نوشته شده توسط : المیرا

هتل ریکسوس در قونیه،ترکیه

 هتل ریکسوس از جمله لوکس ترین و مجلل ترین اقامتگاه های شهر برای گردشگرای تور ترکیه است که در گروه هتل های بین المللی ریکسوس قرار داشته و دارای وسعتی حدود 24 هکتار می باشد .برخورداری از موقعیت جغرافیایی منحصر به فرد و دسترسی آسان به مراکز خرید و مکانهای توریستی شهر بر جذابیت آن افزوده است . بهره مندی از فضای سبز و کامل ترین امکانات تفریحی و ورزشی ، ارائه خدمات هتلداری نوین ، پرسنلی با اخلاق و زبده ، برخروداری از ساختمانی تازه ساز و شیک و ... از ویژگی های این هتل 5 ستاره به شمار می رود .  هتل ریکسوس با جاذبه های شهر احاطه شده است و فاصله کوتاه با موزه کاشی دارد.ضمنا فرودگاه بین المللی شهر نیز 10 کیلومتر تا هتل فاصله دارد مسافران تور ترکیه با اقامت در هتل ریکسوس میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.

ورودی زیبا در هتل:

امکانات هتل پنج ستاره ریکسوس قونیه  :

سالن بدنسازی و استخر سر پوشیده و روباز ویژه کودکان و بزرگسالان ، رستوران ، بار ، کافی شاپ ، کلاب شبانه ، محوطه حمام آفتاب ، سونا و جکوزی ، زمین تنیس ، بیلیارد ، اسکواش ، اسب سواری ، سالن زیبایی ، ماساژ ، مرکز سلامت و آبگرم ، فضای سبز ، سرویس نگه داری از کودک ، خدمات خانه داری ، خدمات گردشگری ، خدمات شست و شوی لباس ، ترانسفر فرودگاهی ، مرکز خرید ، تاکسی سرویس و ... می باشد.

 

هتل واو بدروم ریزورت ترکیه 

هتل واو بدروم ریزورت یکی از هتل های ۵ ستاره بدروم است که دارای ساحل و پلاژ اختصاصی می باشد . هتل واو بدروم ریزورت ساختمان و بنایی مدرن داشته و از دکوراسیون و معماری روز بهره برده ، نیروهایی که با این هتل همکاری دارند برخوردی شایسته با میهمانان داشته و کامل ترین سرویس دهی را ارائه می دهند . علاوه بر این برخورداری از امکاناتی منحصر به فرد و با کیفیت نیز از دیگر ویژگی های هتل واو بدروم ریزورت می باشد . نکته دیگر در مورد این هتل ۵ ستاره این است که از بسیاری امکانات تفریحی ، ورزشی و رفاهی بهره مند می باشد . فضای داخلی و خارجی هتل همیشه پاکیزه و مرتب بوده و تا فرودگاه بین المللی بدروم ۵۳ کیلومتر و تا ساحل گنبد پیاده ۵ دقیقه فاصله دارد .

امکانات هتل واو بدروم ریزورت: 

برای اوقات فراغت و تعطیلاتی رویایی برنامه ریزی شده است . به همین دلیل در تدارک آن به نیاز های کلیه میهمانان با هر سن و موقعیتی توجه شده و امکانتی متنوع و منحصر به فرد را برای اقامتی به یاد ماندنی فراهم کرده است .  از جمله امکانات ورزشی و مفرح و خدمات رفاهی منحصر به فرد هتل واو بدروم ریزورت می توان به : استخر های روباز و سرپوشیده برای کودکان و بزرگسالان ، سونا و جکوزی ، ماساژ ، تیم انیمیشن ، ساحل اختصاصی ، سالن بازی کودکان  ، پارک آبی ، ورزش های آبی مثل موج سواری و کانو ، تنیس ، بدنسازی ، فعالیت های ورزشی روزانه ، خدمات زیبایی ، سرویس نگه داری از کودک ،  قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، خدمات خانه داری ، روزنامه ، آسانسور ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، صرافی ، لاندری ، فروشگاه ، صبحانه بوفه ، چندین رستوران با فضایی با شکوه ، کافی شاپ  و . . . اشاره نمود . در ضمن هر یک از این امکانات به بهترین شکل و در شرایطی استاندارد به توریستان تور ترکیه ارائه شده تا رضایت آنها را به دست آورده .

 

هتل پاین بی کوش آداسی, ترکیه

هتل بزرگ پاین بی که مساحت ۴۲۱ هزار متر مربع را دارا میباشد با تمام امکانات رفاهی بسیار عالی و همچنین ساحل خصوصی در کنار دریا واقع شده است. این هتل ۵ ستاره دارای پارک آبی بزرگ می باشد که یکی از تفریحات کوش آداسی می باشد .مسافران تور ترکیه با اقامت در هتل پاین بی میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.

امکانات هتل پاین بی ترکیه:

اتاق های بزرگ و شیک هتل پاین بی مبله می باشد که با امکانات : تلویزیون , تهویه هوا و حمام خصوصی و بالکن خصوصی به بهترین نحوه آماده برای پذیرایی مهمانان و توریست های تور ترکیه میباشد. رستوران هتل پایین بی کوش آداسی انواع غذاهای محلی و جهانی را دارا می باشد که شما می توانید بعد از سفارش غذا به اتاق خود بروید و در بالکن مخصوص خود غذا میل کنید زیرا بالکن اتاق ها رو به دریا می باشد و همچنین در فضایی که از قبل طراحی شده است تیم انیمیشن هتل به نمایش می پردازند و شب خوبی را برای شما بوجود می آورند.

برای دسترسی به اینترنت در اتاق ها  وای فای موجود میباشد.وجود قایق سواری و حمام های گرم و سرد ترکی هم از امکانات رفاهی و ورزشی هتل می باشد.برای رفتن به پارک آبی از اتاق شما پیاده حدود ده دقیقه و با سرویس هتل ۳ دقیقه می باشد که میتوانید با مینی بوس هتل به پارک آبی بروید. غذای های هتل بسیار متنوع می باشد و بهترین غذاهای جهانی را برای شما تدارک دیده اند.شب ها در هتل پاین بی امفی تائتر برگزار می شود که از ساعت ده شب به بعد میباشد. همچنین کنار ساحل هم مراسم جشن هر شب بر پا می شود با موسیقی زنده که آرامش خاصی به مهمانان تور ترکیه می دهد.

 

هتل اونریا کلاروس کوش آداسی ترکیه

اونریا کلاروس اند اسپا ریزورت (Onyria Claros Beach & Spa Resort)  , هتل پنج ستاره ای مدرن در ساحل دریای اژه و در کنار شهر ازمیر در شرق ترکیه است. مهمانان این هتل می توانند از ساحل شنی دریای اژه و طبیعت تماشایی خلیج اوزدر کلاروس که یکی از زیباترین خلیج های اژه محسوب می شود، کمال استفاده را ببرند.اونریا کلاروس بیچ اند اسپا ریزورت، درنزدیکی شهر باستانی کلاروس یکی از 12 شهر تمدن اژه واقع شده است. این هتل با مساحتی بالغ بر 93 هکتار امکانات رفاهی، سرگرمی، پزشکی و خدماتی گسترده ای را به مهمانان تور ترکیه خود عرضه می نماید. 

امکانات هتل اونریا کلاروس ترکیه:

تامین آرامش مهمانان تور ترکیه، یکی از اهداف و رویکردهای اصلی مدیریت این هتل است و به همین دلیل «اونریا کلاروس» به امکانات متنوعی از جمله استخر سرپوشیده، جکوزی، حمام سنتی ترکی، استخر آب درمانی، سونا، مرکز تناسب اندام، مرکز یوگا، آیور ودا (ماساژ سنتی هندی) و شیاتسو (ماساژ سنتی ژاپنی) مجهز شده است. 

در اسپای این هتل، انواع خدمات اروپایی، آسیایی و ترکی، توسط متخصصان فن ارائه می شود. در رستوران های این هتل انواع مختلف غذاها از ایتالیایی گرفته تا غذاهای دریایی و غذاهای شرق دور سرو می شود. اونریا کلاروس همچنین مکان مناسبی برای برگزاری سمینارها، نشست های کاری و مراسم ازدواج محسوب می شود.این هتل زیبا در کنار ساحل واقع شده است.مهمانان  تور ترکیه در هتل اونریا کلاروس میتوانند از جزیره خلیج اوزدر که یکی از زیباترین جزیره هاست بهره مند شوند. این هتل مجلل به مساحت بیش از ۹۰ هکتار امکانات تفریجی،رفاهی،پزشکی و خدماتی به مهمانان تور ترکیه خود عرضه می کند.

 

هتل رد لین بدروم ترکیه

هتل رد لین از موقعیت جغرافیایی بسیار عالی برخوردار می باشد .این هتل 4 ستاره لوکس توسط باغ های دیدنی و زیبا احاطه شده است.قلعه بدروم و موزه باستان شناسی در ۱ کیلومتری هتل واقع شده است. مسافران تور ترکیه با اقامت در این هتل میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.

 

امکانات هتل رد لین ترکیه:

هتل رد لین دارای اتاق های مجلل و سوئیت خانوادگی با  طراحی کاملا منحصر به فرد که مجهز به اینترنت رایگان با سرعت بالا ،تهویه مطبوع،مبل، صندوق امانات، روم سرویس۲۴ ساعته، میز تحریر، سشوار، تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای، مینی بار و تلفن می باشد . شيشه های دوجداره اتاق ها نيز از ورود هرگونه سر و صدا در هنگامی که شما چرت می زنيد، جلوگيری می کند.برخی از اتاق ها از چشم انداز زیبای باغ برخوردار می باشد. موقعیت جغرافیایی بی نظیر، از ویژگی های متمایز این هتل می باشد.در رستوران و بار هتل رد لین می توانید غذای دلخواه خود را میل نمایید. مسافران تور ترکیه با اقامت در این هتل میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

امکانات رفاهی هتل شامل استخر سرباز (فصلی) می باشد.میهمانان تور ترکیه می توانند جهت تهیه ارز به صرافی موجود در هتل مراجعه کنند همچنین می توانند در فعاليت هايی نظير بيليارد شرکت کنند. هتل رد لین دارای یک پارکینگ اختصاصی برای آن دسته از میهمانانی که با اتومبیل شخصی سفر می کنند ، می باشد. در باغ سرسبز هتل قدم بزنید و از زیبایی های آن لذت ببرید.

 

هتل تمنوس بدروم ترکیه

 هتل تمنوس در ۱۳ کیلومتری مرکز بدروم واقع شده است برای رفتن به خلیج Ortakent-Yahsi  تنها ۱۰ دقیقه پیاده فاصله می باشد. هتل 4 ستاره تمنوس دارای ۲۴ اتاق ، ۱ تخته، ۲ تخته و استاندارد که با طراحی شیک و مدرن ، پذیرای میهمانان و گردشگران تور ترکیه می باشد.

امکانات هتل تمنوس ترکیه:

اتاق ها همگی از امکانات کامل ولوکس برخوردار می باشند. تمامی اتاق ها دارای حمام ، سیستم تهویه مناسب، سشوار، تلویزیون ال سی دی ، یخچال ، صندوق امانات، تلفن،بالکن،مینی بار ،ارائه خبرنامه  و روم سرویس۲۴ ساعته می باشد.وای فای رایگان نیز در هتل وجود دارد.میهمانان تور ترکیه می توانند غذای خود را در فضای باز میل نمایند. امکانات رفاهی هتل تمنوس شامل ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار می باشد.از دیگر امکانات هتل تمنوس می توان به ارائه خدمات نگهداری از اطفال اشاره کرد.کارکنان پذيرش، شبانه روز پاسخگوی مسافرين تور ترکیه می باشند.

هتل تمنوس اقامتی لوکس را به همراه امکانات بسيار ويژه  نظير زمين گلف به ميهمانان تور ترکیه خود ارائه می دهد.يک صرافی نيز در هتل تمنوس وجود دارد. اتومبيل کرايه نيز بنا به درخواست ميهمانان، در اختيار آنان قرار خواهد گرفت.میهمانان تور ترکیه می توانند در باغ  هتل تمنوس قدم زده و استراحت کنند.

 

هتل لوزز بدروم ترکیه

هتل لوزز در ۱٫۵ کیلومتری قلعه بدروم واقع شده است و همچنین تئاتر قدیمی در ۱٫۲کیلومتری شهر قرار گرفته است. هتل ۴ ستاره لوزز دارای چشم اندازی روبه قلعه بدروم و دریای اژه می باشد.موقعیت جغرافیایی بی نظیر، از ویژگی های متمایز این هتل می باشد. مسافران تور ترکیه با اقامت در این هتل میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.

امکانات هتل لوزز ترکیه:

 هتل لوزز دارای اتاق های مجلل و سوئیت خانوادگی با  طراحی کاملا منحصر به فرد که مجهز به اینترنت رایگان با سرعت بالا ،تهویه مطبوع،مبل، صندوق امانات، روم سرویس۲۴ ساعته، میز تحریر، سشوار، تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای، مینی بار و تلفن می باشد . شيشه های دوجداره اتاق ها نيز از ورود هرگونه سر و صدا جلوگيری می کند.برخی از اتاق ها از چشم انداز زیبای دریای اژه برخوردار می باشد. در رستوران و بار  هتل لوزز می توانید غذای دلخواه خود را میل نمایید.

امکانات رفاهی هتل لوزز شامل ماساژ ، استخر روباز ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، استخر سرباز (فصلی) ، ایوان مخصوص حمام آفتاب ، استخر سرپوشیده (تمام فصل) می باشد. میهمانان تور ترکیه می توانند جهت تهیه ارز به صرافی موجود در هتل لوزز مراجعه کنند. اتومبيل کرايه نيز بنا به درخواست ميهمانان، در اختيار آنان قرار خواهد گرفت. شما نيز می توانيد از خدمات زيبايی آرايشگاه هتل لوزز استفاده کنيد. به منظورتسهیل برگزاری کنفرانس ها، هتل یک مرکز اداری را به همراه خدمات منشی گری و تجهیزات عالی در اختیار علاقه مندان قرار داده است.مسافران تور ترکیه  با اقامت در هتل لوزز میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

هتل فرور کلاب بدروم ,ترکیه

هتل فرور کلاب در ۱ کیلومتری مرکز بدروم واقع شده است.اين اقامتگاه ۴ ستاره دارای اتاق های خانوادگی  ،سوئیت مخصوص تازه عروس و اتاقهای VIP  می باشد.ميهمانان عزيز تور ترکیه می توانند از اتاق های راحت هتل لذت ببرند اتاق های پاکیزه این هتل بهترین مکان برای استراحت و آرامش می باشند.

امکانات هتل فرور کلاب ترکیه:

اتاق ها وسوئيت های هتل فرور کلاب دارای تلويزيون ماهواره ايی،محل نشيمن وحمام و ست کامل می باشد. امکانات رفاهی هتل فرور کلاب شامل ماساژ ، سونا ، شیرجه ، حمام ترکی ، استخر سرباز (فصلی) ، ساحل اختصاصی می باشد. وجود باغ بسیار زیبا درهتل از دیگر امتیازهای هتل فرور کلاب می باشد.ميهمانان تور ترکیه می توانند در فعاليت هايی نظير پينگ پنگ، بيليارد، پرتاب دارت شرکت کنند همچنین می توانند از خدمات زيبايی آرايشگاه هتل استفاده کنند. پرسنل مجرب و کارآزموده هتل فرور کلاب با ارائه خدمات شبانه ­روزی به گردشگران تور ترکیه،تمام تلاش خود را در جهت رضایت خاطر مهمانان خود به کار می­برند .میهمانان می توانند جهت تهیه ارز به صرافی موجود در هتل مراجعه کنند.

هتل فرور کلاب امکانات متنوعی از جمله پارکینگ اختصاصی ،صندوق امانات، کافی­شاب، اتاق بازیهای کامپیوتری ،سرویس رفت آمد­ رایگان به مراکز خرید و سرویس دهی منظم و۲۴ ساعته خدمه هتل از جمله خدماتی است که به مهمانان تور ترکیه عرضه می­ شود تا همواره اوقات شاد و مفرحی را داشته باشند.

 

هتل نریام مارماریس ترکیه

هتل نریام در ۳۰۰ متری دریای مدیترانه واقع شده است بنا به درخواست میهمانان و گردشگران تور ترکیه ترانسفر فرودگاهی و یا کرایه اتومبیل به مقصد فرودگاه Dalaman که در ۹۹ کیلومتری این هتل ۴ ستاره قرار گرفته، امکان پذیر می باشد. 

