتاق دو و سه نفره وجود دارد. پلاژ اختصاصی یکی از امکاناتی است که هتل برای میهمانان تور آنتالیا در نظر گرفته است.

 

امکانات هتل مجیک سان آنتالیا :

رستوران، پذیرش شبانه روزی ، آسانسور ، گاوصندوق ، فروشگاه ، تهویه ، بار، باغ ، خدمات خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، صرافی ، استخر روباز،سونا، مرکز سلامت و آبگرم، استخر سر پوشیده، زمین بازی کودکان و... را میتوان نام برد. مسافران تور آنتالیا  با اقامت در هتل مجیک سان آنتالیا می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

 

جهت رزرو و خرید  تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا خرداد 95

 تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات خرداد 95

 تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره آنتالیا, شیک ترین هتل های 4 ستاره آنتالیا, نرخ ویژه هتل های 4 ستاره آنتالیا, بهترین هتل های 4 ستاره آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل پاپیلون زیگما آنتالیا

هتل 5 ستاره پاپیلون زیگما آنتالیا در ۵ کیلومتری منطقه Belek واقع شده است و از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار استکه  آماده پذیرایی از مسافران تور آنتالیا می باشد.همچنین دسترسی به مکان های دیدنی و ساحل دریا به راحتی امکان پذیر می باشد. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی آنتالیا ۳۵ کیلومتر می باشد.

-پاپیلون-زیگما1.jpg

-پاپیلون-زیگما9.jpg

امکانات هتل پاپیلون زیگما آنتالیا:

هتل پاپیلون زیگما دارای اتاق های لوکس، سوئیت و اتاق های خانوادگی می باشد که همگی اتاقها مشرف به دریا می باشند، این هتل با امکانات رفاهی و دکوراسیون مدرن و تکنولوژی بالا آسودگی خاطر مسافرین تور آنتالیا را به همراه دارد و همچنین اتاق های مجهز به سیستم تهویه مناسب ، بسته های نهار ،گاوصندوق ،تلفن مستقیم و اتاق و امکانات ویژه معلولین می باشد. تریای هتل پاپیلون زیگما آنتالیا ، در هر ساعتی از روز، به سرو نوشیدنی می پردازد. رستوران نیز با سرو خوراک های متنوع و سنتی ترکی از میهمانان تور آنتالیا پذیرایی می کند.

-پاپیلون-زیگما3.jpg

-پاپیلون-زیگما5.jpg

از امکانات ورزشی هتل پاپیلون زیگما آنتالیا می توان به تنیس ، مرکز بدنسازی ، بیلیارد ، پینگ پنگ ، کانو ، بولینگ و اسکواش اشاره کرد. میهمانان تور آنتالیا می توانند در استخر روباز هتل پاپیلون زیگما ، به آبتنی بپردازند. محیط مطبوع این هتل ۵ ستاره تفریحی، میهمانان را از هر فکری فارغ ساخته و تعطیلات جامع و کاملی به آنان ارمغان می دهد.

-پاپیلون-زیگما4.jpg

-پاپیلون-زیگما7.jpg

-پاپیلون-زیگما8.jpg

-پاپیلون-زیگما6.jpg

 

هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا

 هتل 5 ستاره رویال هالیدی پالاس آنتالیا که بسیار شیک و لوکس است و جزو گروهی Stone Group Hotels است که در مساحتی به وسعت 53 هزار متر مربع ساخته شد و در اول آوریل 2011 افتتاح گردید. این هتل در 17 کیلومتری مرکز شهر آنتالیا و 15 کیلومتری فرودگاه آنتالیا واقع شده است.این هتل دارای 500 اتاق می باشد که به 363 اتاق ممتاز، 48 اتاق دوبلکس، 54 اتاق خانوادگی، 8 سوئیت، 23 سوئیت دوبلکس و 2 سوئیت شاهانه و مجلل تقسیم شده اند که  آماده پذیرایی از مسافران تور آنتالیا می باشد.

-رویال-هالیدی-پالاس3.jpg

-رویال-هالیدی-پالاس-آنتالیا8.jpg

امکانات رفاهی هتل رویال هالیدی پالاس :

شامل ماساژ ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی ، استخر سرباز (فصلی) ، ساحل اختصاصی ، استخر سرپوشیده (فصلی) ، امکانات ورزشهای آبی در سایت هتل می باشد. این هتل ۵ ستاره دارای اتاق بازیهای کامپیوتری و کارمندان مخصوص بازی و سرگرمی می باشد. يک صرافی نيزجهت تهیه ارز در هتل وجود دارد.اتاق جلسه کاملا مجهزبرای مهمانانی که به قصد تجارت به آنتالیا سفر می کنند این هتل لوکس گزینه خوبی برای اقامت آنان می باشد.میهمانان و گردشگران می توانند در باغ هتل استراحت کنند و از زیبایی های آن لذت ببرند. ميهمانان می توانند در فعاليت هايی نظير پينگ پنگ، قايقرانی با کانو، بيليارد، تنيس، بولينگ، پرتاب دارت شرکت کنند.همچنین یک سالن بدنسازی کاملا مجهز در هتل وجود دارد. مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-رویال-هالیدی-پالاس4.jpg

-رویال-هالیدی-پالاس7.jpg

-رویال-هالیدی-پالاس5.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

 تور آنتالیا خرداد 95

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات خرداد 95

 


:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا, شیک ترین هتل های 5 ستاره آنتالیا, مجلل ترین هتل های 5 ستاره آنتالیا, نرخ ویژه هتل های 5 ستاره آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

کشتی یونانی کیش

در غرب جزيره کیش يك كشتي عظيم‌الجثه در سواحل نيلگون كيش جا خوش كرده است كه به كشتي يوناني معروف است. در يكي از روزهاي گرم تابستان سال ۱۳۴۵، بوميان جزيره كيش ناگهان كشتي عظيم‌الجثه‌اي را كه در نزديكي روستاي باغو به گل نشسته بود، ديدند. هنوز پس از گذشت سال‌ها دليل به گل نشستن اين كشتي در پس پرده‌اي از ابهام است اما گفته مي‌شود به علت مه آلود بودن هوا و نبودن فانوس دريايي در سواحل جزيره کیش پس از 80 روز تلاش برای در آوردن آن به هیچ نتیجه ای نرسید تا این کشتی برای همیشه در آنجا بماندو یکی از جاذبه های گردشگری برای مسافران تور کیش شود.

 

جهت رزرو و خرید  تور کیش  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور کیش تیر 95 

 تور کیش خرداد 95

تور کیش تابستان 95

تور کیش ویژه تعطیلات خرداد 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش,زیباترین جاهای گردشگری کیش,بهترین مکان های دیدنی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

کوه نمرود ترکیه

کوه نمرود ترکیه 2134 متر ارتفاع دارد و در جنوب شرقی ترکیه و در نزدیکی شهر آدی یامان واقع شده است. در سال 62 قبل از میلاد، شاه آنتیوکوس اول، یک مقبره با مجسمه های عظیمی از خود، دو شیر، دو عقاب و خدایان یونانی و ایرانی مختلف در قله این کوه ساخت. از زمان ساخت این مقبره، سر این مجسمه ها از بالای کوه به پایین غلتیده و در این مکان پراکنده شده اند. قله کوه نمرود نمای زیبایی از کوه های اطراف می دهد. جاذبه اصلی این مکان برای مسافران تور ترکیه، تماشای طلوع خورشید از سمت شرقی کوه است که به سر این مجسمه ها سایه رنگ نارنجی می دهد و به حس اسرارآمیز این مکان می افزاید.مسافران تور ترکیه با آمدن به مکان تفریحی میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.

 

جهت رزرو و خرید تور ترکیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :  

تور ترکیه خرداد 95

 تور ترکیه تابستان 95

تور ترکیه تیر 95 

تور ترکیه ویژه تعطیلات خرداد 95

 تور ترکیه ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری ترکیه, بهترین جاذبه های گردشگری ترکیه, جذاب ترین جاذبه های گردشگری ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

کاخ توپکاپی استانبول

کاخ توپکاپی استانبول منزلگاه سلاطین عثمانی از سال 1465 تا 1856 بوده است و یکی از محبوب ترین جاذبه های شهر استانبول است. معماری بی نظیر و حیاط های زیبایی در این کاخ وجود دارد. این کاخ در سال 1924 یعنی اندکی پس از دوره عثمانی تبدیل به موزه شد.