 

امکانات هتل نریام ترکیه:

هتل نریام دارای ۲۷ اتاق لوکس و سوئیت خانوادگی می باشد اتاق ها تماماً به خوبی در برابر آلودگی های صوتی و حرارتی عایق بندی شده و دمای اتاق، قابل تنظیم می باشد. اینترنت رایگان بیسیم، حمام ، سشوار، تلویزیون ، یخچال ، صندوق امانات ، تلفن،بالکن،مینی بار و روم سرویس۲۴ ساعته در کلیه اتاق ها در دسترس می باشند.کارکنان مهربان و با دقت هتل، آماده خدمت رسانی به مسافران تور ترکیه می باشند. در رستوران هتل نریام غذاها و نوشیدنی ها با کیفیت بسیار عالی در تمام ۲۴ ساعت روز سرو می شوند و این هتل با ارائه سرویس بی نظیر در مدت کوتاه توانسته است تعداد زیادی مسافر را به خود جذب کند.

میهمانان تور ترکیه می توانند در استخر روباز هتل ، به آبتنی بپردازند. کارکنان پذيرش، شبانه روز پاسخگوی مسافرين می باشند.يک صرافی نيزجهت تهیه ارز در هتل وجود دارد. میهمانان تور ترکیه می توانند در باغ سرسبز و زیبای هتل قدم زده به استراحت بپردازند. هتل نریام همچنين دوچرخه به ميهمانان اجاره می دهد.کارکنان هتل نریام به زبان انگلیسی و ترکی صحبت می کنند.

 

هتل گرین ناچر ریزورت مارماریس ترکیه

هتل گرین ناچر ریزورت در ۵ کیلومتری مرکز مارماریس واقع شده است.این هتل ۵ ستاره ۵۰۰ متر با ساحل دریا فاصله دارد پارک آبی و رویایی در ۱ کیلومتری هتل قرار گرفته است که میهمانان و گردشگران تور ترکیه می توانند از آن لذت ببرند. فرودگاه Dalaman در ۱۰۰ کیلومتری هتل واقع شده است. 

 

امکانات هتل گرین ناچر ریزورت ترکیه:

هتل گرین ناچر دارای ۶۳۱ اتاق استاندارد ۱ تخته ،۲ تخته و اتاق های خانوادگی و خالی از حساسیت می باشند که همگی اتاق ها در اندازه های متفاوت وبا رنگ هایی ملایم طراحی و تزئین شده اند . اتاق ها مجهز به نور مناسب ، تراس ، پذیرایی در اتاق ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، مینی بار ، حمام با ست کامل ، صندوق امانات برای نگهداری اشیا گرانقیمت ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان  و میز کار می باشند. میهمانان تور ترکیه می توانند در اتاق های مجهز  و مدرن به دور از سروصدا به استراحت بپردازند. در این هتل ۵ ستاره انواع غذاها و نوشیدنیها با کیفیت بسیار عالی در تمام ۲۴ ساعت روز سرو می شوند.

امکانات رفاهی هتل گرین ناچر شامل استخر روباز ، استخر سر پوشیده ، حمام ترکی ، ساحل اختصاصی ، سونا ، شیرجه ، ماساژ ، مرکز سلامت و آبگرم می باشد.ارائه خدمات نگهداری از اطفال و وجود زمین بازی مخصوص کودکان، سفر شما و دلبندانتان را به روزهای به یاد ماندنی تبدیل خواهد کرد.هتل گرین ناچر دارای یک کتابخانه برای علاقه مندان به مطالعه می باشد.در صورت درخواست مسافرين تور ترکیه، ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد گرفت. ميهمانان تور ترکیه می توانند در فعاليت هايی نظير پينگ پنگ، بيليارد، تنيس، پرتاب دارت شرکت کنند.به منظورتسهیل برگزاری کنفرانس ها، هتل گرین ناچرریزورت یک مرکز اداری را به همراه خدمات منشی گری و تجهیزات عالی در اختیار علاقه مندان قرار داده است.

 

جهت رزرو و خرید تور ترکیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور ترکیه بهار 95

 تور ترکیه اردیبهشت 95 

تور ترکیه خرداد 95

 تور ترکیه تابستان 95

تور ترکیه ویژه تعطیلات خرداد 95

 تور ترکیه ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه,ارزان ترین هتل های ترکیه,بهترین هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل لارافالکن آنتالیا

هتل لارافالکن آنتالیا دارای 275  اتاق میباشد  که در 6 بلوک جداگانه قرار دارند . تمام اتاق های هتل لارافالکن آنتالیا  کف پارکت شده با بالکن خصوصی و مناظر پانوراما از طبیعت زیبای اطراف دارند. سیستم تهویه هوا، یخچال، تلویزیون، ماهواره و حمام خصوصی کاملی را در هر اتاق خواهید دید.

 موقعیت جغرافیایی هتل 4ستاره لارا فالکن آنتالیا بسیار مناسب بوده و با مراکز خرید آنتالیا  و دیدنی های آنتالیا فاصله زیادی ندارد فاصله هتل تا فرودگاه آنتالیا 10  کیلومتری ودر فاصله 5 کیلومتری مرکز آنتالیا می باشد. مسافران تور آنتالیا با اقامت در هتل لارافالکن آنتالیا  میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

امکانات هتل لارافالکن آنتالیا : 

رستوران روباز و سرپوشیده - رستوران آلا کارت - آکوا پارک -رستوران ساحلی - سونای خشک و بخارخشک و سونای بخار - سالن تنیس - ماساژ - حمام ترکی -   ایروبیک - انواع فروشگاه و بوتیک - خدمات تلفن و فاکس - خدمات عکاسی - پزشک و پرستار - سالن تلویزیون - پرستار کودک -رنامه های تفریحی مخصوص کودک - برنامه های تفریحی روزانه و شبانه - موزیک زنده - مینی کلوپ - پارک کودک - تخت مخصوص حمام آفتاب و چتر آفتابگیر . مهمانان تور آنتالیا می توانند در استخر هتل به آبتنی بپردازند و رفع خستگی کنند.

 

هتل لارا دینک آنتالیا

هتل 4 ستاره لارا دینک آنتالیا از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار می باشد این هتل مجلل تنها ۳۰۰ متر از ساحل زیبای دریای مدیترانه فاصله دارد. همچنین برای رفتن به مرکز شهر آنتالیا ۲۰ دقیقه باید رانندگی کرد. بنا به درخواست علاقه مندان ترانسفر فرودگاهی و یا کرایه اتومبیل به مقصد فرودگاه بین المللی آنتالیا که در ۷ کیلومتری این هتل ۴ ستاره قرار گرفته، امکان پذیر می باشد. این هتل ساحلی اقامتی مقرون به صرفه را به میهمانان تور آنتالیا ارائه می دهد .

امکانات هتل لارا دینگ آنتالیا:

هتل لارا دینک با ۴۸ اتاق استاندارد و ۴ اتاق دوبلكس یك هتل كوچك و دوستانه به شمار می آید که تمامی اتاق های این هتل با امکانات رفاهی و دکوراسیون مدرن و تکنولوژی بالا آسودگی خاطر مسافرین تور آنتالیا را به همراه دارد و همچنین مجهز به سیستم تهویه هوا ،گاوصندوق ، تلویزیون با کانال های ماهواره ای، تلفن مستقیم و… می باشد. رستوران هتل با سرو غذاهای مدیترانه ای و تركی در خدمت میهمانان تور آنتالیا است.

امکانات رفاهی و ورزشی هتل لارا دینگ آنتالیا شامل ماساژ ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، استخر روباز ، استخر سرپوشیده (تمام فصل) و مرکز بدنسازی کاملا مجهز می باشد. مهمانان تور آنتالیا می توانند در استخر هتل به آبتنی بپردازند و رفع خستگی کنند.

هتل باتونت گاردن ریزورت آنتالیا

هتل 4 ستاره باتونت گاردن آنتالیا در سال 2011 میلادی در زمینی به مساحت 12.000 متر مربع در منطقه کمر آنتالیا بازگشایی شده است. این هتل در مجموع از 177 اتاق و سوییت تشکیل شده است. هتل در فاصله 45 کیلومتری فرودگاه بین المللی آنتالیا و در 30 کیلومتری مرکز شهر آنتالیا قرار دارد.رستوران های این هتل با انواع غذاهای بین المللی آماده پذیرایی از میهمانان تور آنتالیا می باشند. با 10 دقیقه پیاده روی از این هتل می توان به دریا دسترسی داشت.  هتل باتونت گاردن ۲۲ کیلومتر با شهرستان باستانی لیکیا پاسه لیس و ۷۰کیلومتر با پیست اسکی Saklikent فاصله دارد. 

 

امکانات هتل باتونت گاردن ریزورت آنتالیا:

هتل باتونت گاردن دارای اتاق های راحت و شیک می باشد و اتاق ها امکانات خوبی مانند : حمام خصوصی با لوازم آرایش رایگان، سشوار،مینی بار،اینترنت (wi-fi) رایگان، تلویزیون صفحه تخت، تلفن مستقیم ، گاو صندوق و سیستم تهویه مطبوع میباشد و از اتاق ها چشم اندازی زیبا رو به باغ سرسبز هتل دارید.

مرکز آبگرم باتونت گاردن شامل یک حمام، سونا و ماساژ  به همراه خدمات سلامتی و زیبایی است  همچنین می توانید برای پیگیری تمرینات ورزشی خود از مرکز تناسب اندام هتل بهره مند شوید. برای آب تنی استخر در فضای باز هتل برای شما آماده شده و سرگرمی ها و برنامه های تفریحی روزانه در کنار استخر برگزار می شود و همچنین صندلی های مخصوص حمام آفتاب در کنار استخر هتل قرار دارد.صبحانه هتل به صورت روزانه در سبک بوفه در رستوران هتل برای شما آماده میشود همچنین برای سایر وعده های غذایی می توانید نمونه هایی از غذاهای سنتی و بین المللی را در رستوران به صورت بوفه باز میل نمائید کافه هایی در استخر و لابی انواع نوشیدنی های شاد و تنقلات را برای شما آماده می کند.مسافران تور آنتالیا با اقامت در هتل باتونت گاردن میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

هتل نظربیچ آنتالیا

هتل نظر بیچ آنتالیا ترکیه با منظره کوه و دریا در منطقه لارا توانسته در بین هتل های آنتالیا به خاطر داشتن امکانات رفاهی مدرن و خدماتش و ساحل صخره ای نزدیک , مقام هتل 4 ستاره را کسب کند . این هتل بروی صخره ای مشرف به دریا احداث شده و نمای زیبایی نسبت به کوه و ساحل زیبای مدیترانه دارد هتل نظر بیچ آنتالیا از هتل های ساحلی آنتالیا با قیمت مناسب برای گردشگران تور آنتالیا میباشد این هتل در فاصله 10کیلومتری آنتالیا احداث شده و تا فرودگاه آنتالیا سیزده کیلومتر فاصله دارد. همچنین دسترسی به مراکز خرید آنتالیا بسیار آسان بوده و تنها 9 کیلومتر فاصله دارد.

امکانات هتل نظر بیج آنتالیا:

هتل نظر بیج لارا آنتالیا دارای دویست و چهارده اتاق استاندارد  رو به دریا و باغ میباشد و مهمانان تور آنتالیا میتوانند بروی تراس هتل به تماشای طبیعت زیبا بپردازند . تمامی اتاق های هتل نظر بیج آنتالیا دارای کف پارکت هستند که محیطی آرام و راحت را برای میهمانان آماده میکند.اتاق های هتل با محیطی مطبوع امکانات خوبی مانند تلویزیون های ماهواره ای ، حمام، سشوار، تلفن، تلویزیون ماهواره‌ای، رادیو، گاوصندوق، بالکن با چشم‌اندازی به دریا و مینی‌بار را برای استراحت شما در اتاق هتل اماده کرده است.پرسنل هتل نظر بیج در آنتالیا نیز 24 ساعته آماده پاسخگویی به نیاز های شما هستند.


امکانات هتل نظربیچ آنتالیا شامل استخر روباز و سرپوشیده،سرسره آبی،سالنهای ورزشی،دیسکو،اتاق کنفرانس با کلیه امکانات،حمام ترکی،رستوران،اسنک بار،لابی بار،بار در کنار استخرو ویتامین بارمیشود ،  همچنین پذیرایی در هتل به صورت (ALL) بوده و انواع غذاهای بین المللی را سرو میکند.رستوران هتل  صبحانه و ناهار و شام را در سبک بوفه باز برای شما آماده می کند و شما می توانید وعده های غذایی خود را در تراس با نمایی از کلیسای سنت ژان میل کنید و لذت ببرید. در نوار کنار استخر و لابی انواع نوشیدنی های گوارا برای مساران تور آنتالیا ارائه میشود.

 

هتل الدار ریزورت آنتالیا 

هتل 4 ستاره الدار ریزورت آنتالیا در سال 2011 میلادی در زمینی به مساحت حدود 11.000 متر مربع در منطقه کمر آنتالیا احداث شده است.این هتل در یک ساختمان 5 طبقه و در مجموع دارای 172 اتاق می باشد. این هتل در کنار دریا واقع شده است. در این هتل سالن کنفرانس وجود دارد. همچنین یک صرافی برای دسترسی میهمانان تور آنتالیا در نظر گرفته شده است.فاصله هتل الدر ریزورت آنتالیا تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 48 کیلومتر و فاصله هتل تا شهر کمر آنتالیا  حدود 8 کیلومتر می باشد.

 

سایر امکانات و تصاویر هتل الدار ریزورت آنتالیا :

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،تهویه مطبوع، سیستم گرمایش،خدمات تحویل بار و چمدان،روم سرویس،تلویزیون ال سی دی،ماهواره،تلفن، مینی بار،گاو صندوق،بالکن،حمام،سشوار، صندوق امانات،حمام،استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی و ورزشی،استخر روباز،حمام سنتی ترکی،پزشک،خدمات پرینت و فکس،صرافی،پارکینگ، لاندری، اسکواش، فروشگاه، سونا،جکوزی،ماساژ،سالن کنفرانس و... را میتوان نام برد که مسافران تور آنتالیا با اقامت در هتل الدار ریزورت میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

 

هتل توریست آنتالیا

هتل ۴ ستاره توربست آنتالیا با نمای زیبا رو به دریا توانسته مسافران و گردشگران تور آنتالیا را به خود جذب کند و در هر سری سفر به آنتالیا به هتل توریست آنتالیا بروند.

امکانات هتل توریست آنتالیا:

هتل tourist دارای استخر رو باز می باشد که همراه با ماساژ و همچنین سونا و حمام ترکی دارد که برای کودکان هم زمین بازی خاص در نظر گرفته اند و همین باعث شده است گردشگران تور آنتالیا از این هتل راضی باشند.اتاق های هتل Tourist آنتالیا دارای امکانات مناسب برای مهمانان تور آنتالیا می باشد که امکانات رفاهی را کامل در نظر گرفته و همچنبن اتاق های مخصوص برای معلولین و سوئیت های مخصوص تازه عروسان و کسانی که قصد ماه عسل به آنتالیا دارند.

امکانات تفریحی و بازی و سرگرمی در این هتل فراوان می باشد مثلا در اتاق ها بازی های کامپیوتری و در سالن هتل پینگ پنگ و اسب سواری در هتل برای مسافران و مهمانان تور آنتالیا در نظر گرفته اند.اگر برای تفریح با دوچرخه در آنتالیا راضی هستید می توانید از هتل اجاره بگیرید و برای تفریح و ورزش در شهر دور بزنید.رستوران هتل توریست آنتالیا هم اماده پذبرایی برای مهمانان تور آنتالیا در وعده :صبحانه ,نهار و شام اماده خدمت و پذبرایی هستند و همچنین کنار استخر می توان نوشیدنی تهیه کرد و میل کرد ,خدمات دهی رستوران ۲۴ ساعته می باشد.

 

 

 جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

 تور آنتالیا اردیبهشت 95

تور آنتالیا خرداد 95

 تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات خرداد 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات اردیبهشت 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره آنتالیا,شیک ترین هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مناسب ترین هتل های آنتالیا,راحت ترین هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

رودخانه ماناوگات آنتالیا

رودخانه ماناوگات آنتالیا رودخانه ای است بی نظیر که از جنوب کوه های طرس جاری میشود و به در یای مدیترانه میپیوندد . بهترین راه بازدید از این رودخانه برای مسافران تور آنتالیا گشت با کشتی است که از کنار شهر زیبای سیده عبور می کند و فرصتی برای بازدید از مناظر دیدنی اطراف را به ارمغان می اورد . همچنین مسافران این کشتی میتوانند در رودخانه ماناوگات شنا کنند.