کاخ توپکاپی محل حرم سلطنتی نیز بوده است. تور حرم جداگانه است و گردشگران تور استانبول که می خواهند از حرم دیدن کنند باید علاوه بر ورودی 13 دلاری این کاخ، 10 دلار دیگر هم بپردازند.

 

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول تیر 95 

تور استانبول خرداد 95

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات خرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری استانبول,بهترین جاهای دیدنی استانبول,جذاب ترین جاهای دیدنی ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل گراند کرنر بوتیک ازمیر ترکیه

هتل گراند کرنر بوتیک ازمیر ترکیه یکی از زیبا ترین و مدرن ترین هتل های 4 ستاره ترکیه که در مرکز شهر ازمیر ترکیه قرار گرفته است. هتل گراند کرنر بوتیک ازمیر ترکیه دارای ۶۳ اتاق مدرن ، سوئیت های خانوادگی شیک با امکانات ویژه مخصوص مسافرانتور ترکیه و همچنین اتاق و امکانات برای معلولین و سوئیت مخصوص تازه عروس می باشد. این هتل برای مسافران تور ترکیه ترانسفر فرودگاهی و یا کرایه اتومبیل به مقصد فرودگاه فراهم کرده است تا مسافران به راحتی به مقصد مورد نظر بروند. از ویژگی های خوب این هتل کارکنان به زبان آلمانی ،اسپانیایی ،انگلیسی و ترکی صحبت می کنند. هتل گراند کرنر بوتیک ازمیرترکیه وسایل ورزشی و تفریحی فراهم کرده است تا مسافران تور ترکیه اوقات فراغت خود را به نحو احسنت سپری کنند. فاصله این هتل تا هتل تا نمایشگاه  بین المللی ازمیر ۵ دقیقه می باشد.

 

امکانات هتل گراند کرنر بوتیک ازمیر ترکیه:

مام ترکی ، سونا ، ماساژ ، مرکز سلامت و آبگرم, ترانسفر فرودگاه, آرايشگاه مخصوص مسافران تور ترکیه, دوچرخه, سالن کنفرانس, اجاره اتومبیل, صرافی, پذیرش 24 ساعته, رستوران, کافی شاپ اینترنت و ... که در اختیار مسافران تور ترکیه می باشد.

 

هتل لوزز بدروم ترکیه

یکی از شیک ترین هتل های ترکیه هتل 4 ستاره لوزز بدروم ترکیه است. هتل لوزز بدروم ترکیه دارای چشم اندازی روبه قلعه بدروم و دریای اژه میباشد که مورد استقبال بسیاری از مسافران تور ترکیه قرار گرفته است. اتاق های ای هتل مجلل و سوئیت خانودگی با  طراحی کاملا منحصر به فرد که مجهز به اینترنت رایگان با سرعت بالا ،تهویه مطبوع، صندوق امانات، روم سرویس۲۴ ساعته، میز تحریر، سشوار، تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای، مینی بار برای مسافران تور ترکیه می باشد. مسافران تور ترکیه می توانند با انتخاب این هتل سفر خوبی را تجربه کنند.

 

امکانات هتل لوزز بدروم ترکیه:

ماساژ ، استخر روباز ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، استخر سرباز مخصوص مسافران تور ترکیه، ایوان مخصوص حمام آفتاب ، استخر سرپوشیده,  خدمات زيبايی آرايشگاه, برگزاری کنفرانس, یک مرکز اداری و ... که در اختیار مسافران تور ترکیه می باشد.

 

هتل سانتا زاگیودا آنکارا ترکیه

یکی از زیبا ترین و بهترین هتل های ترکیه هتل 4 ستاره سانتا زاگیودا آنکارا ترکیه است که در مرکز آنکارا ترکیه قرار گرفته است. هتل سانتا زاگیودا آنکارا ترکیه دارای اتاق های زیبا با طراحی شیک، ۱ تخته, ۲ تخته و استاندارد که در اختیار مسافران تور ترکیه می باشد. اتاق های این هتل دارای حمام ، سیستم تهویه هوا، سشوار، تلویزیون ال سی دی ، یخچال ، صندوق امانات، تلفن،بالکن،مینی بار و روم سرویس۲۴ ساعته برای راحتی مسافران تور ترکیه می باشد. کافی شاپ این هتل دارای انواع نوشیدنی ها با دسر های خوشمزه می باشد.

 

امکانات هتل سانتا زاگیودا آنکارا ترکیه: 

یک مرکز آب گرم با حمام ترکی ، جکوزی, ماساژ, مینی بار و روم سرویس۲۴ ساعته, اینترنت, رستوران با غذاهای مختلف مخصوص مسافران تور ترکیه, باغ های زیبا و... که در اختیار مسافران تور ترکیه می باشد.

 

مطالب مرتبط:

 تور ترکیه خرداد 95 

تور ترکیه تابستان 95 

تور های ترکیه ویژه تعطیلات خرداد 95 

 تور ترکیه ویژه تعطیلات تابستان 95 

تور ترکیه ویژه تعطیلات تیر 95 

تور ترکیه تیر 95 

 تور ترکیه مرداد 95 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره ترکیه, ارزانترین هتل های 4 ستاره ترکیه,بهترین هتل های 4 ستاره ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل اورنج كانتی آنتالیا

از مجلل ترین و شیک ترین هتل های آنتالیا هتل 4 ستاره اورنج كانتی است که در کنار سواحل مدیترانه و در۵ دقیقه ای مرکز شهر کمر آنتالیا قرار دارد. طراحی هتل اورنج كانتی آنتالیا از معماری آمستردام و دهكده ماهیگیری ولندام،‌ در یكی از بهترین مناطق تفریحی آنتالیا با مناظر دریای آبی مدیترانه و سواحل ماسه ایی قرار دارد. این هتل دارای اتاق های شیک و زیبا با امکانات عالی و روم سرویس 24  ساعته همراه با انترنت در داخا اتاق ها در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد. این هتل برای مسافرانتور آنتالیا رستورانی با انواع غذاهای تركی،‌ایتالیایی، دریایی و هلندی تدارک دیده است تا مسافران از غذاهای متنوع این هتل لذت ببرند. هتل اورنج كانتی آنتالیا برای سرگرمی کودکان کلوپ بازی و همچنین  یک سالن بدن سازی همراه با استخر و سونا برای مسافران تور آنتالیا فراهم کرده است.

امکانات هتل اورنج كانتی آنتالیا:

ساحل اختصاصی، استخر، حمام تركی، سونا، جاكوزی،‌ماساژ, خدمات خانه داری,  آرایشگاه, كلوپ كودكان برای مسافران تور آنتالیا, رستوران, کافی شاپ, اینترنت, سالن بدن سازی, پذیرش 24 ساعته و ... کع در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد.

 

هتل سندر آنتالیا

از شیک ترین و مجلل ترین هتل های 5 ستاره آنتالیا هتل سندر است که در مرکز شهر و برروی صخره در خلیج زیبای آنتالیا قرار گرفته است. هتل سندر آنتالیا در قلب شهر با ساحلی زيبا در كنار آبهای آبی دريای مديترانه می باشد که توجه بسیاری از مسافران تور آنتالیا را جلب کرده است. این هتل دارای ۱۵۶ اتاق شیک و مدرن، يك سوئيت و يك سوئيت لوكس مخصوص مسافران تور آنتالیا می باشد. هتل سندر آنتالیا برای مسافران تور آنتالیا سونا و حمام ترکی فراهم کرده و اتاقی مخصوص کودکان که با امکانات خوب نگهداری می شود همچنین زمین بازی بسیار تمیز و خوب در اختیار کودکان می باشد. 

امکانات هتل سندر آنتالیا:

سونا, حمام ترکی, خدمات نگهداری از اطفال, صرافی, بدنسازی ، بیلیارد,  پینگ پنگ, زمین بازی ویژه کودکان, سالن کنفرانس, اینترنت, رستوران, کافی شاپ و ... که در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد.