حدود 150 الی 200 سال قبل از میلاد حمل و نقل بار و مسافر بر روی رودخانه ماناوگات صورت میگرفته است.ماناوگات در سال 1913 یک روستای جمهوریه ترکیه شد. آبشار ماناوگات در 4 کیلومتری شمال ماناوگات واقع شده است. یکی از نقاط زیبای مورد علاقه ترکها و همچنین بازدیدکنندگان خارجی تور آنتالیا است.اینجا زیر درختان صنوبر ، شما می توانید از یک ناهار عالی درست شده از فزل آلای کبابی لذت ببرید. تقریبا 3 کیلومتر دورتر شما به شیهلار می رسید . مسافران عزیز تور آنتالیا می توانند از گردش خود با کشتی در این رودخانه و دریای مدیترانه سفری خاطره انگیز را تجربه کنند.

 

 

شهر کمر آنتالیا

شهر کمر در فاصله 42 كيلومتري شهر آنتاليا قرار دارد. در طول اين مسير 42 كيلومتري چشم اندازهاي بسيار زيبا برای مسافران تور آنتالیا وجود دارد. در شهر کمر اقامتگاهي احاطه شده با مناظر بديع و زيبا طراحي گرديده كه محيطي ايده آل را براي گذراندن تعطيلات گردشگران تور آنتالیا بوجود آورده است.تفرجگاه مجهزو ساحلي کمر به افراد علاقمند به ورزش هاي آبي از جمله قايقراني و دريانوردي اين امكان را ميدهد تا به سواحل بكر موجود در منطقه جنوبي شهر رفته و از مناظر ديدني آن لذت ببرند.اجناس ارائه شده در مراكز خريد اين شهر جهت تهيه هديه و سوغاتي بسيار مناسب مي باشد. ساحل منطقه کمر ساحلي با پرچم آبي است. واژه پرچم آبي از سوي اتحاديه اروپا به این منطقه اعطا گرديده و درمعني مناطقي كه داراي سواحل پاك و تميز هستند استفاده ميگردد .

 

 

 

شهر باستانی پرگا آنتالیا

شهر باستانی پرگا آنتالیا که زیباست یکی از شهرهای تاریخی یونانی در آنتالیا می باشد که یکی از جاذبه های گردشگری آنتالیا به شمار می رود . این شهر در جنوب غربی ترکیه و در ساحل مدیترانه واقع شده است . پرگا یکی از زیباترین شهر های باستانی در دوره هلنی بوده است . معبد آرتمیس و خانه آپولونیوس ریاضیدان معروف یونانی نیز در این منطقه واقع شده است که مسافرانتور آنتالیا را به خود جذب میکند.

شهر پرگا هزار سال پیش از میلاد ساخته شده است .با این که امروز از این سرزمین باستانی چیز زیادی باقی نمانده است اما همانند تخت جمشید ایران زیبایی های خاص خود را دارد امروزه از این شهر باستانی برج ها ، ستون ها ، دروازه ها و استادیوم تخریب شده ای برجا مانده است که با زیبایی خاص خود بسیاری از گردشگران تور آنتالیا را به سمت خود جذب کرده است .

 

 

 

 

شهر بلک آنتالیا 

این ساحل مجلل و زمین گلف از کوه های تاروس تا ساحل زیبای بلک و در 36 کیلومتری غرب آنتالیا واقع است.در این منطقه به دلیل وجود جنگل های کاج وساحل ماسه ای صنعت توریسم تور آنتالیا رواج زیادی دارد . این شهر دیدنی فاصله کمی با مکان های تاریخی همچون آسپندوس و پرگه دارد..هتل های متعدد 4و 5 ستاره و زمین های گلف بسیاری در این منطقه برای مسافران تور آنتالیا وجود دارد. آموزش تنیس در مدرسه بین المللی تنیس ،تماشای بیش از 100 گونه پرنده در نزدیکی آبشار کورسونافلذت بردن از ورزش های آبی جزئی از جذابیت های این منطقه هستند.می توانید برای گشت زدن در اطراف ساحل ،ماشین یا دوچرخه کرایه کنید.

بلک  در ساحل آک دنیز و در ۳۰ کیلومتری شهر آنتالیا واقع شده است.در ساحل ۱۷ کیلومتری بلک هتل های وتاسیسات مدرن فراوانی از سال ۱۹۹۰ تا به امروز برای مسافران تور آنتالیا احداث گردیده اند.فاصله بلک  از پارک ملی کورشونلو ۲۰ کیلومتر می باشد.جمعیت بلک ۹٫۷۸۱ نفر می باشد.راه رسیدن به منطقه بلک  بسیار آسان و بهترین راه آن از شهر آنتالیا می باشد.امروزه در منطقه بلک ۴۷ هتل ومرکز گردشگری وگلف ۵ ستاره وجود دارد. تعدد تختهای منطقه بلک در مجموع بالغ بر ۴۵٫۰۰۰ تخت می باشد. ۱۰ عدد زمین گلف با تمامی امکانات در عالی ترین سطح ممکن در منطقه بلک وجود دارد. ۲ زمین گلف در بهترین سطح ممکن نیز در حال سرمایه گزاری و ساخت می باشند.بعد از اتمام این دو مرکز تعداد تختهای منطقه بلک به ۴۷٫۵۰۰ تخت خواهد رسید.در بلک ۵۰ زمین فوتبال، ۲۰۰ زمین تنیس آماده ارائه خدمت به ورزشکاران آماتور و سطح حرفه ای تور آنتالیا می باشد.در آنجا سالنهای کنفرانس زیادی باتمامی امکانات لازم برای برگزاری انواع جلسات و گردهمائی ها وهر نوع جشن و عروسی محیا می باشد.مسئولین منطقه بلک به توریسم زیبائی و سلامتی نیز اهمیت فراوانی قائل شده اند و نتیجه این تفکر جذب سرمایه گذاران این نوع توریسم با احداث زیرساختهای توریسم سلامتی و زیبائی در منطقه بلک  این نقطه از ترکیه را بهترین مکان برای توریسم زیبائی و سلامتی مبدل ساخته اند.بلک تنها منطقه توریستیک نمی باشد در عین حال جاذبه های فراوان طبیعی این منطقه زبانزد خاص و عام می باشد.در بلک ۵۷۴ گونه گیاهی تاکنون شناسائی شده است.۲۹ گونه گیاهی موجود در بلک تنهادر ترکیه و ۱ گونه گیاهی دردنیا فقط در بلک یافت می شود.

 

 

 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

 تور آنتالیا اردیبهشت 95

تور آنتالیا خرداد 95

 تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات خرداد 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات اردیبهشت 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری آنتالیا,جذاب ترین مکان های گردشگری آنتالیا,ریباترین جاهای گردشگری آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل پردیسان مشهد

 اگر میخواهید به مشهد سفر کنید و برای اقامت خود به دنبال هتل خوب و عالی می گردید می توانیم هتل 5 ستاره پردیسان مشهد را به شما توصیه کنیم. این هتل زیربنای حدود ۲۴۰۰۰ مترمربع و مساحت ۳۳۰۰۰ متر مربع را دارا میباشد. مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند. 

امکانات هتل پردیسان مشهد:

هتل پرديسان داراي ۵ رستوران مجلل و مدرن با ظرفيت ۶۰۰ نفر با خدماتي در سطح استاندارد میباشد که می توانید انواع غذاهای مورد علاقه خود را در آن ها سفارش دهید.

مجموعه آبی هتل پرديسان در سال ۱۳۹۰به مساحت ۲۱۷۰ مترمربع شامل بخش های متعدد استخر، جکوزی، حمام سنتی، اتاق ماساژ، کافی شاپ و … می باشد طراحی اش آغاز شد. همچنین این مجموعه دارای سالن های رختكن، کمد ویژه نگهداری وسایل شخصی و حمام های مجهز به وسایل بهداشتی می باشد.هتل پرديسان دارای انواع متفاوتی از فروشگاهها است که در انتخاب آنها سعی شده تا نیاز میهمانان عزیز تور مشهد برطرف گردد. این هتل داراي ۵ سالن همايش و كنفرانس با ظرفيت ۲۰۰ تا ۲۵۰ نفر با امكانات صوتي و تصويري، امكان ترجمه همزمان،‌ ميكروفون‌هاي روميزي با بهترين دكوراسيون، سالن‌هاي جانبي جهت كميسيون‌ها و جلسات اداري با ظرفيت ۳۰ الي ۱۰۰ نفر با خدمات ويژه VIP و خدماتي حرفه‌اي كه در نوع خود بي‌نظير است.هتل پرديسان  داراي ۱۶۲ اتاق و سوئیت (Single, Double, Twin, Connect,Suit) است با مساحتي در حد استانداردهاي بين‌المللي با دكوراسيوني زيبا در رنگ‌هاي مختلف و مورد پسند سليقه‌هاي متفاوت می باشد.دیگر امکانات هتل شامل  اتاقهای VIP – اتاق های خانوادگی -تنیس – بیلیارد – پینگ پنگ – کرایه دوچرخه -امکانات جلسه و ضیافت – ترانسفر فرودگاه – آرایشگاه – فروشگاه هدایا و سوغات – کرایه ماشین – خدمات تورها – دستگاه خودپرداز – آسانسور – گاوصندوق – باغ – گرمایش و ... می باشد.

 

هتل هما ۲ مشهد

 هتل هما 2 مشهد با امکانات ویژه خود آماده پذیرایی از زائران و گردشگران عزیز تور مشهد می باشد. این هتل 5 ستاره دارای آرامش خاص برای مسافران عزیز خود میباشد.

 

امکانات هتل هما 2 مشهد:

انواع اتاق های آن شامل سوئیت یک نفره، سوئیت دو نفره، سوئیت دو نفره ویژه، سوئیت لوکس دونفره، سوئیت رویال دونفره، سوئیت رویال چهار نفره، و سوئیت های متصل (کانتکت) می باشد. در آرایشگاه هتل هما 2 می توانید از خدمات آرایشی استفاده نمایید.هتل هما 2 مشهد داراي امكانات پذيرايي از مراسم و جلسات، كافي شاپ ، راهرو و فضاي داخلي زيبا مجهز به آسانسور، پاركينگ اختصاصي، اتاق كنفرانس، كافي نت و كامپيوتر و پرينتر در داخل هتل، صندوق امانات رايگان در پذيرش و داخل اتاق ها ، حراست و خدمات امنيتي، بوفه/صبحانه گرم و تازه ، انجام سريع امور پذيرش و تسويه حساب، روم سرويس ۲۴ ساعته، خانه داري، خدمات لباسشوئي، آرايشگاه مخصوص آقایان، خدمات بانكي و دفترفروش بليط هواپيما ،سرويس رايگان طبق برنامه زمان بندی شده همه روزه به جزء ایام تعطیل به حرم مطهر امام رضا(ع) مي باشد.

رستوران ها و کافی شاپ های متعدد هتل هما 2 به سرو انواع غذا ها و نوشیدنی ها برای میهمانان تور مشهد می پردازند. در چایخانه سنتی ایرانیان در فضایی آرام می توانید ساعات خوشی را سپری نمایید.امکانات ورزشی و تفریحی هتل شامل استخرسرپوشيده،بوفه كنار آب که می توانید از آن خوراکی مورد علاقه خود را خریداری نمایید،سوناي بخار،جكوزي،سالن بدنسازي ،صفحه شطرنج که ورزشی فکری برای شماست،فروشگاه هاي نمايندگي معروفترين برند هاي بين المللي که می توانید خریدهای عالی در آن ها انجام دهید،خدمات پزشكي ۲۴ ساعته درداخل هتل هما 2،امكان قدم زدن وپياده روي دركنار كودكان در پارك تفريحي كودكان، بيش از ۱۲ نوبت پخش فيلم سينمائي در شبكه ويديوئي ،زمين تنيس و امكان دسترسي به اينترنت wireless در داخل اتاق ها مي باشد.مسافران تور مشهد با اقامت در هتل هما 2 میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

هتل قصر طلایی مشهد

هتل بین المللی مجلل قصر طلایی، که دومین هتل از گروه هتلهای بین المللی قصر می باشد و هم اکنون بزرگترین هتل ایران و اولین هتل آترویوم، بزرگترین و مرتفع ترین ساختمان شهر مقدس مشهد می باشد. هتل 5 ستاره بین المللی قصر توانسته حداکثر رضایتمندی را در زمینه آسایش و امکانات که هدف نهایی کادر هتل می باشد از مسافران تور مشهد جلب نماید.از آنجا که هتل قصر طلایی استانداردهای روز دنیا را رعایت نموده و فضای مطلوب را برای عزیزان فراهم آورده، توانسته عنوان تنها هتل برتر را در کشورمان به دوش بکشد. اختصاص ۵۰۰۰ متر مربع زمین و بیست طبقه، و با دارا بودن امکاناتی ویژه و معماری فوق العاده از ویژگی های این هتل می باشد. 

 

امکانات هتل قصر طلایی مشهد:

اتاق های تک نفره، دونفره، سوئیت، کانکت، پرنسس روم، آپارتمان رویال و پرزیدنت پذیرای مهمانان تور مشهد عزیز است تا بتوانند خاطره وصف ناپذیر همراه با نمای دید به حرم چشم نواز آقا علی بن موسی الرضا(ع)  برای خود به ارمغان ببرند.

امکانات هتل قصر طلایی مشهد همچون بانک، صرافی، واحدهای تجاری، تشریفات،  مجموعه های ورزشی، استخر و سونا، انفورماتیک، سالن زیبایی و تعداد ۵ رستوران و کافی شاپ،آژانس مسافرتی سالن همایش و سمینار، سالن آمفی تئاتر، بیزینس سنتر با معماری فوق العاده و  ارائه خدمات در سطح بسیار بالایی از کیفیت آماده خدمت رسانی به میهمانان عزیز تور مشهد می باشد. سالن های سمینار همایش و آمفی تئاتر با پیشرفته ترین سیستم صوتی و تصویری در این هتل، بهترین انتخاب تجار و بازرگانان محترم جهت برگزاری مراسم و همایش های مجلل می باشد. پارکينگ سرپوشيده با ظرفيت بالغ بر ۲۰۰ دستگاه اتومبيل جهت رفاه حال مسافران محترم تور مشهد طراحی شده است.

 

 

هتل پارس مشهد

هتل پارس مشهد یکی از بهترین هتل های 5 ستاره در ناحیه ای آرام و سرسبز در غرب شهر مشهد قرار گرفته است با معماري بسیار زيباي ايراني مكان و محیطی دلپذير براي اقامت گردشگران و میهمانان ايراني و خارجي می باشد . هتل پارس مشهد داری ۲۲۸ اتاق، سوئیت، سوئیت رویال و سوئیت ویژه می باشد . هتل پارس با خدمات خود خاطره خوشی را برای میهمانان تور مشهد خود بجا می گذارد.

 

امکانات رفاهی هتل پارس مشهد:

اتاق‌ها مجهز به بهترین مبلمان ,  سرویس ۲۴ ساعته، تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای، تلفن مركزی، صندوق امانات می باشند. رستوران‌های زیبای سنتی و اروپایی، فضای سبز آرامش بخش با آلاچیق و دریاچه مصنوعی زیبا، استخر سرپوشیده و سونا، زمین تنیس، سالن اسكواش، سالن بیلیارد، سالن كنفرانس، آمفی‌تئاتر روباز، مركز خرید، خشكشویی و پاركینگ از امكانات رفاهی دیگر هتل پارس مشهد می باشد. مسافران تور مشهد  با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

 

هتل کوثر ناب مشهد

هتل کوثر ناب مشهد یکی از لوکس ترین هتل های 5 ستاره مشهد در زمینی به مساحت حدود ۳۶۸۶ متر مربع و در حاشیه بلوار امیرالمومنین(ع) به صورت ۴ نبش احداث شده است. این هتل در مجموع از 51 اتاق تشکیل شده است. این هتل در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است. حرم مطهر 10 دقیقه و فرودگاه مشهد 30 دقیقه با این هتل فاصله دارد. هتل کوثر ناب مشهد با خدمات خود خاطره خوشی را برای میهمانانتور مشهد خود بجا می گذارد.

 

 

امکانات هتل کوثر ناب مشهد:

فاز اول هتل کوثر ناب مشهد دارای 51 واحد که دارای سوئیت دوخوابه ، سوئیت ، رویال سوئیت ,  استدیو سوئیت و پریمر سوئیت است که به یخچال ، مایکروفر و تلویزیون، ماشین لباسشویی ،ماشین ظرفشویی، صندوق امانات ، سیستم سرمایش و گرمایش و تهویه مطبوع، کانال های ماهواره ای و اینترنت پرسرعت بی سیم تجهیز شده است. هتل بین المللی کوثر ناب مشهد اولین هتل پنج ستاره شهر مقدس مشهد می باشد که دارای این تجهیزات است .بوفه صبحانه رایگان ، ترانسفر از فرودگاه تا هتل ،سرویس رفت به حرم امام رضا علیه السلام از دیگر خدمات این هتل است. مسافران تور مشهد با اقامت در هتل کوثر ناب می توانند از امکانات آن بهره مند شوند.

 

 

هتل مجلل درویشی مشهد

هتل پنج ستاره درویشی مشهد که از نظر امکانات در حد بسیار ممتازی قرار دارد و از بهترین هتل های 5 ستاره مشهد میباشد.اصلی ترین خیابان منتهی به حرم خیابان امام رضا(ع) است که هتل درویشی نیز در این خیابان قرار دارد.فاصله هتل تا حرم حدود چهار کیلومتر است و در واقع تنها ده دقیقه پیاده روی تا حرم فاصله دارد.مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل لحظات خوشی خواهند داشت.

 

هتل بین المللی قصر الماس مشهد

هتل بین المللی قصر الماس مشهد با قرار گرفتن در جاذبه اصلی شهر همچون  آرامگاه نادر ، آرامگاه شیخ بهایی و گنبد خشتی می توانید به راحتی به این اماکن دسترسی داشته باشید. مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

امکانات هتل بین المللی قصر مشهد:

این هتل پنج ستاره دارای امکانات فوق العاده ای است که خاطراتی خوش را برای شما مسافران تور مشهد  به ارمغان می آورد. در رستوران های لوکس هتل می توانید غذاهای مورد علاقه خود را سفارش داده و نوش جان نمایید. کافی شاپ هتل آماده پذیرایی از مسافران تور مشهد  با انواع نوشیدنی ها می باشد. از پارکینگ اختصاصی هتل می توان با آرامش خاطر استفاده نمایید.

 

در اتاق ها و در لابی هتل اینترنت رایگان در اختیار شما قرار دارد و شما می توانید با استفاده از آن با دنیای مجازی در ارتباط باشید. دیگر امکانات هتل شامل اتاق نگهداری کودک – سوناوجکوزی – باشگاه بیلیارد – بانک – خدمات پزشکی – صندوق امانات – تهویه مطبوع – تلفن – تلویزیون – یخچال – سرویس بهداشتی فرنگی – اینترنت بی سیم – کافی نت – آسانسور – خشکشویی – سالن پذیرایی – آنتن مرکزی – مینی بار – تاکسی سرویس – خانه داری ۲۴ساعته برای مسافران تور مشهد  – اعلام حریق – پاورسوئیچ و آرایشگاه بانوان می باشد.کارکنان مجرب و بسیار صمیمی هتل نهایت تلاش خود را برای آسایش و جلب رضایت شما مسافران تور مشهد  بکار خواهند گرفت.

 

امکانات هتل مجلل درویشی مشهد

هتل درویشی دارای بیست و پنج طبقه است و مرتفع ترین مرکز اقامتی و بزرگترين هتل آتریوم کشور با سطح شيشه اي و نماي اسپايدار می باشد. برای اقامت کودکان ۳ تا ۶ سال نیم بها و برای اقامت کودکان زیر ۳ سال هیچ هزینه ای را پرداخت نمی نمایید. در رستوران هتل می توانید انواع غذاهای مورد علاقه خود را سفارش دهید و در کافی شاپ به نوشیدن انواع نوشیدنی ها بپردازید. با استفاده از خدمات اسپا می توانید آرامشی دیگر را کسب کنید. در محموعه آبی هتل می توانید از خدمات سونای خشک ،سونای بخار ،جکوزی ،حمام ترکی ،سالن بدنسازی ،دوش های اختصاصی ماساژ،ارائه خدمات انواع اسپا و ماساژ در فضایی شیک و مدرن استفاده نمایید و لذت ببرید .این امکانات باعث جذب مسافران تور مشهد میشود.

فضای تجاری نیز بخشی از این هتل است که می توانید سوغاتی های متنوع را از آن جا تهیه نمایید. بیش از ۸۰۰ متر مربع فضای سبز به صورت سرپوشیده و باز در قالب روف گاردن از ویژگی های خاص هتل درویشی است.

 

 

جهت رزرو و خرید تور مشهد و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط :

تور مشهد بهار 95

تور مشهد اردیبهشت 95

تور مشهد خرداد 95

تور مشهد تابستان 95

تور مشهد ویژه تعطیلات خرداد 95

تور مشهد ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره مشهد,بهترین هتل های مشهد,راحت ترین هتل های مشهد,مناسب ترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل توس مشهد

 هتل توس مشهد به عنوان نزدیکترین هتل 4 ستاره به حرم امام رضا با طی 3 دقیقه پیاده روی به زیارت امام رضا (ع) بروید. مسافت کوتاهی تا آرامگاه نادر شاه، موزه انسان شناسی و موزه های آستان مقدس حضرت رضا (ع) بروید و لحظات خوبی را برای مسافران تور مشهد به ارمغان میاورد. هتل توس در مرکز شهر  واقع شده و  از این بابت دسترسی آسانی به جاذبه های مهم گردشگری مشهد ازجمله پارک کوه سنگی، پارک جنگلی طرق و باغ  تاریخی ملک آباد دارد. لابی هتل مجهز به کافی شاپ با مبلمانی راحت می باشد که مسافران تور مشهد میتوانند برای سرو نوشیدنی های گرم و سرد خود را فراهم کنند.

امکانات  هتل توس مشهد

رستوران هتل نیز با تدارک دکوراسیونی زیبا و ارائه‌ی منوی ازغذا های ایرانی، دریایی و فرنگی اشتهای شما را بر می انگیزد به طوریکه با هر سلیقه ای که باشید با رضایت مندی این رستوران را ترک خواهید کرد. 

 

استخر سر پوشیده جکوزی و سونا و انواع ماساژ ، اینترنت،لابی،سالن ورزش،کافی شاپ، اینترنت در لابی،با اقامت در هتل توس مشهد اقامتی آرامش بخشی را برای مسافران تور مشهد برای خود رقم بزنید.



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره مشهد,,بهترین هتل های مشهد,راحت ترین هتل های مشهد,مناسب ترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل ریکسوس پریمیوم بلک آنتالیا 

هتل 5 ستاره ریکسوس پریمیوم آنتالیا  در سال 2005 ميلادي با مساحت 405،000 متر مربع در منطقه بلک آنتالیا بنا شده است.  هتل در 50 کیلومتری شهرآنتالیا و 40 کیلومتری فرودگاه بین المللی آنتالیا قرار گرفته است.  هتل ریکسوس پریمیوم در سال 2009 بازسازی شده است. مسافران تور آنتالیا با اقامت درهتل پریمیوم میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.

امکانات هتل ریکسوس پریمیوم آنتالیا:

این هتل در 5 طبقه و در مجموع از 769 اتاق تشکیل شده است.

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،بالکن، آسانسور،گاو صندوق،خدمات تحویل بار و چمدان، بار، باغ، سیستم گرمایش، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، اتو کشی، فروشگاه، مرکز بدنسازی، بیلیارد، زمین گلف، بولینگ، ماساژ استخر روباز، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، سولاریوم، حمام سنتی ترکی و بخار، شیرجه، استخر سر پوشیده، زمین بازی کودکان، سرویس مراقبت از کودکان، اتاق بازی های کامپیوتری و... را کیتوان نام برد که مسافرانتور آنتالیا میتوانند به صورت رایگان از آن استفاده کنند. 

هتل ریکسوس پریمیوم آنتالیا از 1000 متر ساحل اختصاصی با پارک آبی به سبک تروجان با وسعت 12 هزار مترمربع برخوردار است.ساحل اختصاصی 200 متر از لب دریا فاصله دارد و دارای 25 هزار متر مربع پارک آبی با 18 سرسره آبی می باشد.این هتل دارای 12 بار و 10 رستوران با انواع غذاهای بین المللی آماده پذیرایی از میهمانان تور آنتالیا می باشد.

 

هتل ورا کلاب آنتالیا

هتل 5 ستاره ورا کلاب آنتالیا در سال 2008 در منطقه ساحلی بلک احداث شده است. این هتل در کنار ساحل اختصاصی خود قرار گرفته است. این هتل تا مرکز شهر بلک 5 کیلومتر فاصله دارد.هتل فاصله ای ۴۵ کیلومتری از مرکز شهر آنتالیا،۴۰ کیلومتر تا فرودگاه آنتالیا، ۱۱ کیلومتر تا سریک دارد.مسافران تور آنتالیا با اقامت در هتل ورا کلاب آنتالیا میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.

امکانات هتل ورا کلاب آنتالیا:

این هتل در مجموع 219 اتاق استاندارد ، 64 اتاق خانوادگی ، 4  سوئیت و 3 اتاق ویژه معلولان دارد.رستوران، پذیرش شبانه روزی، تخت های حمام آفتاب، چتر آفتاب، صرافی، خدمات کپی و فکس، تهویه، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، آسانسور، مرکز تجاری، فروشگاه، پذیرش شبانه روزی، ترانسفر فرودگاه، پارک، زمین بازی، مینی کلاب، برنامه های شاد شبانه، اینترنت پر سرعت رایگان وایرلس، خدمات پزشکی، بار، کافی شاپ، مینی گلف، زمین تنیس، استخر روباز و سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ و اسپا، حمام ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، باشگاه ورزشی، ورزش های آبی موتوری، فوتبال دستی، پینگ پنگ، بسکتبال، والیبال ساحلی، بیلیارد، بولینگ، پرتاب دارت، واترپلو، قایق پدالی، ایروبیک، موج سواری، سرویس نگهداری از کودک و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در هتل ورا کلاب آنتالیا می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

هتل مکس رویال آنتالیا

هتل 5 ستاره مکس رویال آنتالیا در در سال 2011 میلادی در زمینی به مساحت 1050000  متر مربع در شهر بلک بنا شده است. این هتل تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 35 کیلومتر فاصله دارد. هتل از یک بندر و ساحل شنی اختصاصی با وسعت 300 متر با کلیه امکانات و تجهیزات لازم برای تفریحات ساحلی برخوردار است. فاصله این هتل تا مرکز شهر آنتالیا 45 کیلومتر و تا فرودگاه 35 کیلومتر است که مسافران تور آنتالیا را به خود جذب میکند.

امکانات هتل مکس رویال آنتالیا:

هتل زیبا و مجلل مکس رویال آنتالیا دارای 445 سوئیت که 28 سوئیت آن در ساختمان اصلی 24 سوئیت با تراس میباشد و 105 سوئیت با نمای زمین بازی گلف و 71 سوئیت بصورت رو به دریا 12 سوئیت دوبلکس در کنار دریاچه و همچنین 10 سوئیت خانوادگی بصورت نما به دریا و یکصد سوئیت خانوادگی با تراس دارد همچنین هتل مکس رویال دارای ویلاهای دوبلکس و یک ویلای سلطنتی مخصوص سران کشورها میباشد.

امکانات هتل مکس رویال در آنتالیا عبارتند از 6 رستوران معمولی و غذاهای بین المللی و همچنین 14 بار در اکثر قسمتهای هتل موجود میباشد که شامل ( 1 رستوران اصلی ) 5 رستوران با غذاهای بین المللی و رستوران مخصوص اسنک و عصرانه 14 بار واقع در (استخر.دیسکو.باشگاه گلف. اکواپارک. سالن بولینگو...). این هتل دارای استخررو باز با اب دریا . استخر ارامش. استخر سرپوشیده . استخرمخصوص کودکان پارک ابی با 4 سرسره  در محوطه و بیرون اشاره کرد.

هتل مکس رویال آنتالیا هتلی با سرگرمی ویژه تمام سنین و مخصوص زوجهای جوان و خانواده ها از همه نوع قشر اجتماعی میباشد. رستوران , گاو صندوق , ساحل اختصاصی , تراس , باغچه , بار , تهویه هوا, رستوران با غذای بین المللی , رستوران ژاپنی ,رستوران چینی , رستوران ایتالیایی و ...را میتوان نام برد. مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

هتل آستریا کلاب آنتالیا

هتل 5 ستاره آستریا کلاب آنتالیا درسال 1994 میلادی در زمینی به مساحت 125 هزار متر مربع در منطقه بلک آنتالیا بنا شده است. فاصله این هتل تا مرکز شهر آنتالیا 43 کیلومتر،فرودگاه بین المللی آنتالیا 33 کیلومتر و تا مراکز خرید بلک 3 کیلومتر است. هتل به اینترنت پرسرعت بی سیم مجهز می باشد. همچنین هتل آستریا کلاب دارای ساحل اختصاصی نیز می باشد.این هتل در سال 2014 آخرین بازسازی خود را انجام داده است.مسافران تور آنتالیا با اقامت در هتل آستریا کلاب میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان استفاده میکنند.

امکانات هتل آستریا کلاب آنتالیا:

این هتل در 3 طبقه و در مجموع 600 اتاق و 20 ویلا دارد.رستوران های هتل آستریا کلاب آنتالیا از قبیل رستوران اصلی داخی،رستوران اصلی روباز،رستوران چینی،رستوران ایتالیایی،رستوران ترکیه ای و فیش رستوران آماده پذیرایی به میهمانان تور آنتالیا می باشد.

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،سرسره های آبی،چتر آفتاب،مینی کلاب،اجرای برنامه های تفریحی و ورزشی، صرافی، کپی و فکس،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،لاندری،خشکشویی،گاو صندوق،خدمات تحویل بار و چمدان، آسانسور، مرکز تجاری،فروشگاه،ترانسفر فرودگاه،اینترنت پر سرعت رایگان،سالن کنفرانس،بار،کافی شاپ، ژیمناستیک، زمین تنیس، استخر روباز و سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ درمانی، حمام سنتی ترکی و بخار،مرکز سلامت و آبگرم  SPA،سالن بدنسازی و ورزشی،ورزش های آبی،سرویس مراقبت از کودکان، پینگ پنگ، والیبال ساحلی،ایروبیک، بیلیارد،تخت های حمام آفتاب و...  را میتوان نام برد.

 

هتل دلفین پالاس آنتالیا

هتل 5 ستاره دلفین پالاس آنتالیا درسال 2005 ميلادي با مساحتي بالغ بر40.000 مترمربع در سواحل مدیترانه و در منطقه لارا شهر آنتالیا بنا شده است. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی آنتالیا حدود 10 کیلومتر است.این هتل مجهز به اینترنت بی سیم رایگان می باشد.این هتل در سال 2013 آخرین بازسازی خود را انجام داده است.هتل دلفین پالاس قصری زیبا و باشکوه در سواحل مدیترانه و در شهر آنتالیا است.هتل دلفین پالاس هتلی لوکس و بسیار زیباست که دارای ۷ طبقه است و حدود ۵۶۰ اتاق دارد هتلی کامل برای فعالیت های روزانه و سرگرمی های شب میباشد. مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.

امکانات هتل دلفین پالاس آنتالیا:

هتل برای میهمانان خود امکانات متعددی از قبیل :استخر بزرگ تالاب مانند، لابی با پذیرش ۲۴ ساعته، صرافی، صندوق امانات، فروشگاه، آرایشگاه، بار، اتاق بازی،۵ ‌آسانسور، کافه، باجه‌ی روزنامه، سوپرمارکت، ۶ رستوران زیبا با بخشی ویژه‌ غیرسیگاری ها ، اتاق کنفرانس، دسترسی به اینترنت عمومی، اجاره‌ی دوچرخه، آمفی‌تئاتر،زمین بازی کودکان،خدمات سرو غذا در اتاق، خشکشویی، خدمات پزشکی ،پارکینگ ،۲ کلاب مختلف برای کودکان فراهم کرده تا مسافرت را برای میهمانان تور آنتالیا دلپذیر و زیباتر کند.

رستوران های هتل دلفین با ارائه آشپزی بین المللی انواع غذاهای لذیذ عثمانی، ایتالیایی، ژاپنی و غذاهای دریایی تازه را در دسترس میهمانان خود قرار میدهد سرگرمی شب شامل موسیقی زنده و یک باشگاه شبانه و کمدی است که میهمانان تور آنتالیا میتوانند انواع نوشیدنی های گوارا را در آن بنوشند.