هتل بلیس بلک آنتالیا

یکی از شیک ترین و مجلل ترین هتل های آنتالیا هتل بلیس بلک آنتالیا می باشد که در منطقه بلک قرار گرفته است. هتل بلیس بلک آنتالیا جزء یکی از زیبا ترین هتل های ساحلی آنتالیا می باشد که دارای 575 اتاق شیک که هر کدام دارای امکانات عالی و همچنین بالکنی با چشم اندازی زیبا می باشد. این هتل دارای  یک ساحل اختصاصی مخصوص مسافران تور آنتالیا می باشد. هتل بلیس آنتالیا برای مسافران تور آنتالیا ۵ استخر بزرگ در فضای باز، در کنار آن یک پارک آبی و استخر سرپوشیده فراهم کرده است. هتل بلیس بلک آنتالیا برای سرگرمی کودکان مکان هایی برای نگهداری و بازی بچه ها فراهم کرده است. مسافران تور آنتالیا با انتخاب این هتل می توانند سفر خوب و به یاد ماندنی را تجربه کنند.

امکانات هتل بلیس بلک آنتالیا:

سوار کاری, یوگا، پیلاتیز، بازی های تعاملی، والیبال، تنیس، فوتبال, سرسره آبی، اسباب بازی برای شنای بزرگ سالان, حمام بخار فنلاندی, اتاق بازی , مرکز آبگرم و سلامتی, ماساژ, زمین بازی ,کودکان, بیلیارد, تنیس روی میز برای مسافران تور آنتالیا, کارائوکه ,موج سواری ,دارت ,جکوزی ,اجاره دوچرخه, قایقرانی, دوچرخه سواری, کافی شاپ, استخر سر پوشیده, استخر رو باز, سالن جشن، سالن جلسه, سالن های آرایشی و مجموعه لباس عروس و .. که در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد.

 

مطالب مرتبط:

 تور آنتالیا خرداد 95

تور آنتالیا تابستان95  

 تورهای آنتالیا ویژه تعطیلات خرداد 95

تور های آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95  

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تیر 95 

تور آنتالیا تیر 95

تور آنتالیا مرداد 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا, شیک ترین هتل های 5 ستاره آنتالیا, مجلل ترین هتل های 5 ستاره آنتالیا, نرخ ویژه هتل های 5 ستاره آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل آفتاب شرق کیش

از هتل های خوب 3 ستاره جزیره کیش هتل آفتاب شرق است که در منطقه ی بومی نشین کیش می باشد. هتل آفتاب شرقکیش دازای اتاق های تمیز و خوب در اختیار مسافران تور کیش می باشد.  این هتل برای مسافران تور کیش امکانات تفریحی از جمله اتاق بیلیارد, کافی نت و اینترنت وای فای در لابی فراهم کرده است. این هتل دارای رستوران با انواع غذاهای متنوع و کافی شاپ با انواع دسرها با پذیرش 24 ساعته در اختیار مسافران تور کیش می باشد.

 

امکانات هتل آفتاب شرق کیش:

صبحانه بوفه رايگان , ناهار انتخابى از پنج نوع غذا , گشت دور جزيره , استقبال فرودگاهى رايگان , ترانسفر به مراکز خريد , دوچرخه سوارى فقط در محوطه داخل هتل رايگان برای مسافرانتور کیش,  تخفيف پارک دلفين ها و باغ پرندگان طبق ضوابط دلفيناريوم , امکان استفاده از  صندلى ماساژور در داخل هتل , انجام رزرو کشتيهاى تفريحى همراه با برنامه هاى متنوع , انجام رزرو رستورانهاى جزيره با موزيک زنده , انجام رزرو و فروش بليط کنسرت هاى در حال اجرا , انجام رزرو و هماهنگى جهت غواصى , انجام رزرو و هماهنگى جهت آموزش خلبانى , هماهنگى جهت رنت اتومبيل و .. که در اختیار مسافران تور کیش می باشد.

 

 هتل آنا کیش 

یکی از بهترین هتل های جزیره کیش هتل 3 ستاره آنا است که در در میدان امیرکبیر قرار گرفته است. هتل آنا کیش  دارای 152 اتاق خوب با چشم اندازی زیبا و با امکاناتی کامل می باشد. این هتل حیاط و محوطه ی زیبا و دلباز اختصاصی تا مسافران تور کیش بتوانند به آنجا بروند. هتل آنا کیش برای مسافران تور کیش رستوران هایی با غذاهای متفاوت فراهم کرده است.مسافران تور کیش با رفتن به این هتل می توانند سفر خوبی را تجربه کنند.

 

امکانات هتل آنا کیش:

اينترنت ، تلويزيون ، یخچال ، تهويه مطبوع كامل‌ ، سشوار ، ماهواره ويدئو و راديوي مركزي ، کافي شاپ برای مسافران تور کیش ، رستوران ، لابي ، مينى بار ، روم سرويس‌ ، خانه داري ۲۴ساعته ، سالن برگزاري مراسم ، تالار كنفرانس ، تالارهاي چند منظوره ، خدمات لباس‌شويي ‌و خشکشويي ، برق اضطراري‌ ،سيستم اطفاي حريق ، صندوق امانات ، اجاره ماشين ، تاکسي سرويس ، پارکينگ ، فروشگاه در هتل و... که در اختیار مسافران تور کیش می باشد.

 

هتل پارسیان کیش

یکی از هتل های خوب و تمیز کیش هتل 3 ستاره پارسیان است که در قلب جزیره ی کیش قرار گرفته است. هتل پارسیان کیش  در میان دو بازار بزرگ و نزدیک به ۴ بازار معروف دیگر قرار گرفته است و مسافران تور کیش با کمی پیاده روی می توانند به آنجا بروند. این هتل به مکان های تفریحی و ساحل زیبای دریای کیش بسیار نزدیک تا و مسافران تور کیش با اقامت در این هتل می توانند به همجا بروند. این هتل دارای رستوران, کافی شاپ و سالن زیبایی برای مسافران تور کیش می باشد.

 

امکانات هتل پارسیان کیش:

 سالن كنفرانس ، لابي ، پارك كودكان مخصوص مسافران تور کیش ، كافي شاپ ، آژانس خدمات مسافرتي ، رستوران ، خدمات خانه داري ، پاركينگ اختصاصي هتل ، اينترنت در لابي ، فضاي سبز ، پاركينگ سرپوشيده ، اينترنت در واحد ، نمازخانه ، تاكسي سرويس ، لاندري ، سالن ورزشي ، صندوق امانات اختصاصي ، كافي نت فروشگاه و غرفهو .. در اختیار مسافران تور کیش می باشد.
 
 

 

 

مطالب مرتبط:

تور کیش خرداد 95 

 تور کیش تابستان 95 

 تورهای کیش ویژه تعطیلات خرداد 95

 تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95 

تور کیش ویژه تعطیلات تیر 95 

 تور کیش تیر 95 

تور کیش مرداد 95 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل 3 ستاره کیش, ارزان ترین هتل 3 ستاره کیش, نرخ ارزان هتل 3 ستاره کیش, مناسب ترین هتل 3 ستاره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل آفتاب شرق کیش

از هتل های خوب 3 ستاره جزیره کیش هتل آفتاب شرق است که در منطقه ی بومی نشین کیش می باشد. هتل آفتاب شرقکیش دازای اتاق های تمیز و خوب در اختیار مسافران تور کیش می باشد.  این هتل برای مسافران تور کیش امکانات تفریحی از جمله اتاق بیلیارد, کافی نت و اینترنت وای فای در لابی فراهم کرده است. این هتل دارای رستوران با انواع غذاهای متنوع و کافی شاپ با انواع دسرها با پذیرش 24 ساعته در اختیار مسافران تور کیش می باشد.