در طول روز مهمانان هتل دلفین آنتالیا می توانند در استخر زیبای هتل شنا کنند و از آبتنی در کنار باغ های زیبای هتل لذت ببرند ۳ استخر آب شیرین، یک استخر نمک‌دریایی، استخر کودکان، بوفه‌ی استخر، محوطه‌ی حمام آفتاب همراه با صندلی و سایبان برای استفاده شما آماده شده میهمانان می توانند در محل مسابقات ورزشی متفاوتی انجام دهند باشگاه سلامتی هم شامل آبگرم با سرویس کامل و مرکز تناسب اندام بسیار حرفه ای آماده ارائه خدمات به میهمانان تور آنتالیا است.

اتاق های ویژه – اتاق و امکانات برای معلولین – سوئیت مخصوص تازه عروس – اتاق های خانوادگی-خانه داری – امکانات جلسه و ضیافت – لباسشویی – آرایشگاه – اتو کشی – صرافی – فروشگاه هدایا و سوغات – خدمات کفش و واکس – کرایه ماشین – خدمات تورها – فکس و کپی – دستگاه خودپرداز – سایر امکانات – رستوران – پذیرش شبانه روزی – بالکن – اتاقهای پاک و بدون سیگار – آسانسور – پذیرش و تحویل سریع – گاوصندوق – انبار بار و چمدان – فروشگاه در هتل – تهویه – بار – باغ – گرمایش – امکانات باربیکیو – کتابخانه از دیگر امکانات هتل دلفین پالاس میباشد.

هتل سندر آنتالیا

هتل سندر در مرکز شهر و برروی صخره در خلیج زیبای آنتالیا واقع شده است. این هتل ۵ ستاره اقامتی بياد ماندنی در قلب شهر با ساحلی زيبا در كنار آبهای آبی دريای مديترانه به مسافرين تور آنتالیا ارائه می دهد.این هتل لوکس و زیبا در ۸۰ متری ایستگاه اتوبوس واقع شده است.همچنین فاصله هتل تا فرودگاه ۱۱ كیلومتر می باشد.

امکانات هتل سندر آنتالیا:

هتل دارای ۱۵۶ اتاق، يك سوئيت و يك سوئيت لوكس می باشد.تمامی اتاق های هتل سندر، دارای حمام ، سیستم تهویه مناسب، سشوار ، تلویزیون ، مینی یخچال، تلفن،بالکن، گاوصندوق ، مینی بار و روم سرویس۲۴ ساعته می باشد. اتاق های پاکیزه این هتل ۵ ستاره بهترین مکان برای استراحت و آرامش مسافران تور آنتالیا می باشند . خدمات کارکنان متعهد و حرفه ای هتل سندر آنتالیا موجب شده تا هتل به هدف نهایی تمام گردشگران تور آنتالیا تبدیل شود.

امکانات رفاهی هتل شامل سونا و حمام ترکی می باشد.از دیگر امکانات هتل می توان به ارائه خدمات نگهداری از اطفال اشاره کرد.يک صرافی نيزجهت تهیه ارزدر هتل وجود دارد. از امکانات ورزشی هتل سندر آنتالیا می توان به مرکز بدنسازی ، بیلیارد و پینگ پنگ اشاره کرد. زمین بازی ویژه کودکان نیز در هتل وجود دارد.مسافران تور آنتالیا با اقامت در هتل سندر آنتالیا می توانند لحظات خوبی داشته باشند. 

 

هتل کنکورد دلوکس آنتالیا

هتل کنکورد دلوکس آنتالیا یک هتل 5 ستاره  شیک و مجلل و تفریحی در آنتالیا است که در مکانی بسیار عالی و آرام در شرق آنتالیا و در سواحل بسیار زیبای شهر زیبای لارا آنتالیا قرار دارد. این هتل در فاصله 16 کیلومتری از مرکز شهر که با وسایل نقلیه 20 دقیقه زمان میبرد و 10 کیلومتری از فرودگاه آنتالیا قرار گرفته است.  این هتل در مجموع از 401 اتاق تشکیل شده است. در هتل کنکورد دلوکس انواع امکانات ورزشی وجود دارد. همچنین هتل به اینترنت وایرلس مجهز می باشد که مسافران تور آنتالیا میتوانند از این امکانات استفاده کنند.

امکانات هتل کنکورد دلوکس آنتالیا:

اتاق های بسیار زیبا و لوکس , استخر با فضای دلنشین , ساحل  ویژه هتل کنکورد دلوکس آنتالیا , رستوران زیبا و با انواع غذاهای متنوع و لذیذ که مسافران تور آنتالیا  از طرفداران غذاهای رستوران هتل کنکورد دلوکس هستند , ورزشهای هیجانی آبی , زمین مخصوص تنیس که در شب هم روشنایی کافی با نورافکن دارد و میتوانید به ورزش مورد علاقه خود بپردازید. هتل کنکورد دلوکس آنتالیا دارای زمین بازی ویژه کودکان و همچنین مرکز نگه داری کودکان می باشد. هتل دارای ماساژ و جکوزی , حمام ترکی , استخر سر پوشیده می باشد و همچنین هتل و اتاقهایش مجهز به امکاناتی است که مسافرین معلول تور آنتالیا  بتوانند از اقامتشان لذت ببرند. هتل دارای مرکز تنیس ,  سالن ویژه بدنسازی , اتاق بیلیارد , میز پینگ پونگ , بازی دارت , ورزش هیجان انگیز موج سواری و همینطور بولینگ نیز برای خود دارد که مسافران تور آنتالیا  از سفر خود لذت بیشتری ببرند. هتل دارای امکانات خشکشویی و لباسشویی نیز می باشد که مسافران عزیز در طول اقامتشان نیز تمییز و مرتب باشند. صرافی نیز در هتل می باشد که مبادلات ارزی خود را می توانید در کمترین زمان انجام دهید. باغ هتل فضایی بسیار مناسب برای کسب آرامش و استراحت می باشد. پذیرش هتل کنکورد دلوکس آنتالیا  به صورت 24 ساعت شبانه روز می باشد.

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,مناسب ترین هتل آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

دره عمیق پلدار آنتالیا

در شمال شرقی آنتالیا ، وقتی به سمت تاشاگیل و بش کوناک (Beşkonak)می پیچید ، یک راه خوش منظره به پارک ملی دره پلدار منتهی می شود. جاده از روی یک رودخانه کوهستانی و جنگلهای بکر با آبشارهای خروشان رد می شود. وقتی به پارک در 92 کیلومتری آنتالیا میروید, شما به دره زیبایی غنی از گونه های گیاهی و جانوران می رسید.دره پلدار 14 کیلومتر در امتداد رودخانه پلدار امتداد پیدا می کند و عمق آن در بعضی جاها به 400 متر نیز می رسد. در اطراف می توانید رستورانهای ماهی پیدا کنید که منوی غذاهای لذیذی برای گردشگران تور آنتالیا ارائه می کنند.

پل رومی اولوک ، بر روی کانیون و پل بوگروم بر روی رودخانه کوجادره ، شاهکار مهندسی زمان خود بودند. از این پارک شما دو انتخاب گردشگری دارید، به سمت شهر باستانی سلگه (Selge) یا به مرتفع ترین قله کوهستان دده گول با ارتفاع 2992 متر. کوهنوردان تور آنتالیا نمی توانند در مقابل کوهنوردی ، اکتشاف و اردو زدن در این منطقه خوش منظره و با ابهت مقاومت کنند.
 

 

مسجد كنگره دار آنتالیا  

مسجد كنگره دار آنتالیا توسط سلطان علاء الدين كي قباد سلطان سلجوقي در قرن 13  در مركز شهر آنتالیا بنا نهاده شد. اين مسجد با مناره هاي زيبايش امروز به يك سمبل در شهر آنتالیا تبديل شده است. مدرسه كاراتاي - مدرسه علوم ديني كه در منطقه داخل قلعه كاله ايچي قرار دارد. اين مدرسه از همان ابتداء در زمينه حكاكي بر روي سنگ در زمره بهترين مدارس در دوران سلجوقيان به شمار مي آمده است. از ديگر مناطق ديدني شهر مي توان به 2 مسجد كه در زمان عثمانيان ساخته شده نيز اشاره كردکه گردشگران تور آنتالیا می توانند از آن دیدن کنند.

 

رودخانه ماناوگات آنتالیا

رودخانه ماناوگات آنتالیا رودخانه ای است بی نظیر که از جنوب کوه های طرس جاری میشود و به در یای مدیترانه میپیوندد . بهترین راه بازدید از این رودخانه برای مسافران تور آنتالیا گشت با کشتی است که از کنار شهر زیبای سیده عبور می کند و فرصتی برای بازدید از مناظر دیدنی اطراف را به ارمغان می اورد . همچنین مسافران این کشتی زمانی برای شنا در رودخانه ماناوگات و سپس دریای مدیترانه خواهد داشت .

حدود 150 الی 200 سال قبل از میلاد حمل و نقل بار و مسافر بر روی این رودخانه صورت میگرفته است.ماناوگات در سال 1913 یک روستای جمهوریه ترکیه شد. آبشار ماناوگات در 4 کیلومتری شمال ماناوگات واقع شده است. یکی از نقاط زیبای مورد علاقه ترکها و همچنین بازدیدکنندگان خارجی تور آنتالیا است.اینجا زیر درختان صنوبر ، شما می توانید از یک ناهار عالی درست شده از فزل آلای کبابی ، خیسانده شده در شراب سفید لذت ببرید. تقریبا 3 کیلومتر دورتر شما به شیهلار می رسید . از آنجا یک پباده روی ساده یک ساعته به سایت باستانی سلوکیا می رسید. مسافران عزیز تور آنتالیا می توانند از گردش خود با کشتی در این رودخانه و دریای مدیترانه سفری خاطره انگیز را تجربه کنند.

شهر لارا آنتالیا

لارا يک مکان بسيار دوست داشتني مديترانه اي با آبهاي شفاف و ملايم درياي مديترانه و منطقه اي که با سرعتي زياد گسترش يافته و با سرعتي بيشتر در حال توسعه صنعت گردشگري مي باشد و امروزه به يکي از جذابترين و دوست داشتني ترين اماکن براي استراحت و اقامت گردشگران تور آنتالیا تبديل شده است.نزديکترين منطقه تفريحي و گردشي به آنتاليا منطقه لارا مي باشد که فقط با 6 کيلومتر فاصله در شرق شهر آنتاليا واقع گرديده است و داراي سواحل شني و سنگريزه اي مي باشد و درياي آن داراي امواجي ملايم و نرم مي باشد.

 

در بسياري از بخشهاي اين ساحل که به صورت اختصاصي براي استراحت و تفريح گردشگران تور آنتالیا تجهيز شده است پر است از امکانات جديد و راحت مانند انواع پلاژها رستوران  مراکز تفريحي صندلي هاي ساحلي همراه با چتر امکانات قايق سواري و ساير امکانات که همگي در اختيار بازديدکنندگان و مسافران تور آنتالیا مي باشد.ساحل لارا از شرق صخره هاي آنتاليا شروع ميشود و تا قسمت پائين آبشار  Düdeبه طول چندين کيلومتر توسعه يافته و ادامه مي يابد و در طول اين گستره ساحلي انواع و اقسام امکانات تفريحي و گردشي از هتلهاي 3 ستاره تا 5 ستاره و نيز انواع رستورانهاي محلي و بين المللي با انواع غذاهاي ترکي و خارجي در خدمت مهمانان تور آنتالیا هستند.ساحل لارا با مساحتي در حدود 1800000 مترمربع يکي از بزرگترين تفرجگاه هاي آنتاليا به شمار مي رود. 11 باشگاه،4 رستوران، 4 کافه، 2 زمين فوتبال، يک پارک عجايب، محوطه اي براي واليبال ساحلي، ورزش هاي آبي، اسکيت و فوتبال ساحلي، بخشي از امکانات ساحل لارا است.

 

 

 

جهت رزرو و خرید  تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا اردیبهشت 95

تور آنتالیا خرداد 95

 تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات خرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری آنتالیا,جذاب ترین مکان های گردشگری آنتالیا,ریباترین جاهای گردشگری آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل سورینت مریم کیش

 هتل سورینت مریم هتلی زیبا با نمایی متاثر از سبک معماری اروپایی (باروک) در چهار طبقه متشکل از 56 اتاق و سوئیت بنا شده است . فاصله کم هتل تا ساحل و اسکله تفریحی ، تالار شهر،مراکز اصلی خرید مانند بازارهای مروارید ، پردیس 1 و 2 ، مرکز تجاری ،هایپر مارکت و... این امکان را به مسافران تور کیش می دهد تا در صورت تمایل مسیرها را در فصول مناسب پیاده طی کنید و از هوای مطبوع جزیره بهره مند شوید.  تا خدمات شایسته تری را به مسافران تور کیش عرضه کند.

امکانات  هتل سورینت مریم کیش:

هتل سورینت مریم جزو معدود هتل هایی است که از تکنولوژی کنترل هوشمند (BMS) برای خدمت رسانی به میهمانان استفاده می کند . با تجهیز هتل به سیستم هوشمند ، وسایل الکترونیکی هر اتاق مانند روشنایی ، تهویه مطبوع ، سرمایش و گرمایش و ... همزمان با ورود مسافر به صورت خودکار فعال می شوند . امکانات این سیستم مدرن شرایط مناسب تری برای تامین آسایش و آرامش میهمانان تور کیش فراهم میکند.

یکی دیگر از خدمات هتل سورینت مریم امکان استفاده از تلوزیون اینترنتی ( IPTV) است. این سیستم علاوه بر پخش شبکه های تلویزیونی دارای آرشیو دیداری شنیداری ، مشاهده صورتحساب ، دسترسی به اینترنت، اطلاعات مراکز گردشگری ، اعلام اوقات شرعی و وضعیت آب و هوا می باشد.
با اقامت در هر یک از 56 اتاق هتل سورینت مریم ، میتوانید از روم سرویس ، رستوران ،اینترنت بی سیم پر سرعت ، صندوق امانات، مینی بار و تشریفات فرودگاهی (رفت و برگشت) استفاده کنید.

 کافی لانژ هتل

کافی لانژهتل سورینت مریم 24 ساعته با طنین دلنواز پیانو پذیرای مهمانان گرامی است. انواع نوشیدنی های سرد و گرم ، با بهترین کیفیت سرو می گردد. کافی لانژهتل سورینت مریم محیط آرام و دلپذیری را برای شما مسافران تور کیش  فراهم می کند.

 

هتل صدف کیش

هتل صدف کیش مجموعه هتل بين المللى صدف کیش بر اساس استانداردهاى بين المللى و با نمايى به شکل صدف در زمينى بالغ بر ۱۵ هزار متر مربع داراى ۵۵ اتاق و ۱۴۰ تخت، در مجاورت مراکز بزرگ تجارى جزيره به بهره برداری رسید.هتل 4 ستاره صدف موقعیت جغرافیایی مناسب هتل صدف کیش جذابیت این مکان اقامتی را دو چندان کرده است. هتل صدف بعنوان یکی از بهترین هتل‌های کیش با داشتن فضاهاى مختلف اقامتى٫ ورزشى٫ تفريحى و رستوران‌ها و کافى شاپ‌هاى متعدد، سالن بيليارد و بولینگ، اينترنت وايرلس، در خدمت شما مسافران گرامی  تور کیش  می باشد.مسافران تور کیش با اقامت در این هتل میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

امکانات هتل صدف کیش:

 استخر، سونا و جکوزی , رستوران کوه نور، رستوران ایتالیایی کولیزه، رستوران دلفین، رستوران چینى دورین, کافی شاپ, مینی بار, کافی نت، اینترنت بی سیم, آرایشگاه زنانه, میز بیلیارد فوتبال دستی, سالن بدنسازی 

گذراندن اوقاتی خوش در جزیره زیبای کیش برای گردشگران تور کیش فراهم میاورد.

 

هتل ارم کیش

شما میتوانید اوقاتی خوش همراه با آرامش را در هتل ارم کیش سپری کنید. هتل 4 ستاره ارم در بلندترين منطقه سياحتي شمال شرقي جزيره زيباي کيش واقع گرديده که مشرف به درياي نيلگون خليج فارس با يکصد هزار متر مربع عرصه و اعيان مي باشد و مجهز به سيستم تهويه مطبوع مرکزي ومحيطي سر سبز با درختان نخل وگل وگياه و محوطه سازي زيبا و آبنماهاي پر طراوت است.مسافران تور کیش با اقامت در این هتل میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

امکانات هتل ارم کیش:

هتل 4 ستاره ارم داراي ۲۱۰ اتاق،۳۰ رويال و پرزيدنت سوئيت در ساختمان اصلي و۱۴۰ سوئيت آپارتمان در محوطه و دو استخر و سونا با کليه امکانات مراکز و فروشگاههاي تجاري، رستوران، کافي شاپ هاي متنوع با انواع غذاهاي ايراني وخارجي،رستوران گردان ،رستوران سنتي ،فست فود،تالارهاي مخصوص ازدواج و جشن تولد و همچنين دو سالن آمفي تئاتر ۵۰ و۴۰۰ نفره و يک سالن کنفرانس ۴۰ نفره است.

گالري و سالن چند منظوره کلوپ ورزشي و تفريحي وسالن بيليارد از ديگر امکانات هتل ارم مي باشد. ساخت پلکاني هتل ارم  باعث گرديده که ۸۰ درصد اتاق هاي آن روبه دريا باشد واتاق هاي روبه جزيره نيز به خاطر اشراف کامل بر جزيره کيش و زيبائيهاي بي نظير آن، ارزشي برابر اتاق هاي روبه دريا دارد . سوئيت آپارتمان هاي محوطه در ميان باغي از نخلستان و گل و گياه و فضاي سبز واقع گرديده است که گذراندن اوقاتی خوش در جزیره زیبای کیش برای گردشگران تور کیش فراهم میاورد.

 

هتل آریان کیش

هتل آریان کیش که در میدان امیر کبیر کیش می باشد که از هتل های ۴ ستاره و هتلی مناسب برای مسافران تور کیش میباشد. فاصله هتل آریان کیش از فرودگاه در حدود ۷ کیلومتر است.این هتل در ضلع شرقی بازار مرواید می باشد .رستوران های خاص جزیره کیش مانند خانه اسپاگتی و … نیز در فاصله کمی از هتل آریان کیش قرار دارد و اگر طرفدار غذاهای متفاوت هستید می توانید در فاصله کمی از هتل آریان کیش به رستوران های خوبی بروید .اگر قصد خرید و گردشگری در کیش را داریدهتل آریان کیش از بازارهای جزیره کیش ، مرکز تجاری ، زیتون ، بازار پردیس و پانیذ فاصله کمی دارد و با داشتن موقعیت عالی در جزیره کیش یکی از بهترین هتل های کیش برای اقامت و گردشگری در کیش می باشد 

امکانات هتل آریان کیش:
هتل آریان کیش دارای اتاق دو تخته و سه تخته و چهار تخته  که شامل دو تخت و ظرفيت نفر اضافه ندارد و مجهز به:تلفن,تلويزيون,يخچال,مبلمان,سرو يس فرنگي و حمام و ... میباشد.هتل ۴ ستاره آریان کیش واقع در میدان امیرکبیر و در بخش تجاری جزیره کیش با داشتن ۵ اتاق ۲ تخته ، ۴۴ اتاق ۳ تخته ، ۹ اتاق ۴ تخته و ۱۱ سوئیت رویال و امکانات و خدمات رفاهی پذیرای گردشگران تور کیش می باشد ..پذیرایی صبحانه هم برای اقامت کنندگان دارد. همچنین با داشتن کافی شاپ در طبقه همکف با ظرفیت ۳۰ نفر که با ظرفیت ۱۲۰ نفر به صورت بوفه نیزدر اختیار مسافران گرامی می باشد.

برای راحتی میهمانان در هتل آریان کیش ترتیبی داده شده که میهمانان تور کیش می توانند صبحانه خود را در اتاق های خود میل نمایند و رستوران هتل آریان کیش نیز در تمامی وعده های غذایی در خدمت میهمانان عزیز  می باشد .

 

هتل آنا کیش

هتل آنا کیش در سال ۱۳۷۷ به بهره برداری رسید .این هتل 4 ستاره با داشتن ۱۵۲ اتاق با چشم انداز زیبا که ظرفیت این اتاق ها معادل ۱ تا ۵ نفر می باشد پذیرای گردشگران تور کیش است .در زمینی به مساحت ۸۵۰۰ متر مربع در میدان امیرکبیر جزیره کیش یکی از هتلهای مطرح چهار ستاره کیش واقع شده است.همچنین هتل آنا کیش دارای حیاط و محوطه ی زیبا و دلباز اختصاصی می باشد که میهمانان تور کیش می توانند اوقات خوشی را در آن سپری کنند .

امکانات هتل آنا کیش:

ترانسفر فرودگاهی ، صبحانه بوفه ، یک شب شام رایگان در هتل داریوش ، تخفیف پارک دلفینها و پرندگان ، تخفیف کشتی تفریحی کیش رز میباشد.از امکانات رفاهی و تفریحی هتل آنا کیش می توان به استخر، سونا ، جکوزی ، ماساژ ، پيست دوچرخه سواري ، سالن بدن‌سازي ، سالن بيليارد و سالن ورزشي اشاره کرد .

سایر خدمات هتل آنا کیش شامل تلفن ، اينترنت ، تلويزيون ، یخچال ، تهويه مطبوع كامل‌ ، سرويس فرنگي ، سشوار ، ماهواره ويدئو و راديوي مركزي ، کافي شاپ ، رستوران ، لابي ، مينى بار ، روم سرويس‌ ، خانه داري ۲۴ساعته ، سالن برگزاري مراسم ، تالار كنفرانس ، تالارهاي چند منظوره ، خدمات لباس‌شويي ‌و خشکشويي ، خروجي اضطراري‌ ، برق اضطراري‌ ، پله اضطراري‌ ، سيستم اطفاي حريق ، صندوق امانات ، اجاره ماشين ، تاکسي سرويس ، پارکينگ ، فروشگاه در هتل ، گشت سياحتى جزيره و گشت بازارها می باشد .مسافران تور کیش با اقامت در هتل آنا کیش می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

 

هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیش از هتل های 4 ستاره کیش میباشد که در موقعیت عالی و در جزیره زیبای کیش، مقابل بازار زیتون، بلوار دریا، هتل آرامش کیش واقع شده و از نزديکی به بازارهای اصلی کیش نظير: بازار ونوس و  بازار مريم ، بازار زيتون ، بازار مرکز تجاری و همچنین دسترسی آسان به مراکز تفريحی نظير: اسکله‌ی بزرگ تفريحی ، بولينگ مريم ، مرکز ورزش های دريايی و غيره برخوردار می باشد . هتل آرامش کیش به تازگی (دی ماه ۱۳۹۰) افتتاح شده است و آماده خدمت رسانی به مهمانان تور کیش می باشد .

امکانات هتل آرامش کیش:

اتاق های هتل آرامش کیش نمای زیبایی از دریا و نمای جزیره کیش را به معرض نمایش می گذارند . خدمات هتل آرامش کیش شامل: صبحانه بوفه ، رستوران رز ، لابي ، کافی شاپ آرامش ، لاندري ، استقبال فرودگاهی ، خشکشویی ، اينترنت در لابي و اينترنت در اتاق ، ماهواره ، خدمات گردشگری و تورهای تفریحی ، پارکينگ ، آسانسور ، صندوق امانات ، فضاي سبز ، سیستم اعلام و اطفای حریق ، برق اضطراری و … می باشد .مسافران تور کیش  با اقامت در هتل آرامش کیش می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوندو لحظات خوشی را سپری کنند.

 

هتل پارمیدا کیش

هتل ۴ستاره پارمیدا کیش در اوایل اسفند ماه سال ۱۳۹۳ روبروی پارک شهر کیش افتتاح و شروع به کار نمود. این هتل در کنار مرکز تجاری کیش واقع شده و از موقعیت عالی جهت دسترسی به مکانهای دیدنی جزیره برخوردار است. فاصله هتل پارمیدا تا فرودگاه با ماشین تنها ۲۰ دقیقه می باشدکه باعث جذب مسافران تور کیش میشود.

 

امکانات هتل پارمیدا کیش:

هتل پارمیدا ازاتاق های ۱ تخته ،۲ تخته و سوئیت تشکیل شده است . اتاق های زیبا و لوکس هتل پارمیدا از چیدمان و طراحی منحصر به فردی برخوردار می باشد . مبلمانی راحت ، نور کافی و پنچره هایی رو به مناظر شهر از ویژگی های این اتاق های مدرن است . اما امکانات ویژه ای که در اتاق ها به گردشگران تور کیش عرضه می شود شامل : حمام لوکس مجهز به وان ، سشوار ، تلویزیون ال سی دی و تلفن می باشد.

 

این هتل ۴ ستاره که به تازگی در جزیره زیبای کیش افتتاح شده است از امکانات رفاهی – تفریحی بسیاری ازجمله استخر ، جکوزی، کافی شاپ ۲۴ ساعته، رستوران ، اسپا ، اینترنت در اتاق و … برخوردار می باشد. مسافران تور کیش با اقامت در هتل پارمیدا می توانند از امکانات آن به صورت رایگان استفاده کنند و سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند. مسافران تور کیش که در این هتل اقامت می کنند به راحتی می توانند به مجتمع تجاری نزدیک هتل بروند و هر آنچه را که می خواهند تهیه نمایند. همچنین هتل دارای سالن کنفرانس منحصر به فرد با اتاق های مالاقات در اندازه های مختلف می باشد که محل مناسبی برای سازمان های خصوصی و یا جلسات کاری و اداری می باشد.

 

 

هتل گراند کیش

هتل ۴ ستاره گراند کیش با برخورداری از موقعیت عالی در جزیره کیش که حدودا ۸ دقیقه با ماشین تا فرودگاه کیش فاصله دارد و به مساحت پنج‌هزار و ۴۰۰ مترمربع و با زيربناي شش‌هزار و ۴۰۰ مترمربع تا دريا حدود ۷ دقيقه و تا بازار ونوس (نزديکترين بازار تا هتل ) ۵ دقيقه و تا بازار زيتون ۷ دقيقه راه فاصله دارد . هتل ۴ ستاره گراند کیش با داشتن شش طبقه داراي ۶۰ اتاق با قابليت پذيرش ۲۰۰ مسافر پذیرای مسافران تور کیش می باشد .

 

امکانات هتل گراند کیش:

از امکانات هتل ۴ ستاره گراند کیش می توان به یخچال به همراه ميني بار ، سشوار در حمام ، تلفن ، تهويه مطبوع ، تلویزیون ، شبكه تلويزيوني ماهواره اي، صندوق امانات اختصاصي , استخر ، سوئیت ، رستوران ، چايخانه سنتي ، کافي شاپ , اینترنت ، سرویس فرنگی، پارکینگ ، حمل و نقل ، نمازخانه ، لابی ، سالن ورزش ، فروشگاه و غرفه ، آسانسور , تاکسي سرويس ، لاندري ، رم سرويس ، خود پرداز و فضاي سبز اشاره کرد .امکانات رایگان هتل گراند کیش شامل صبحانه و ترانسفر رفت برای مسافران تور کیش می باشد.

 

جهت رزرو و خرید  تور کیش  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

  تور کیش بهار 95

تور کیش اردیبهشت 95

تور کیش خرداد 95

تور کیش تابستان 95

تور کیش ویژه تعطیلات خرداد 95

 تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره کیش,شیک ترین هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,با کیفیت ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

خوراک غار آنتالیا

يکي ديگر از مناطق ديدني آنتاليا غار کارائين است که در فاصله 30 کيلومتري شهر آنتاليا و شرق کوه چان قرار دارد. از خصوصيات در خورتوجه اين مکان تعلق آن به دوران پارينه سنگي است. غار کارائين از جمله قديميترين مکانهاي سکونت انسانها در کشور ترکيه مي باشد.اين مکان داراي يک ورودي مجزا است که با نور خورشيد روشن مي شود و در ادامه به 3 تالار بهم پيوسته منتهي ميگردد. در داخل غار، يک موزه کوچک در کنار درب ورودي اين غار قرار دارد که برخي از آثار باستاني که قدمت آنها به 160 هزار سال قبل از ميلاد مسيح مي رسد را به نمايش مي گذارد. گردشگران تور آنتالیا با رفتن به این غار باستانی میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.

 

آبشار دودن آنتالیا

در شهر آنتاليا ترکيه و در 28 کيلومتري جاده قديم آنتاليا - بوردور واقع شده است.سرچشمه اين آبشار دو چشمه جوشان بنام پينارباشي در منطقه کيرک گوزلر در 40 کيلومتري آن است . آب اين دو چشمه پس از طي مسيري کوتاه يکي شده و رود دودن را مي سازد . دودن پس از طي مسيري 14کيلومتري از زيرزمين در گودالي بنام وارساک در روي زمين جاري شده و پس از يک جريان کوتاه دوباره در طرف ديگر گودال در اعماق زمين فرو مي‌رود.آبي که در گودال وارساک به زمين مي‌رود پس از طي 2 کيلومتر در آبريز آبشار بيرون آمده و آبشار زيباي دودن را بوجود مي‌آورد.آبي که از زمين بيرون مي‌آيد حداقل 10 متر مکعب در ثانيه است و حداکثر آب پس از سر ريز از بالاي آبشار و جاري شدن روي زمين 15 الي 16  مترمکعب درثانيه است.سرانجام اين آب پس از عبور از آنتاليا بعد از 9 کيلومتر وارد درياي مديترانه مي‌شود.گردشگران تور آنتالیا با رفتن به این آبشار زیبا میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.

شهر پرگه آنتالیا

شهري باستاني از دیدنی های آنتالیا که از تاریخ پربار ترکیه سخن می گوید ، شهر پرگه می باشد .18 کيلومتري آنتاليا قرار گرفته است. در قرن 12(قبل از ميلاد)  يونانيان مهاجر کوچ عظيمي از شمال شهر ترکيه به جنوب آن داشتند. با آمدن آنها به شرق شهر مدرن ترکيه (جنوب ترکيه) نژادهاي مختلف به اينجا وارد شده و يونانيان اسم آن منطقه را پامفيليا ناميدند. در آن زمان پامفيليا مکاني مهم براي تجارت در شهر پرگه بود که هم اکنون به عنوان شهري تاريخي ياد ميشود.شهر باستانی پرگه از مکانهایی است که شما را به دوران قدیم بازمیگرداند و بسیار تاثیر گذاراست همچنین اطراف آن با منظره ای رو به دریا و سرسبزی بسیار روح نواز لذت بازدید و قدم زدن در این شهر باستانی را دوچندان می کند. مسافران تور آنتالیا با رفتن به این شهر تاریخی لحظاتی خوش خواهند داشت.

 

برج ساعت آنتالیا

برج ساعت نمادي ديگر از شهر آنتالیا است که هم چنان در ميدان کاله کاپيسي به عنوان سمبل صلابت و پايداري جاي خود را در اين شهر قديمي حفظ کرده است. پارکهاي آتاتورک و کاراعلي اوغلو با آن گلهاي زيبا و رنگارنگ، آبهاي درخشان اطراف خليج و کوههاي زيبا  با مناظر نادر خود همگي وسيله اي است تا اين شهر را به يک تفريحگاه زيبا و مشهور تبديل نمايد.در گذشته 80  برج در دور شهرآنتالیا  قرار داشته که اکنون از همه آنها فقط یک برج ساعت باقی مانده است.مسافران وگردشگران تور آنتالیا با رفتن به برج تاریخی ساعت میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند. 

 

دره عمیق پلدار (کورپولو کانیون)

در شمال شرقی آنتالیا ، وقتی به سمت تاشاگیل(Taşagil) و بش کوناک (Beşkonak)می پیچید ، یک راه خوش منظره به پارک ملیدره پلدار منتهی می شود. جاده از روی یک رودخانه کوهستانی رد شده و از میان جنگلهای بکر با آبشارهای خروشان رد می شود. وقتی به پارک در 92 کیلومتری آنتالیا می رسید, شما به دره زیبایی غنی از گونه های گیاهی و جانوران می رسید.دره پلدار 14 کیلومتر در امتداد رودخانه پلدار امتداد پیدا می کند و عمق آن در بعضی جاها به 400 متر نیز می رسد. در اطراف می توانید رستورانهای ماهی پیدا کنید که منوی لذیذی برای گردشگران تور آنتالیا ارائه می کنند.
 
 
پل رومی اولوک ، بر روی کانیون و پل بوگروم (Büğrüm)بر روی رودخانه کوجادره (Kocadere) ، شاهکار مهندسی زمان خود بودند. از این پارک شما دو انتخاب گردشگری دارید، به سمت شهر باستانی سلگه (Selge) یا به مرتفع ترین قله کوهستان دده گول (Dedegöl) با ارتفاع 2992 متر. کوهنوردان تور آنتالیا نمی توانند در مقابل کوهنوردی ، اکتشاف
و اردو زدن در این منطقه خوش منظره و با ابهت مقاومت کنند.
 