 

امکانات هتل آفتاب شرق کیش:

صبحانه بوفه رايگان , ناهار انتخابى از پنج نوع غذا , گشت دور جزيره , استقبال فرودگاهى رايگان , ترانسفر به مراکز خريد , دوچرخه سوارى فقط در محوطه داخل هتل رايگان برای مسافرانتور کیش,  تخفيف پارک دلفين ها و باغ پرندگان طبق ضوابط دلفيناريوم , امکان استفاده از  صندلى ماساژور در داخل هتل , انجام رزرو کشتيهاى تفريحى همراه با برنامه هاى متنوع , انجام رزرو رستورانهاى جزيره با موزيک زنده , انجام رزرو و فروش بليط کنسرت هاى در حال اجرا , انجام رزرو و هماهنگى جهت غواصى , انجام رزرو و هماهنگى جهت آموزش خلبانى , هماهنگى جهت رنت اتومبيل و .. که در اختیار مسافران تور کیش می باشد.

 

 هتل آنا کیش 

یکی از بهترین هتل های جزیره کیش هتل 3 ستاره آنا است که در در میدان امیرکبیر قرار گرفته است. هتل آنا کیش  دارای 152 اتاق خوب با چشم اندازی زیبا و با امکاناتی کامل می باشد. این هتل حیاط و محوطه ی زیبا و دلباز اختصاصی تا مسافران تور کیش بتوانند به آنجا بروند. هتل آنا کیش برای مسافران تور کیش رستوران هایی با غذاهای متفاوت فراهم کرده است.مسافران تور کیش با رفتن به این هتل می توانند سفر خوبی را تجربه کنند.

 

امکانات هتل آنا کیش:

اينترنت ، تلويزيون ، یخچال ، تهويه مطبوع كامل‌ ، سشوار ، ماهواره ويدئو و راديوي مركزي ، کافي شاپ برای مسافران تور کیش ، رستوران ، لابي ، مينى بار ، روم سرويس‌ ، خانه داري ۲۴ساعته ، سالن برگزاري مراسم ، تالار كنفرانس ، تالارهاي چند منظوره ، خدمات لباس‌شويي ‌و خشکشويي ، برق اضطراري‌ ،سيستم اطفاي حريق ، صندوق امانات ، اجاره ماشين ، تاکسي سرويس ، پارکينگ ، فروشگاه در هتل و... که در اختیار مسافران تور کیش می باشد.

 

هتل پارسیان کیش

یکی از هتل های خوب و تمیز کیش هتل 3 ستاره پارسیان است که در قلب جزیره ی کیش قرار گرفته است. هتل پارسیان کیش  در میان دو بازار بزرگ و نزدیک به ۴ بازار معروف دیگر قرار گرفته است و مسافران تور کیش با کمی پیاده روی می توانند به آنجا بروند. این هتل به مکان های تفریحی و ساحل زیبای دریای کیش بسیار نزدیک تا و مسافران تور کیش با اقامت در این هتل می توانند به همجا بروند. این هتل دارای رستوران, کافی شاپ و سالن زیبایی برای مسافران تور کیش می باشد.

 

امکانات هتل پارسیان کیش:

 سالن كنفرانس ، لابي ، پارك كودكان مخصوص مسافران تور کیش ، كافي شاپ ، آژانس خدمات مسافرتي ، رستوران ، خدمات خانه داري ، پاركينگ اختصاصي هتل ، اينترنت در لابي ، فضاي سبز ، پاركينگ سرپوشيده ، اينترنت در واحد ، نمازخانه ، تاكسي سرويس ، لاندري ، سالن ورزشي ، صندوق امانات اختصاصي ، كافي نت فروشگاه و غرفهو .. در اختیار مسافران تور کیش می باشد.
 
 

 

 

مطالب مرتبط:

تور کیش خرداد 95 

 تور کیش تابستان 95 

 تورهای کیش ویژه تعطیلات خرداد 95

 تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95 

تور کیش ویژه تعطیلات تیر 95 

 تور کیش تیر 95 

تور کیش مرداد 95 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل 3 ستاره کیش, ارزان ترین هتل 3 ستاره کیش, نرخ ارزان هتل 3 ستاره کیش, مناسب ترین هتل 3 ستاره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل گراند یورپ سن پترزبورگ روسیه

از شیک ترین و معروف ترین هتل های 5 ستاره روسیه هتل گراند یورپ سن پترزبورگ روسیه است که در محیطی بسیار جذاب قرار گرفته است. هتل گراند یورپ سن پترزبورگ روسیه دارای ۳۰۱ اتاق مجهز و زیبا با امکانات مناسب در اختیار مسافران تور روسیه می باشد. از امکانات خوب این هتل اتاق برای معلولین،امکانات ورزشی شامل مرکز بدنسازی ، خانه داری و...  که برای مسافران تور روسیه می باشد. رستوران این هتل دارای انواع غذاهای خوشمزه و لذیذ می باشد. 

امکانات هتل گراند یورپ سن پترزبورگ روسیه: 

امکانات ورزشی شامل مرکز بدنسازی برای مسافران تور روسیه ، خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، ترانسفر فرودگاه ، لباسشویی ، خشکشویی ، آرایشگاه ، صبحانه در اتاق ، اتو کشی ، صرافی ، خدمات کفش و واکس ، بسته های نهار ، خدمات تورها ، فکس و کپی ،دستگاه خودپرداز ، خدمات تهیه بلیط ، امکانات اتاق VIP، رستوران ، پذیرش شبانه روزی ، روزنامه ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، فروشگاه در هتل ، تهویه ، محل مخصوص کشیدن سیگار ، بار ، اتاقهای ضد صدا و گرمایش و... که در اختیار مسافران تور روسیه می باشد.

 

هتل هیلتون گرند مسکو روسیه

هتل هیلتون گرند مسکو روسیه جزء یکی از شیک ترین و زیبا ترین هتل های 5 ستاره روسیه است که در یکی از برج های افسانه ای مسکو و در کنار باغ حلقه و در یک پیاده روی کوتاه از ایستگاه راه آهن و دروازه اصلی مسکو به سنت پترزبورگ قرار گرفته است. هتل هیلتون گرند مسکو روسیه دارای اتاق های شیک و مدرن با امکانات خوب و عالی در اختیار مسافران تتور روسیه می باشد. این هتل برای مسافران تور روسیه استخر سرپوشیده و گرم ,  سونای خشک و سالن تناسب اندام فراهم کرده است تا مسافران از استراحت خود لذت ببرند. رستوران هتل هیلتون گرند مسکو روسیه دارای انواع غذاهای بین المللی برای مسافران تور روسیه می باشد.

امکانات هتل هیلتون گرند مسکو روسیه:

استخر سرپوشیده, سونا, سالن بدن سازی برای مسافران تور روسیه, کافی شاگ, رستوران, اینترنت, ترانسفر, پذیرش 24 ساعته و... که در اختیار مسافران تور روسیه می باشد.

مطالب مرتبط:

تور روسیه خرداد 95 

تور روسیه تابستان 95

 

 تورهای روسیه ویژه تعطیلات خرداد 95

تورهای روسیه ویژه تعطیلات تابستان 95 

 تور روسیه ویژه تعطیلات تیر 95 

تور روسیه تیر 95 

 تور روسیه مرداد 95



:: برچسب‌ها: هتل 5 ستاره روسیه, شیک ترین هتل 5 ستاره روسیه, زیبا ترین هتل 5 ستاره روسیه, مناسب ترین هتل 5 ستاره روسیه ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل کازا لتو پریوات سنت پترزبورگ روسیه

یکی از معروف ترین و زیبا ترین هتل های روسیه هتل 4 ستاره کازا لتو پریوات سنت پترزبورگ روسیه است. هتل کازا لتو پریوات سنت پترزبورگ روسیه دارای اتاق های مناسب با امکانات بالا در اختیار مسافران تور روسیه می باشد. ماساژ درمانی در این هتل برای ریلکس کردن مسافران تور روسیه انجام می شود و از جمله امکانات دیگر  اتاق های پاک بدون سیگار، مینی بار, خدمات تهیه بلیط و ... می باشد. مسافران تور روسیه با انتخاب این هتل و با قیمت مناسب می توانند سفر خوبی را تجربه کنند.

امکانات هتل کازا لتو پریوات سنت پترزبورگ روسیه:

خانه داری, ترانسفر فرودگاه,  لباسشویی, خشکشویی , اتو کشی , خدمات تورها, فکس و کپی, خدمات تهیه بلیط , سرویس مستخدم, سرویس ایاب و ذهاب, ماساژ درمانی برای مسافران تور روسیه, اتاق های پاک بدون سیگار، مینی بار و... که مخصوص مسافران تور روسیه می باشد.

 

هتل ماریوت بای کورت یارد واسیلیفسکی سنت پترزبورگ روسیه 

یکی از هتل های 4 ستاره تاپ روسیه هتل ماریوت بای کورت یارد واسیلیفسکی سنت پترزبورگ روسیه است که در در خیابان  واسیلئوستروفسکی  امتداد رودخانه نوا قرار گرفته است. هتل ماریوت بای کورت یارد واسیلیفسکی سنت پترزبورگ روسیه دارای 214 اتاق زیبا و مجلل با امکاناتی نظیر تلوزیون ال سی دی ، ماهواره ، میز کار به همراه صندلی ارگونومیک ،وان حمام، اینترنت پر سرعت وای فای ،  گاوصندوق  ، تهویه مطبوع ، سیستم های سرمایشی و گرمایشی برای مسافران تور روسیه می باشد. پردیس دانشگاه ایالتی و استادیوم پتروفسکی  از بناهای مشهور روسیه می باشد که به این هتل بسیار نزدیک است و مسافران تور روسیه با انتخاب این هتل می توانند به راحتی به مکان های دیدنی روسیه بروند. این هتل برای مسافران تور روسیه امکانات تفریحی از جمله سالن بدن سازی و ماساژ دهی و.. نیز فراهم کرده است.

امکانات هتل ماریوت بای کورت یارد واسیلیفسکی سنت پترزبورگ روسیه:

سالن بدنسازی ، رستوران ها برای مسافران تور روسیه ، کافی شاپ ، پارکینگ رایگان, ارکینگ خصوصی, خدمات لباسشویی و خشک شویی و اتوشویی ، واکس کفش ، امکان برگزاری جلسات ، فکس و فتو کپی, رستوران انواع غذاهای محلی ، روسی ، مدیترانه ای ، شرقی ، اروپایی و .... که در اختیار مسافران تور روسیه می باشد.

هتل نووتل مسکو روسیه

یکی از شیک ترین هتل های 4 ستاره روسیه هتل نووتل مسکو روسیه می باشد که در قلب مسکو سیتی روسیه قرار گرفته است و بسیار نزدیک به پل بگریشن و مسکو کرمیلن می باشد. هتل نووتل مسکو روسیه دارای ۳۶۰ اتاق خوب و تمیز با امکانات عالی نظیر یک تلوزیون پالاسما(در تمامی اتاق ها) همراه با ماهواره, اینترنت آی دی اس ال (کابلی)و وایرلس(وای فای)آنتن دهی که در اختیار مسافران تور روسیه می باشد. مسافران تور روسیه می توانند یک تاکسی یا یک لیموزین شخصی داشته باشند. هتل نووتل مسکو روسیه به مساحت ۸۶۶۲ فوت متر مربع  فضا برای سالن کنفرانس و میتینگ روم دارد.

امکانات هتل نووتل مسکو روسیه:

یک روم فیتنس و یک روم ماساژ دهی(رایگان) برای مسافران تور روسیه, یک سونا و جکوزی+یک استخر سرباز و سربسته, رستوران, بیزینس سنتر هتل نووتل  به صورت ۲۴ ساعته, اینترنت آی دی اس ال (کابلی)و وایرلس(وای فای) و... که در اختیرا مسافران تور روسیه می باشد.

مطالب مرتبط:

تور روسیه خرداد 95 

تور روسیه تابستان 95

 

 تورهای روسیه ویژه تعطیلات خرداد 95

تورهای روسیه ویژه تعطیلات تابستان 95 

 تور روسیه ویژه تعطیلات تیر 95 

تور روسیه تیر 95 

 تور روسیه مرداد 95



:: برچسب‌ها: هتل 4 ستاره روسیه,ارزان ترین هتل 4 ستاره روسیه, بهترین هتل 4 ستاره روسیه ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل صدف کیش

یکی از بهترین و شیک ترین هتل های 4 ستاره جزیره کیش هتل صدف است که در نزدیکی میدان امیر کبیر کیش قرار گرفته است. هتل صدف کیش دارای آبشارهای عظیم و چشم اندازی فوق العاده و فضای سبز زیبا و همچنین کوه ۲۷ متری  برای مسافران تور کیش فراهم کرده است. اتاق های این هتل بسیار مدرن و تمیز و مجهز در اختیار مسافران تور کیش می باشد. رستوران کوه نور و رستوران ایتالیایی کولیزه هتل صدف کیش دارای انواع غذاهای مختلف و متنوع و دسرهای خوش مزه می باشد. از امکانات تفریحی این هتل شامل سالن بیلیارد, سالن ورزشی, بیلیارد و... که مخصوص مسافران تور کیش می باشد.  هتل صدف کیش سفر خوشی را برای مسافران تور کیش آرزرو می کند.

 

امکانات هتل صدف کیش:

استخر، بیلیارد ، رستوران ایتالیایی کولیزه، رستوران کوه نور برای مسافران تور کیش، لابی ، سالن همایش، کافی نت ، اینترنت بی سیم ، پارکینگ اختصاصی ، مرکز خرید و ... که در اختیار مسافران تور کیش می باشد.

 

 

مطالب مرتبط:

تور کیش خرداد 95 

 تور کیش تابستان 95 

 تورهای کیش ویژه تعطیلات خرداد 95

 تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95 

تور کیش ویژه تعطیلات تیر 95 

 تور کیش تیر 95 

تور کیش مرداد 95 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل صدف کیش, بهترین هتل کیش, مناسب ترین هتل کیش, رزرو هتل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل گلدن تولیپ ایروان ارمنستان

از مجلل ترین هتل های 5 ستاره ارمنستان هتل گلدن تولیپ ایروان ارمنستان می باشد که در مرکز قدیمی‌ترین و معروفترین مرکز شهر ایروان ارمنستان قرار گرفته است. هتل گلدن تولیپ ایروان ارمنستان دارای 104 اتاق شیک و مجلل با امکاناتی عالی از جمله تلوزیون, اینترنت, سشوار, یخچال و.. که در اختیار مسافران تور ارمنستانمی باشد. این هتل برای مسافران تور ارمنستانسونا، سالن ورزش، استخر به صورت رایگان فراهم کرده است. مسافران تور ارمنستان با رفتن به الین هتل می توانند سفر خوشی را تجربه کنند.

امکانات هتل گلدن تولیپ ایروان ارمنستان: 

استخر سر باز، سونا، سولاریوم ، سالن ماساژ و زیبایی برای مسافران تور ارمنستان, رستوران, کافی شاپ, اینترنت و... که در اختیار تور ارمنستان می باشد.

 

هتل مولتی گرند ایروان ارمنستان

یکی از مجلل ترین هتل های ارمنستان هتل 5 ستاره مولتی گرند ایروان ارمنستان می باشد که در اتوبان H1 ایروان به آبوویان قرار گرفته است. این هتل دارای اتاق های شیک و مجلل با امکانات عالی در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. هتل مولتی گرند ایروان ارمنستان برای کودکان زمین بازی درست کرده تا کودکان از اوقات فراغت خود استفاده کنند. این هتل محض رسیدن مسافران تور ارمنستان به فرودگاه بین المللی زوارتنوتس راننده با ماشین سرویس رسانی گذاشته است.