 
 

منطقه سیده آنتالیا

منطقه سیده آنتالیا در مجموع یکی از شناخته شده ترین مناطق گردشگری ترکیه به شمار می آید. این منطقه بندری در عین حال منطقه ای تاریخی و باستانی نیز محسوب گردیده، و در معنای لغوی به معنای درخت انار می باشد.امروزه این منطقه بدلیل ویرانه های باستانی، ساحل ماسه ای، مغازه های بی شمار و امکاناتی که جهت رفاه گردشگران تور آنتالیا ارائه می دهد به یک مرکز توریستی مهم برای مسافران تور آنتالیا تبدیل شده است. تعداد بی شمار مغازه، کافه و رستوران، که همگی دارای چشم انداز زیبا از دریا می باشد زیبائی این منطقه را دو چندان نموده است.مغازه هایی که در اطراف خیابانهای پارک قرار گرفته اند با فروش جواهرات زیبا و وسایل چرمی متنوع خدمات خوبی را به مشتریان تور آنتالیا ارائه می نمایند.تالار تآتر تزئین شده با ستو نهای زیبا، در سیده از جمله زیباترین و بزرگترین تالارها بشمار می آید.بازار معبد آپولو و گورستان که در نزدیکی دریا قرار دارد از مناطق تاریخی دیگر این منطقه به شمار می آید.



حمام رومی ها را نیز نباید فراموش کرد. در این حمام که امروزه از آن به عنوان موزه استفاده می شود مجموعه ای از بهترین آثار باستان شناسی گرد هم آورده شده است. در شرق منطقه سیده و در میان جنگل های درختان کاج اقامتگاه سورگون Sorgun که شامل تیتریین گل Titiyoneol به معنای گل لرزان با (پرچم آبی و دارای ساحل آرام) و (کیزیل آگاچ Kızılagach) بوده قرار گرفته است که به دلیل دارا بودن سواحل ماسه ای و دریای آرام و آبی خود بسیار مورد توجه گردشگران تور آنتالیا قرار گرفته است.این مناطق دارای فضای آرامش بخشی است. علاوه برآن کلیه امکانات تفریحی و آسایشی نیز در سیده وجود دارد.



در غرب منطقه سیده مرکز توریستی کوم کوی KumKōy واقع شده است که شامل چلاکلی cholakli و Kamelya کا ملیا می باشد. این منطقه نیز برای علاقه مندان دریا و طرفداران گرفتن حمام آفتاب مکان مناسبی است.در فاصله 15 کیلومتری شمال منطقه سیده مکانی به نام بوجاک شیهلار Bucakşihlar وجود دارد. در این منطقه هم نباید بازدید از حمام رومی، معبدها، کلیساها، آرامگاهی بزرگ، تالار، تآتر و و حتی بازاری که هنوز در وضعیت مطلوبی قرار دارد را فراموش کرد.

شهر کمر آنتالیا

کمر در فاصله 42 كيلومتري شهر آنتاليا قرار دارد. در طول اين مسير 42 كيلومتري چشم اندازهاي بسيار زيبا برای مسافران تور آنتالیا وجود دارد. در شهرکمر اقامتگاهي احاطه شده با مناظر بديع و زيبا طراحي گرديده كه محيطي ايده آل را براي گذراندن تعطيلات گردشگران تور آنتالیا بوجود آورده است.تفرجگاه مجهزو ساحلي کمر به افراد علاقمند به ورزش هاي آبي از جمله قايقراني و دريانوردي اين امكان را ميدهد تا به خليج ها و سواحل بكر موجود در منطقه جنوبي شهر رفته و از مناظر ديدني آن لذت ببرند.اجناس ارائه شده در مراكز خريد اين شهر جهت تهيه هديه و سوغاتي بسيار مناسب مي با شد. در قسمت شمالي اين تفرجگاه پله كانهائي تعبيه گرديده است كه شما را مستقيماً به ساحل متصل مي كند. ساحل منطقه کمر ساحلي با پرچم آبي است. واژه پرچم آبي از سوي اتحاديه اروپا اعطا گرديده و درمعناي مناطقي كه داراي سواحل پاك و تميز هستند استفاده ميگردد .



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری آنتالیا,جذاب ترین مکان های گردشگری آنتالیا,ریباترین جاهای گردشگری آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل هیلتون بسفر استانبول 

 هتل هیلتون بسفر در مرکز شهر استانبول قرار گرفته است و منظره زیبایی از تنگه بسفر را می توان در هتل مشاهده کرد، این هتل تنها 10 دقیقه با میدان تقسیم فاصله داشته و از ویژگی های بارز آن استخر فضای باز و استخر سرپوشیده، باغ سبز زیبا، حمام سنتی ترکی و 6 رستوران و بار می باشد.  ایستگاه متروی تقسیم پیاده 5 دقیقه با این هتل فاصله دارد که باعث جذب مسافران تور استانبول میشود.

امکانات هتل هیلتون بسفر استانبول:

هتل هیلتون اتاق های روشن با بالکن مشرف به باغ یا تنگه بسفر را به شما  گردشگران تور استانبول ارائه می دهد، از ویژگی های بارز اتاق ها طراحی به سبک سنتی ترکی، پنجره های بزرگ، نشیمنگاه جداگانه، حمام با سنگ مرمر می باشد. شما در اتاق به آسانی می توانید به تنقلات متنوعی دسترسی داشته باشید.

رستوران های هتل در فضای باز با نمایش پانورامایی طبیعت و انواع غذاهای بین المللی و ترکی در خدمت مسافران می باشد. خوراک های منطقه ای مانند غذاهای دریایی و گوشت کبابی در تراس رستوران و با منظره بسفر سرو شده و باعث می شود که مسافران تور استانبول لحظات خوشی را سپری کنند.

باشگاه ورزشی گسترده ای در هتل هیلتون قرار دارد که 24 ساعته باز است و دارای تنیس، راکت، کلاس های ایروبیک، حمام ترکی، 2 عدد سونا، 2 عدد اتاق بخار و ماساژ می باشد.

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل هیلتون بسفر استانبول, بهترین هتل استانبول, مناسب ترین هتل استانبول, نرخ خوب هتل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل آلبیناس استانبول

یکی از زیبا ترین و بهترین هتل های استانبول هتل 4 ستاره آلبیناس می باشد. که در مرکز استانبول که بسیار نزدیک به بازار آراستا و مسجد”بلو” می باشد. هتل آلبیناس استانبول دارای 28 اتاق خوب و بالکنی زیبا با منظرهای روبه شهر استانبول می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به کولر،تلوزیون ال سی دی و مینی بار با افکت های رایگان واینترنت وای فای رایگان برای مسافران تور استانبول می باشد. این هتل برای مسافران تور استانبول امکاناتی برای کودکان فراهم کرده است تا مسافران کودکان خود را به آنان بسپارند. مسافران تور استانبول با انتخاب این هتل می توانند سفر خوشی را تجربه کنند.

 

امکانات هتل آلبیناس استانبول:

رستوران با غذاهای متنوع مخصوص مسافران تور استانبول, کافه شاپ, پذیرش 24 ساعته, اتاقی برای کودکان, اینترنت رایگان, مینی بار و ... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.

 

هتل ریوا استانبول

یکی از هتل های خوب و تمیز 4 ستاره استانبول هتل ریوا است که در بیوقلو  قرار گرفته است و فقط 3 دقیقه تا میدان تقسیم و خیابان استقلال استانبول فاصله دارد. هتل ریوا استانبول دارای اتاق های مجهز و تمیز ودارای امکاناتی  تهویه کننده هوا، حمامی اختصاصی و مدرن همراه با خشک کننده مو و اینترنت وای فای که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. پذیرش این هتل 24 ساعته در اختیار مسافران تور استانبول می باشند. رستوران هتل دارای غذاهای متنوع از جمله ترکی و انواع دسر ها می باشد. منطقه هتل ریوا استانبول برای مسافران تور استانبول که به خرید کردن ، رستوران گردی و پیاده روی در شب علاقه مند هستند بسیار مناسب است.

 

امکانات هتل ریوا استانبول:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، گاوصندوق، تهویه، بار، انبار بار و چمدان، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صبحانه در اتاق، امکانات جلسه و ضیافت، کرایه اتومبیل برای مسافران تور استانبول، فکس و کپی و... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.

هتل گلدن هیل استانبول

یکی از هتل های ۴ ستاره شیک استانبول هتل گلدن هیل می باشد که در مناطق قدیمی استانبول و در قلب شهر قرار گرفته است این هتل در منطقه فیندیکزاده واقع شده و بسیار به مکان های دیدنی استانبول نزدیک می باشد. هتل دارای ۹۷ اتاق مجهز می باشد تمامی اتاق ها مجهز به بالکن ، اینترنت ، تلفن ، تلویزیون ، سرویس حمام ، سیستم حرارتی و برودتی و کفپوش آنها نیز از موکت پوشیده شده است این هتل دارای رستوران با غذاهای خوشمزه و فروشگاه‌های زیبا برای مسافران تور استانبول می باشد و حمل و نقل عمومی نیز در مجاورت آن در دسترس است. فرودگاه آتاتورک نیز ١٢ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. هتل گلدن هیل استانبول با ایاصوفیه ، کاخ توپ کاپی ، مسجد کبود ، بازار بزرگ استانبول و کاخ دولمه باغچه, 5 دقیقه فاصله دارد و مسافرانتور استانبول با انتخاب این هتل می توانند به راحتی به جاهای دیدنی استانبول بروند. 

امکانات هتل گلدن هیل استانبول:

سالن های کنفرانس, ویدئو, اینترنت, صرافی, آسانسور,سالن SPA, صندلی‌های حمام آفتاب مخصوص مسافران تور استانبول ، سالن بدنسازی . آرایشگاه . استخر سر پوشیده و … که این هتل در اختیار مسافران تور استانبول قرار می دهد.

مطالب مرتبط:

تور استانبول اردیبهشت 95

تور استانبول تابستان 95 

تور استانبول خرداد 95 

تور های استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95   


:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,مجلل ترین هتل های 4 ستاره استانبول,راحت ترین هتل های 4 ستاره استانبول,بهترین هتل های 4 ستاره استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل آلبیناس استانبول

یکی از زیبا ترین و بهترین هتل های استانبول هتل 4 ستاره آلبیناس می باشد. که در مرکز استانبول که بسیار نزدیک به بازار آراستا و مسجد”بلو” می باشد. هتل آلبیناس استانبول دارای 28 اتاق خوب و بالکنی زیبا با منظرهای روبه شهر استانبول می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به کولر،تلوزیون ال سی دی و مینی بار با افکت های رایگان واینترنت وای فای رایگان برای مسافران تور استانبول می باشد. این هتل برای مسافران تور استانبول امکاناتی برای کودکان فراهم کرده است تا مسافران کودکان خود را به آنان بسپارند. مسافران تور استانبول با انتخاب این هتل می توانند سفر خوشی را تجربه کنند.

 

امکانات هتل آلبیناس استانبول:

رستوران با غذاهای متنوع مخصوص مسافران تور استانبول, کافه شاپ, پذیرش 24 ساعته, اتاقی برای کودکان, اینترنت رایگان, مینی بار و ... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.

 

هتل ریوا استانبول

یکی از هتل های خوب و تمیز 4 ستاره استانبول هتل ریوا است که در بیوقلو  قرار گرفته است و فقط 3 دقیقه تا میدان تقسیم و خیابان استقلال استانبول فاصله دارد. هتل ریوا استانبول دارای اتاق های مجهز و تمیز ودارای امکاناتی  تهویه کننده هوا، حمامی اختصاصی و مدرن همراه با خشک کننده مو و اینترنت وای فای که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. پذیرش این هتل 24 ساعته در اختیار مسافران تور استانبول می باشند. رستوران هتل دارای غذاهای متنوع از جمله ترکی و انواع دسر ها می باشد. منطقه هتل ریوا استانبول برای مسافران تور استانبول که به خرید کردن ، رستوران گردی و پیاده روی در شب علاقه مند هستند بسیار مناسب است.

 

امکانات هتل ریوا استانبول:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، گاوصندوق، تهویه، بار، انبار بار و چمدان، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صبحانه در اتاق، امکانات جلسه و ضیافت، کرایه اتومبیل برای مسافران تور استانبول، فکس و کپی و... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.

هتل گلدن هیل استانبول

یکی از هتل های ۴ ستاره شیک استانبول هتل گلدن هیل می باشد که در مناطق قدیمی استانبول و در قلب شهر قرار گرفته است این هتل در منطقه فیندیکزاده واقع شده و بسیار به مکان های دیدنی استانبول نزدیک می باشد. هتل دارای ۹۷ اتاق مجهز می باشد تمامی اتاق ها مجهز به بالکن ، اینترنت ، تلفن ، تلویزیون ، سرویس حمام ، سیستم حرارتی و برودتی و کفپوش آنها نیز از موکت پوشیده شده است این هتل دارای رستوران با غذاهای خوشمزه و فروشگاه‌های زیبا برای مسافران تور استانبول می باشد و حمل و نقل عمومی نیز در مجاورت آن در دسترس است. فرودگاه آتاتورک نیز ١٢ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. هتل گلدن هیل استانبول با ایاصوفیه ، کاخ توپ کاپی ، مسجد کبود ، بازار بزرگ استانبول و کاخ دولمه باغچه, 5 دقیقه فاصله دارد و مسافرانتور استانبول با انتخاب این هتل می توانند به راحتی به جاهای دیدنی استانبول بروند. 

امکانات هتل گلدن هیل استانبول:

سالن های کنفرانس, ویدئو, اینترنت, صرافی, آسانسور,سالن SPA, صندلی‌های حمام آفتاب مخصوص مسافران تور استانبول ، سالن بدنسازی . آرایشگاه . استخر سر پوشیده و … که این هتل در اختیار مسافران تور استانبول قرار می دهد.

مطالب مرتبط:

تور استانبول اردیبهشت 95

تور استانبول تابستان 95 

تور استانبول خرداد 95 

تور های استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95   


:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,مجلل ترین هتل های 4 ستاره استانبول,راحت ترین هتل های 4 ستاره استانبول,بهترین هتل های 4 ستاره استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل بلوهیمل آنتالیا

یکی از بهترین و زیبا ترین هتل های 4 ستاره آنتالیا هتل بلوهیمل است که در منطقه کمر شهر آنتالیا قرار گرفته است. کمر یک منطقه توریستی ساحلی با سواحل سنگ ریزه ای بسیار زیبا می باشد. هتل بلوهیمل آنتالیا دارای اتاق های متعدد با 2 الی 3 تخته و اتاق های خانوادگی همراه با امکانات کامل و خوب می باشد. این هتل برای مسافران تور آنتالیا استخر, سونا, جکوزی و سالن بدنسازی فراهم کرده است تا مسافران در اوقات فراغت به آنجا بروند. هتل بلوهیمل آنتالیا برای مسافران تور آنتالیا سفر خوشی را فراهم می کند.

امکانات هتل بلوهیمل آنتالیا:

سالن کنفرانس, استخر روباز, استخر سر پوشیده, سونا , جکوزی, سالن ماساژ برای مسافران تور آنتالیا, سالن بدن سازی, رستوران, کافی شاپ, اینترنت و ... که در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد.

 

هتل کلاب فالکن آنتالیا

یکی از شیک ترین و بهترین هتل های 4 ستاره آنتالیا هتل هتل کلاب فالکن می باشد که در در قلب آنتالیا قرار گرفته است و دارای ساحل اختصاصی می باشد. اتاق های هتل کلاب فالکن آنتالیا بسیار زیبا با امکانات عالی مانند صندوق امانات، میز تحریر، سشوار، تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای، مینی بار و تلفن می باشد. این هتل دارای استخر و باغ بسیار زیبا و چشم اندازی زیبا به دریای مدیترانه می باشد که توجه مسافران تور آنتالیا را به خود جلب کرده است. هتل کلاب فالکن تنها ۵ کیلومتر تا مکان تاریخی و معروف کایسی فاصله دارد.مسافران تور آنتالیا با رفتن به این هتل می توانند سفر خوبی را تجربه کنند.

 

امکانات هتل کلاب فالکن آنتالیا:

ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، حمام ترکی و بخار ، شیرجه ، حمام ترکی برای مسافران تور آنتالیا ، استخر سر پوشیده ، استخر سرباز (فصلی) ، استخر سرپوشیده (تمام فصل), تنیس ، مرکز بدنسازی ، پینگ پنگ ,بازی دارت, رائه خدمات نگهداری از اطفال و وجود زمین بازی مخصوص کودکان, لباسشویی ، آرایشگاه ، صبحانه در اتاق ، اتو کشی ، صرافی ، فکس و کپی ، آسانسور ، انبار بار و چمدان, فروشگاه و ... که در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد.