امکانات هتل مولتی گرند ایروان ارمنستان:

وسایل باربیکیو, استخر روباز(فصلی), ورود حیوانات خانگی آزاد اما با هماهنگی قبلی, سونا, باشگاه پرورش اندام, آبگرم و آبدرمانی, ماساژ, جکوزی, حمام سنتی مخصوص مسافران تور ارمنستان, استخر سر پوشیده (تمام فصول), کازینو, زمین بازی کودکان, کلوپ کودکان, سرگرمیهای شبانه, بار, روم سرویس, رستوران با منوی مجزا, اسنک بار, غذاهای رژیمی(در صورت تمایل), اینترنت, پارکینگ رایگان, لاندری, دستگاه خودپرداز, نظافت روزانه اتاقها, فکس, فتوکپی, آرایشگر, اتاق VIP, سوئیت ماه عسل و… که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

مطالب مرتبط:

 

تور ارمنستان خرداد 95

تور ارمنستان تابستان 95

 تورهای ارمنستان ویژه تعطیلات خرداد 95

تور های ارمنستان ویژه تعطیلات تابستان 95  

تور ارمنستان تیر 95 

 تور ارمنستان ویژه تعطیلات تیر 95 

تور ارمنستان مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره ارمنستان,شیک ترین هتل های 5 ستاره ارمنستان, مجلل ترین هتل های 5 ستاره ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل گرین پالاس ایروان ارمنستان

از بهترین و مناسب ترین هتل های 3 ستاره ارمنستان هتل گرین پالاس ایروان ارمنستان است که در مرکز 5 کیلومتری سیتی سنتر ایروان ارمنستان قرار گرفته است. هتل گرین پالاس ایروان ارمنستان دارای 15 اتاق تمیز و مناسب و با امکاناتی مناسب در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. این هتل دارای استخری سر پوشیده و تمیز است که مسافران تور ارمنستان از ساعت 6 بعد از ظهر می توانند به آنجا بروند و اوقات خوشی را سپری کنند. هتل گرین پالاس ایروان ارمنستان دارای باغی زیبا و سر سبز که در آن آلاچیق هایی موجود است که مسافران تور ارمنستان می توانند به سرو صبحانه به آنجا بروند. هتل دارای ترانسفر فرودگاهی رایگان می باشد و در نزدیکی باغ وحش,  ایستگاه اصلی راه آهن و فرودگاه می باشد.

امکانات هتل گرین پالاس ایروان ارمنستان:

باغ، تراس، استخر، سونا، ماساژ، حمام ترکی برای مسافران تور ارمنستان، رستوران، روم سرویس، ترانسفر فرودگاه(رایگان)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، خانه داری روزانه، سوییت ماه عسل، آسانسور، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. 

 

هتل شیراک ایروان ارمنستان

یکی از بهترین و مناسب ترین هتل های 3 ستاره ارمنستان هتل شیراک ایروان ارمنستان است که در مرکز ایروان، در خیابان خرناتسی و در نزدیکی پارک بچه ها قرار گرفته است. هتل شیراک ایروان ارمنستان دارای 100 اتاق خوب تمیز است که هر کدام با رنگ آمیزی کرم روشن و بژ طراحی شده اند و دارای امکانات خوب و مناسب برای مسافران تور ارمنستان می باشد. این هتل دارای 2 رستوران با انواع غذاهای متنوع و غذاهای سنتی ارمنستان مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد. فاصله هتل شیراک ایروان ارمنستان تا موزه تاریخی ایروان و مسجد کبود 5 دقیقه و میدان جمهوری نیز در 2 متر است. مسافران تور ارمنستانمی توانند سفر خوبی را با انتخاب این هتل تجربه کنند.

امکانات هتل شیراک ایروان ارمنستان:

رستوران با انواع غذاهای سنتی ارمنستان، بار، اینترنت رایگان، تهویه، لاندری، نگهداری از بچه ها، ترانسفر فرودگاهی و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

هتل سیلاچی ایروان ارمنستان

یکی از بهترین هتل های 3 ستاره ارمنستان هتل سیلاچی ایروان ارمنستان است که در قلب شهر ایروان ارمنستان قرار گرفته است. هتل سیلاچی ایروان ارمنستان دارای 50 اتاق خوب و تمیز با سوئیت های مناسب برای مسافران تور ارمنستان می باشد. فاصله این هتل تا میدان ریپابلیک (جمهوری ) و مرکز خرید مشهور تاشیر شهر ایروان ارمنستان بسیار کم می باشد. این هتل استخر و سونا و جکزی برای مسافران تور ارمنستان تهیه کرده تا مسافران از آنجا لذت ببرند. هتل سیلاچی ایروان ارمنستانبسیار  نزدیک به ایستگاه مترو آندرانیک می باشد و مسافران تور ارمنستان با 3 دقیقه پیاده روی به آنجا می رسند.

امکانات هتل سیلاچی ایروان ارمنستان:

رستوران و کافه ،  اینترنت در فضاهای عمومی هتل ، خشکشویی ، سرویس ۲۴ ساعته اتاق ها ، خدمات تور ، خدمات تهیه بلیط ، پاسخگویی ۲۴ ساعته ، ترنسفر فرودگاهی ،اتوشویی مخصوص مسافران تور ارمنستان، تهویه مطبوع ، روزنامه رایگان ، صندوق امانات ، سالن برگزاری کنفرانس و همایش ، صبحانه بوفه ، استخر ، سونا ، جکوزی ، کرایه دوچرخه ، کرایه اتومبیل ، سالن ماساژ ، مرکز اسپا و .. که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد.

مطالب مرتبط:

 

تور ارمنستان خرداد 95

تور ارمنستان تابستان 95

 تورهای ارمنستان ویژه تعطیلات خرداد 95

تور های ارمنستان ویژه تعطیلات تابستان 95  

تور ارمنستان تیر 95 

 تور ارمنستان ویژه تعطیلات تیر 95 

تور ارمنستان مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: هتل 3 ستاره ارمنستان, ارزان ترین هتل 3 ستاره ارمنستان, نرخ خوب هتل 3 ستاره ارمنستان, مناسب ترین هتل 3 ستاره ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل ابجار گرند دبی

 یکی از هتل های خوب 4 ستاره دبی هتل ابجار گرند است که در فاصله ۳ کیلومتری ابوهیل و در منطقه هور العنض قزاردبی گرفته است. هتل ابجار گرند دبی دارای ۱۹۲ اتاق خوب و مدرن که در آنها با طراحی زیبا و دکور چشم‌نواز طراحی شده و امکاناتی نظیر وای‌فای، تلویزیون‌های پلاسما با کانال‌های ماهوارهای، گاوصندوق در اتاق، قهوه جوش, چایساز و ... که در اختیار مسافران تور دبی می باشد. این هتل در چند قدمی مرکز تجاری دبی و در ۱۰۰ متری ایستگاه متروی ابو هیل و 5 دقیقه با ماشین تا فرودگاه فاصله دارد. هتل ابجار گرند دبی دارای رستوران با غذاهای لذیذ و خوشمزه و کافی شاپی مخصوص مسافرانتور دبی می باشد.

امکانات هتل ابجار گرند دبی:

سرویس اتاق به صورت ۲۴ ساعته، اینترنت، سونا، حمام بخار، ژیمناستیک مخصوص مسافران تور دبی، باشگاه سلامت و تندرستی، سالن آرایش و زیبایی، صرافی، پست صوتی, بوفه صبحانه, رستوران با غذاهای لذیذ و…. که در اختیار مسافران تور دبی می باشد.

هتل کنکورد امارات اند رزیدنس دبی

یکی از شیک ترین و بهترین هتل های 4 ستاره دبی هتل کنکورد امارات اند رزیدنس است هتل در یکی از بهترین مکان هایدبی و در مرکز شهر قرار گرفته است. هتل کنکورد امارات اند رزیدنس دبی فاصله نزدیکی با آبنمای شهر، باشگاه گلف، بازار ادویه، طلا و بازار های بزرگ و تجاری برای راحتی مسافران تور دبی دارد. این هتل دارای اتاق ها و سوئیت های بسیار تمیز شیکبا امکانات عالی که در اختیار مسافران تور دبی می باشد. این هتل تا فرودگاه فاصله بسیار کمی دارد.

 

امکانات هتل کنکورد امارات اند رزیدنس دبی:

,سرویس نگهداری کودکان و ماساژ , استخر روباز , سونا, حمام ترکی و بخار مخصوص مسافران تور دبی, اسنوکر، پینگ پنگ،فوتبال دستی،بازی بیلیارد, تور های صحرا و تور دریایی و تور شهر, اینترنت و.. که در اختیار مسافران تور دبی می باشد.

هتل گلوریا دبی

یکی از بهترین و مناسب ترین هتل های 4 ستاره دبی هتل گلوریا است که در خیابان شیخ زاید دبی قرار گرفته است. هتل گلوریا دبی به مراکز خرید شهر مانند دبی مارینا و مرکز خرید امارات, باشگاه گلف و مترو نیز بسیار نزدیک است. این هتل دارای اتاق هایی تمیز و مجهز و سوئیت های خانوادگی و شیک با امکانات عالی در اختیار مسافران تور دبی می باشد. هتل گلوریا دبی برای مسافران تور دبی یک استخر روباز بزرگ و آبگرم  و همچنین استخر مخصوص کودکان فراهم کرده است تا مسافران بتوانند تمام استفاده خود را از هتل بکنند. این هتل دارای 2 رستوران با انواع غذاهای جنوب شرقی آسیا و انواع غذاهای بین المللی برای مسافران تور دبی تدارک دیده است. کافی شاپ این هتل انواع دسر ها و نوشیدنی های خوب و مناسب و حتی فست فود و اسنک های ویژه مخصوص مسافران تور دبی می باشد. از دیگر امکاناتی که هتل گلوریا دبی برای مسافران تور دبی فراهم کرده است زمین تنیس, سالن بدن سازی و زمینی با وسایل ورزشی می باشد که مسافران اوقات فراغت خود را در آنجا به خوبی بگذرانند.

امکانات هتل گلوریا دبی:

اینترنت, پارکینگ, 2 رستوران با انواع غذاهای مختلف, کافی شاپ مخصوص مسافران تور دبی, زمین تنیس, سالن بدن سازی, زمینی با وسایل ورزشی, استخر روباز بزرگ, آبگرم, استخر مخصوص کودکان, خدمات خانه داری و... که در اختیار مسافران تور دبی می باشد.  

 

 

مطالب مرتبط:

 تور دبی خرداد 95 

تور دبی تابستان95 

 تورهای دبی ویژه تعطیلات خرداد 95

تور های دبی ویژه تعطیلات تابستان  95

تور دبی تیر 95

تور دبی ویژه تعطیلات تیر 95 

تور دبی مرداد 95 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره دبی, شیک ترین هتل های 4 ستاره دبی, مناسب ترین هتل های 4 ستاره دبی, رزرو هتل های 4 ستاره دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل سان اند سندس دبی

از هتل های خوب و مناسب دبی هتل 3 ستاره سان اند سندس است که در نزدیکی برج ساعت قرار گرفته است. هتل سان اند سندس دبی دارای 117 اتاق بزرگ و تمیز که با امکانات مجهز در اختیار مسافران تور دبی می باشد. این هتل استخر سر پوشیده و سونا و جکوزی و سالن ورزشی برای مسافران تور دبی فراهم کرده است تا در این هتل سفر خوبی را سپری کنند. هتل سان اند سندس دبی محلی را مخصوص سیگار کشیدن مسافران تور دبی تدارک دیده است تا اتاق از نظر بهداشتی تمیز و مرتب باشد. رستوران این هتل دارای انواع غذاهای متنوع و لذیذ از جمله بومی دبی و امارات می باشد. هتل سان اند سندس دبی به دلیل مناسب بودن نرخ بسیار مناسب مسافران تور دبی می باشد.

امکانات هتل سان اند سندس دبی:

استخر سر پوشیده , سونا و جکوزی برای مسافران تور دبی, سالن ورزشی, رستوران با انواع  غذاهای بومی دبی و امارات, آرایشگاه, اتو کشی, ترانسفر فرودگاه, خانه داری, خدمات تورها, خدمات کفش و واکس, خشکشویی, سرویس اتو شلوار, سرویس ایاب و ذهاب رایگان و ... که در اختیار مسافران تور دبی می باشد.

 

 

مطالب مرتبط:

 تور دبی خرداد 95 

تور دبی تابستان95 

 تورهای دبی ویژه تعطیلات خرداد 95

تور های دبی ویژه تعطیلات تابستان  95

تور دبی تیر 95

تور دبی ویژه تعطیلات تیر 95 

تور دبی مرداد 95 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل سان اند سندس دبی, نرخ مناسب هتل دبی, رزرو هتل دبی, مناسب ترین هتل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل رز ریزورت آنتالیا

از هتل های خوب و شیک آنتالیا هتل 4 ستاره رز ریزورت است که در یک کیلومتری مرکز کمر و در 45 کیلو متری مرکز شهر آنتالیاقرار گرفته است. هتل رز ریزورت آنتالیا دارای 123 اتاق مناسب و تمیز با امکاناتی بالا در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد. این هتل برای مسافران تور آنتالیا امکانات تفریحی مانند بیلیارد , تنیس روی میز , ورزش های آبی و فوتبال آبی , ایروبیک , استخر فصلی , استخر ویژه کودکان و ... فراهم کرده تا مسافران اوقت خوشی را سپری کنند. رستوران و کافی شاپ هتل رز ریزورت آنتالیادارای انواع غذاهای خوشمزه و لذیذ و انواع دسرها و نوشیدنی ها در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد. 

امکانات هتل رز ریزورت آنتالیا:

رستوران با غذاهای متنوع, سرویس به صورت شبانه روزی , میز بیلیارد برای مسافران تور آنتالیا , تنیس روی میز , ورزش های آبی و فوتبال آبی , ایروبیک , استخر فصلی , استخر ویژه کودکان , اینترنت به صورت وایرلس , اتاق ماساژ , حمام سنتی ترکی و حمام بخار , مجهز به سیستم تهویه و ... که در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد.

 

هتل بلوهیمل آنتالیا

یکی از بهترین و زیبا ترین هتل های 4 ستاره آنتالیا هتل بلوهیمل است که در منطقه کمر شهر آنتالیا قرار گرفته است. کمر یک منطقه توریستی ساحلی با سواحل سنگ ریزه ای بسیار زیبا می باشد. هتل بلوهیمل آنتالیا دارای اتاق های متعدد با 2 الی 3 تخته و اتاق های خانوادگی همراه با امکانات کامل و خوب می باشد. این هتل برای مسافران تور آنتالیا استخر, سونا, جکوزی و سالن بدنسازی فراهم کرده است تا مسافران در اوقات فراغت به آنجا بروند. هتل بلوهیمل آنتالیا برای مسافران تور آنتالیا سفر خوشی را فراهم می کند.

امکانات هتل بلوهیمل آنتالیا:

سالن کنفرانس, استخر روباز, استخر سر پوشیده, سونا , جکوزی, سالن ماساژ برای مسافران تور آنتالیا, سالن بدن سازی, رستوران, کافی شاپ, اینترنت و ... که در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد.

مطالب مرتبط:

 تور آنتالیا خرداد 95

تور آنتالیا تابستان95  

 تورهای آنتالیا ویژه تعطیلات خرداد 95

تور های آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95  

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تیر 95 

تور آنتالیا تیر 95

تور آنتالیا مرداد 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره آنتالیا, شیک ترین هتل های 4 ستاره آنتالیا, نرخ ویژه هتل های 4 ستاره آنتالیا, بهترین هتل های 4 ستاره آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل کرآون پلازا هاربیه استانبول

از مجلل ترین و شیک ترین هتل های 5 ستاره استانبول هتل کرآون پلازا هاربیه است که در نزدیکی میدان تقسیم قرار گرفته است. هتل کرآون پلازا هاربیه استانبول در نزدیکی مرکز نمایشگاه لطفی کردار, مرکز خرید جواهر همگی و مترو بسیار نزدیک می باشد. اتاق های این هتل بسیار بزرگ و شیک با امکانات عالی از جمله اینترنت رایگان در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. هتل کرآون پلازا هاربیه استانبول برای مسافران تور استانبول امکاناتی تفریحی نظیر استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی, زمین تنیس, زمین بیلیارد, گیم نت و ... فراهم کرده تا مسافران اوقات فراغت در آنجا بگذرانند. رستوران هتل کرآون پلازا هاربیه استانبول دارای انواع غذاهای متنوع و سنتی همراه با کافی شاپی عالی با انواع دسر ها و نوشیدنی ها و همچنین مکانی سنتی بر بام هتل جهت سرو چای و قلیان می باشد. این هتل سفر خوشی را برای مسافران تور استانبول فراهم می کند.

 

امکانات هتل کرآون پلازا هاربیه استانبول:

رستوران، نمازخانه، لاندری، صندوق امانات ، فروشگاه، کافی نت و پارکینگ سرپوشیده ، ترانسفر رایگان فرودگاه, خدمات خانه داری,  زمین تنیس, زمین بیلیارد برای مسافران تور استانبول, سالن ورزشی, پارک کودکان, استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی, گیم نت و ... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.

 

مطالب مرتبط:

تور استانبول تابستان 95 

تور استانبول خرداد 95 

تور های استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95   

 تور استانبول مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل کرآون پلازا هاربیه استانبول, بهترین هتل استانبول, نرخ خوب هتل استانبول, مناسب ترین هتل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل کالیفرنیا استانبول

از هتل های خوب و مناسب استانبول هتل 3 ستاره کالیفرنیا است که از نظر موقعیت مکانی بسیار مناسب است. هتل کالیفرنیا استانبول در نزدیکی مکان های دیدنی و تاریخی شهر از جمله مسجد سلطان احمد و موزه باستان شناسی, بازار بزرگ  استانبول و  بسیار به فرودگاه و راه آهن نزدیک می باشد. این هتل دارای 20 اتاق و سوئیت های خانوادگی که هر کدام مجهز و تمیز در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. این هتل تراسی برای آفتاب گرفتن مسافران تور استانبول جهت ریلکس کردن فراهم کرده و همچنین صرافی در اختیار آنها گذاشته است. هتل کالیفرنیا استانبول برای مسافران تور استانبول بهترین امکانات را فراهم کرده است. 

 

امکانات هتل کالیفرنیا استانبول: 

اتو کشی ، پذیرش و ترخیص خصوصی ، ترانسفر فرودگاه مخصوص مسافران تور استانبول ، خانه داری ، خشکشویی ، ارائه خبرنامه ،سرویس مستخدم ، فکس و کپی و کرایه اتومبیل و ... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.

 

مطالب مرتبط:

تور استانبول تابستان 95 

تور استانبول خرداد 95 

تور های استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95   

 تور استانبول مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل کالیفرنیا استانبول, مناسب ترین هتل استانبول, نرخ ویژه هتل استانبول, رزرو هتل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل رامادا ریزورت و گلف کوش آداسی ترکیه

یکی از شیک ترین و مجلل ترین هتل های ترکیه هتل 5 ستاره هتل رامادا ریزورت و گلف کوش آداسی ترکیه است که در ورودی شهر و در فاصله 1 کیلومتری مرکز شهر کوش آداسی ترکیه قرار دارد. هتل رامادا ریزورت و گلف کوش آداسی ترکیه دارای 443 اتاق زیبا و مدرن با بالکنی زیبا و چشم اندازی فوق العاده در اختیار مسافران تور ترکیهمی باشد. این هتل دارای رستوران ها و اسنک بار های متنوع و نوشیدنی های متفاوتی دارد که مسافران تور ترکیه می توانند از آنجا لذت ببرند. از امکانات تفریحی هتل رامادا ریزورت و گلف کوش آداسی ترکیه می توان گفت دارای 6 استخر سرباز و سرسره های آبی, ساحل اختصاصی, بیلیارد، میز تنیس، دارت و ورزش های آبی و ... که همه مخصوص مسافران تور ترکیه می باشد. فاصله این هتل تا فرودگاه 80 کیلو متر می باشد.

 

امکانات هتل رامادا ریزورت و گلف کوش آداسی ترکیه:

استخر سرباز، تراس، زمین تنیس، پینگ پونگ، دارت، امکانات ورزش های آبی مخصوص مسافران تور ترکیه، پارک آبی، سونا، اسپا، ماساژ، حمام ترکی برای مسافران تور ترکیه، ساحل اختصاصی، اتاق بازی، زمین بازی، باشگاه کودکان، تفریحات عصرگاهی، روم سرویس، اجاره اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خشکشویی، اتوکشی، خانه داری، اتاق جلسه، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، آسانسور، روزنامه، وای فای رایگان و ... که در اختیار مسافران تور ترکیه می باشد.

 

هتل ریکسوس پرمیوم بودروم ترکیه

از شیک ترین و زیبا ترین هتل های 5 ستاره ترکیه هتل ریکسوس پرمیوم بودروم ترکیه است که دارای ساحل اختصاصی بسیار زیبا و تمیز می باشد. هتل ریکسوس پرمیوم بودروم ترکیه دارای 354 اتاق مدرن و زیبا با امکانات عالی نظیر اینترنت وای فای و بالکنی با چشم انداز زیبا در اختیار مسافران تور ترکیه می باشد. از ویژگی های خوب این هتل درختان کاجی است که در میان آن ها بنا شده و زیبایی خاصی به این هتل داده است. به دلیل ساحلی بودن هتل این هتل برای مسافران تور ترکیه انواع ورزش های آبی و از جمله اسب سواری فراهم کرده است. هتل ریکسوس پرمیوم بودروم ترکیه امکانات رفاهی و تفریحی خوب و مناسبی مانند2 استخر شنای بزرگ, والیبال , بسگت بال, فوتبال و همچنین اتاقی برای کودکان و فضای سبزی با انواع بازیهای مخصوص کودکان را برای مسافران تور ترکیه فراهم کرده است. رستوران این هتل دارای انواع غذاهای لبنانی، ترکیه ای و بین المللی همراه با دسر های خوشمزه مخصوص مسافران تور ترکیه می باشد.

 

امکانات هتل ریکسوس پرمیوم بودروم ترکیه: 

زمین بازی، تنیس، ماهیگیری، موج سواری، قایقرانی، غواصی مخصوص مسافران تور ترکیه، مینی گلف، دارت، پارک آبی، حمام بخار از نوع فنلاندی، مرکز تناسب اندام و آب گرم، مرکز ماساژ و جکوزی، سالن های آرایشی,  سالن های جشن، همایش، جلسه, خدمات خشکشویی و لباس شویی, 2 استخر شنای بزرگ, والیبال , بسگت بال, فوتبال, اینترنت, رستوران, اتاق بازی کودکان و ... که در اختیار مسافران تور ترکیه می باشد.

 

هتل بیل کنت آنکارا ترکیه

از شیک ترین و مجلل ترین هتل های 5 ستاره ترکیه هتل بیل کنت آنکارا ترکیه است که دارای چشم اندازی زیبا با امکاناتی شیک و مدرن می باشد. در کنار هتل بیل کنت آنکارا ترکیه استادیوم بیل کنت و موزه آلتین کوسک قرار گرفته است. در کنار این هتل دانشگاهی است که با همین نام می باشد دانشگاه بیل کنت که مربوط به حوزه تکنولوژی و فناوری است. این هتل دارای 235 اتق شیک و عالی و بامکاناتی نظیر امکانات مینی بار رایگان, دی وی دی پلیر, یک تلوزیون ۲۶ اینچ پلاسما, ماهواره و اینترنت برای مسافران تور ترکیه می باشد. هتل بیل کنت آنکارا ترکیه برای مسافران تور ترکیه سرویس ماساژ دهی رایگان, کلاب سلامتی،استخر سرباز،استخر سر بسته فراهم کرده تا مسافران زمان خوبی را سپری کنند. و رستوران این هتل 24 ساعت آماده سرویس دهی به مسافران تور ترکیه می باشد.

 

امکانات هتل بیل کنت آنکارا ترکیه: 

کلاب سلامتی،استخر سرباز،استخر سر بسته برای مسافران تور ترکیه, ماساژ دهی رایگان, اینترنت,  رستوران با پذیرش 24 ساعته و... که در اختیار مسافران تور ترکیه می باشد.

 

مطالب مرتبط:

 تور ترکیه خرداد 95 

تور ترکیه تابستان 95 

تور های ترکیه ویژه تعطیلات خرداد 95 

 تور ترکیه ویژه تعطیلات تابستان 95 

تور ترکیه ویژه تعطیلات تیر 95 

تور ترکیه تیر 95 

 تور ترکیه مرداد 95 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره ترکیه,مجلل ترین هتل های 5 ستاره ترکیه, زیبا ترین هتل های 5 ستاره ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 خرداد 1395 | نظرات ()