هتل هیمروس آنتالیا

یکی از هتل های خوب 4 ستاره آنتالیا هتل هیمروس است. این هتل دارای ۸۵ اتاق زیبا برای مسافران تور آنتالیا دارد و اتاق ها مجهز به تلویزیون و ماهواره ، مینی بار و بالکن هستند و همه دارای حمام اختصاصی مجهز به سشوار می باشند. هتل هبمروسآنتالیا دارای کافي نت ,اينترنت در لابي و همچنین اينترنت در اتاق ها می باشد که مسافرین تور آنتالیا به راحتی با وای فای ارتباط برقرار کنند این هتل باری مسافران تور آنتالیا باشگاه بدنسازی و استخر سرباز به همراه سونا و جکوزی فراهم کرده است.رستوران هتل هیمروس آنتالیا در محوطه باز هتل می باشد.

 

 

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا اردیبهشت 95

 تور آنتالیا خرداد 95

تور آنتالیا تابستان95  

تور آنتالیا ویژه تعطیلات اردیبهشت 95

 تورهای آنتالیا ویژه تعطیلات خرداد 95

تور های آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95  

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره آنتالیا,شیک ترین هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مناسب ترین هتل های آنتالیا,راحت ترین هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

قصر دولماباغچه ترکیه استانبول ترکیه

 

از جاذبه های گردشگری ترکیه قصر دولماباغچه استانبول ترکیه می باشد که در این کاخ زیبا تقریبا 200 فرش و قالیچه بسیار زیبا که در کارخانه قالی بافی قصر بافته شده است وجود دارد.  تمام اشیا از جمله گلدانها و چارجوب آینه ها و کریستالها در این قصر موزه وجود دارد و مسافران تور ترکیه می توانند از آن ها دیدن نمایند همچنین 582 شمعدان نقره در این کاخ وجود دارد. از 280 گلدان بعدی 59 عدد از چین ، 29 عدد سئور فرانسه ، 26 عدد ژاپن ، 46 عدد ستاره و بقیه از سایر کشورهای اروپا وارد شده است. مسافران تور ترکیه با دیدن از این قصر می توانند خاطره خوبی را به جای بگذارند.

 

موزه آك سرا ترکیه "مدرسه زنجيريه"


اين موزه در محله زنجيريه قسمت مركزي ايالت آك سرا ترکیه احداث شده است. اين موزه در سال 1969 در مدرسه زنجيريه بنا شد و هنوز به فعاليت خود ادامه مي دهد . طراحی اين موزه بر اصول نقشه مدرسه زنجيريه بوسیله سنگ هاي برش و آجر سفالي بنا شده است . اين بنا دارای 4 ايوان می باشد و داراي يك رواق و يك حياط بزرگ و بدون سقف است . در داخل اين موزه هشت اتاق وجود دارد که دارای سقف های گمبدي شکل هستند. این موزه تا اوایل قرن 20 به عنوان يك مدرسه مورد استفاده بوده است ، از سال 1940 مدتي را زندان بوده است و از سال 1969 به موزه تبديل گردید . در اين موزه  6134 تعداد اثر تاريخي را در خود جای داده است که توجه بسیاری از مسافران تور ترکیه را به خود جلب کرده است.

 

پل واردا ترکیه

 

از بلندترین پلهای راه‌آهن ترکیه پل وارادا می باشد. پل که در مسیر خط راه آهن آناتولی-بغداد ساخته شده است. که 2 طرف دره‌ای در درون رشته کوه توروس را به هم میرساند. طراحی و ساخت این پل در سال ۱۹۰۵ - ۱۹۰۷ میلادی بوده که یک مهندس آلمانی به نام وینکلر انجام داده است. 

 

 

مطالب مرتبط:

تور های ترکیه اردیبهشت 95

 تور ترکیه خرداد 95 

تور ترکیه تابستان 95 

تور های ترکیه ویژه تعطیلات اردیبهشت 95 

تور های ترکیه ویژه تعطیلات خرداد 95 

 تور ترکیه ویژه تعطیلات تابستان 95 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری ترکیه, بهترین جاذبه های گردشگری ترکیه, جذاب ترین جاذبه های گردشگری ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل ماریوت بای کورت یارد واسیلیفسکی سنت پترزبورگ روسیه 

یکی از هتل های 4 ستاره تاپ روسیه هتل ماریوت بای کورت یارد واسیلیفسکی سنت پترزبورگ روسیه است که در در خیابان  واسیلئوستروفسکی  امتداد رودخانه نوا قرار گرفته است. هتل ماریوت بای کورت یارد واسیلیفسکی سنت پترزبورگ روسیه دارای 214 اتاق زیبا و مجلل با امکاناتی نظیر تلوزیون ال سی دی ، ماهواره ، میز کار به همراه صندلی ارگونومیک ،وان حمام، اینترنت پر سرعت وای فای ،  گاوصندوق  ، تهویه مطبوع ، سیستم های سرمایشی و گرمایشی برای مسافران تور روسیه می باشد. پردیس دانشگاه ایالتی و استادیوم پتروفسکی  از بناهای مشهور روسیه می باشد که به این هتل بسیار نزدیک است و مسافران تور روسیه با انتخاب این هتل می توانند به راحتی به مکان های دیدنی روسیه بروند. این هتل برای مسافران تور روسیه امکانات تفریحی از جمله سالن بدن سازی و ماساژ دهی و.. نیز فراهم کرده است.

امکانات هتل ماریوت بای کورت یارد واسیلیفسکی سنت پترزبورگ روسیه:

سالن بدنسازی ، رستوران ها برای مسافران تور روسیه ، کافی شاپ ، پارکینگ رایگان, ارکینگ خصوصی, خدمات لباسشویی و خشک شویی و اتوشویی ، واکس کفش ، امکان برگزاری جلسات ، فکس و فتو کپی, رستوران انواع غذاهای محلی ، روسی ، مدیترانه ای ، شرقی ، اروپایی و .... که در اختیار مسافران تور روسیه می باشد.

 

هتل ماریوت سوچی روسیه

یکی از هتل های شیک روسیه هتل 4 ستاره ماریوت سوچی روسیه می باشد. هتل ماریوت روسیه دارای سوئیت خانواده دیلاکس ، اتاق با یک تخت دو نفره بزرگ یا دو تخت یک نفره کوچک ، سوئیت با چشم انداز کوهستان و سوئیت چهار تخت خوابه که هر کدام با امکانات عالی برای مسافران تور روسیه می باشد. امکانات اتاق های این هتل شامل سیستم تهویه مطبوع، سرویس خواب لوکس، گاوصندوق،سشوار و لوازم آرایشی, محل نشیمن با کاناپه و تلویزیون صفحه تخت می باشند. از امکاناتی که هتل ماریوت سوچی روسیه برای مسافران تور روسیه فراه کرده است مرکز اسپای رایگان با سونا، حمام بخار و استخر سر پوشیده, کافی شاپ و مرکز تناسب اندام می باشد.

 

امکانات هتل ماریوت سوچی روسیه :

روم سرویس، نهار های بسته بندی شده، اجاره اتومبیل، خدمات ترانسفر (با پرداخت هزینه)، ترانسفر فرودگاهی (با پرداخت هزینه)، پذیرش ۲۴ ساعته برای مسافران تور روسیه، پذیرش و تحویل اتاق سریع، صرافی، خدمات تور، دستگاه خودپرداز، سرویس اطلاع رسانی، پذیرش و تحویل اتاق خصوصی، خدمات نگهداری کودک و نوزاد، لباسشویی، خدمات لباسشویی، نظافت روزانه اتاق ها، سالن ملاقات/ مهمانی ها، مرکز تجاری، فکس و فتوکپی، آرایشگاه و سالن زیبایی، فروشگاه هدیه و سوغات، خدمات اتاق VIP، سوئیت ماه عسل و.... که برای مسافران تور روسیه می باشد.

 

هتل پارک این پالکوسکایا سنت پترزبورگ روسیه

یکی از بهترین هتل های روسیه هتل ۴ ستاره پارک این پالکوسکایا سنت پترزبورگ روسیه است که جزء هتل های بزرگ و عظیم، که حدود ۸۴۰ اتاق زیبا و سوئیت دارد. هر اتاق این هتل دارایکمد، گیره لباس، مبلمان نرم و راحت، سیستم صوتی و تصویری و تهویه برای مسافران تور روسیه فراهم شده است. هتل پارک این پالکوسکایا سنت پترزبورگ روسیه دارای اتاق جلسه های متعددی است که می توانید بر اساس تعداد مشخص خود آن ها را سفارش دهید.این هتل تا مترو ۵ دقیقه و تا فرودگاه ۵ کیومتر فاصله دارد. مسافران تور روسیه با رفتان به این هتل می توانند سفر خوشی را بر جای بگذارند.

امکانات هتل پارک این پالکوسکایا سنت پترزبورگ روسیه :

ماساژ ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، حمام ترکی ، استخر,  سالن بدنسازی, رستوران با غذاهای متنوع, صرافی، ترانسفر فرودگاهی و سرویس گشت های داخلی مخصوص مسافران تور روسیه, خانه داری,  امکانات جلسه و ضیافت, ترانسفر فرودگاه, لباسشویی, خشکشویی, آرایشگاه, اتو کشی, صرافی, فروشگاه هدایا و سوغات, خدمات کفش و واکس, خدمات تورها, فکس و کپی, مرکز تجارت, دستگاه خودپرداز, خدمات تهیه بلیط, امکانات اتاق VIPو ... برای مسافران تور روسیه می باشد.

مطالب مرتبط:

تور روسیه خرداد 95 

تور روسیه اردیبهشت 95 

تور روسیه تابستان 95

 

 تورهای روسیه ویژه تعطیلات خرداد 95

تورهای روسیه ویژه تعطیلات تابستان 95 

تورهای روسیه ویژه تعطیلات اردیبهشت 95

 



:: برچسب‌ها: هتل 4 ستاره روسیه,ارزان ترین هتل 4 ستاره روسیه, بهترین هتل 4 ستاره روسیه ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل ماریوت بای کورت یارد واسیلیفسکی سنت پترزبورگ روسیه 

یکی از هتل های 4 ستاره تاپ روسیه هتل ماریوت بای کورت یارد واسیلیفسکی سنت پترزبورگ روسیه است که در در خیابان  واسیلئوستروفسکی  امتداد رودخانه نوا قرار گرفته است. هتل ماریوت بای کورت یارد واسیلیفسکی سنت پترزبورگ روسیه دارای 214 اتاق زیبا و مجلل با امکاناتی نظیر تلوزیون ال سی دی ، ماهواره ، میز کار به همراه صندلی ارگونومیک ،وان حمام، اینترنت پر سرعت وای فای ،  گاوصندوق  ، تهویه مطبوع ، سیستم های سرمایشی و گرمایشی برای مسافران تور روسیه می باشد. پردیس دانشگاه ایالتی و استادیوم پتروفسکی  از بناهای مشهور روسیه می باشد که به این هتل بسیار نزدیک است و مسافران تور روسیه با انتخاب این هتل می توانند به راحتی به مکان های دیدنی روسیه بروند. این هتل برای مسافران تور روسیه امکانات تفریحی از جمله سالن بدن سازی و ماساژ دهی و.. نیز فراهم کرده است.

امکانات هتل ماریوت بای کورت یارد واسیلیفسکی سنت پترزبورگ روسیه:

سالن بدنسازی ، رستوران ها برای مسافران تور روسیه ، کافی شاپ ، پارکینگ رایگان, ارکینگ خصوصی, خدمات لباسشویی و خشک شویی و اتوشویی ، واکس کفش ، امکان برگزاری جلسات ، فکس و فتو کپی, رستوران انواع غذاهای محلی ، روسی ، مدیترانه ای ، شرقی ، اروپایی و .... که در اختیار مسافران تور روسیه می باشد.

 

هتل ماریوت سوچی روسیه

یکی از هتل های شیک روسیه هتل 4 ستاره ماریوت سوچی روسیه می باشد. هتل ماریوت روسیه دارای سوئیت خانواده دیلاکس ، اتاق با یک تخت دو نفره بزرگ یا دو تخت یک نفره کوچک ، سوئیت با چشم انداز کوهستان و سوئیت چهار تخت خوابه که هر کدام با امکانات عالی برای مسافران تور روسیه می باشد. امکانات اتاق های این هتل شامل سیستم تهویه مطبوع، سرویس خواب لوکس، گاوصندوق،سشوار و لوازم آرایشی, محل نشیمن با کاناپه و تلویزیون صفحه تخت می باشند. از امکاناتی که هتل ماریوت سوچی روسیه برای مسافران تور روسیه فراه کرده است مرکز اسپای رایگان با سونا، حمام بخار و استخر سر پوشیده, کافی شاپ و مرکز تناسب اندام می باشد.

 

امکانات هتل ماریوت سوچی روسیه :

روم سرویس، نهار های بسته بندی شده، اجاره اتومبیل، خدمات ترانسفر (با پرداخت هزینه)، ترانسفر فرودگاهی (با پرداخت هزینه)، پذیرش ۲۴ ساعته برای مسافران تور روسیه، پذیرش و تحویل اتاق سریع، صرافی، خدمات تور، دستگاه خودپرداز، سرویس اطلاع رسانی، پذیرش و تحویل اتاق خصوصی، خدمات نگهداری کودک و نوزاد، لباسشویی، خدمات لباسشویی، نظافت روزانه اتاق ها، سالن ملاقات/ مهمانی ها، مرکز تجاری، فکس و فتوکپی، آرایشگاه و سالن زیبایی، فروشگاه هدیه و سوغات، خدمات اتاق VIP، سوئیت ماه عسل و.... که برای مسافران تور روسیه می باشد.

 

هتل پارک این پالکوسکایا سنت پترزبورگ روسیه

یکی از بهترین هتل های روسیه هتل ۴ ستاره پارک این پالکوسکایا سنت پترزبورگ روسیه است که جزء هتل های بزرگ و عظیم، که حدود ۸۴۰ اتاق زیبا و سوئیت دارد. هر اتاق این هتل دارایکمد، گیره لباس، مبلمان نرم و راحت، سیستم صوتی و تصویری و تهویه برای مسافران تور روسیه فراهم شده است. هتل پارک این پالکوسکایا سنت پترزبورگ روسیه دارای اتاق جلسه های متعددی است که می توانید بر اساس تعداد مشخص خود آن ها را سفارش دهید.این هتل تا مترو ۵ دقیقه و تا فرودگاه ۵ کیومتر فاصله دارد. مسافران تور روسیه با رفتان به این هتل می توانند سفر خوشی را بر جای بگذارند.

امکانات هتل پارک این پالکوسکایا سنت پترزبورگ روسیه :

ماساژ ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، حمام ترکی ، استخر,  سالن بدنسازی, رستوران با غذاهای متنوع, صرافی، ترانسفر فرودگاهی و سرویس گشت های داخلی مخصوص مسافران تور روسیه, خانه داری,  امکانات جلسه و ضیافت, ترانسفر فرودگاه, لباسشویی, خشکشویی, آرایشگاه, اتو کشی, صرافی, فروشگاه هدایا و سوغات, خدمات کفش و واکس, خدمات تورها, فکس و کپی, مرکز تجارت, دستگاه خودپرداز, خدمات تهیه بلیط, امکانات اتاق VIPو ... برای مسافران تور روسیه می باشد.

مطالب مرتبط:

تور روسیه خرداد 95 

تور روسیه اردیبهشت 95 

تور روسیه تابستان 95

 

 تورهای روسیه ویژه تعطیلات خرداد 95

تورهای روسیه ویژه تعطیلات تابستان 95 

تورهای روسیه ویژه تعطیلات اردیبهشت 95

 



:: برچسب‌ها: هتل 4 ستاره روسیه,ارزان ترین هتل 4 ستاره روسیه, بهترین هتل 4 ستاره روسیه ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

 هتل آنا کیش 

یکی از بهترین هتل های جزیره کیش هتل 3 ستاره آنا است که در در میدان امیرکبیر قرار گرفته است. هتل آنا کیش  دارای 152 اتاق خوب با چشم اندازی زیبا و با امکاناتی کامل می باشد. این هتل حیاط و محوطه ی زیبا و دلباز اختصاصی تا مسافران تور کیش بتوانند به آنجا بروند. هتل آنا کیش برای مسافران تور کیش رستوران هایی با غذاهای متفاوت فراهم کرده است.مسافران تور کیش با رفتن به این هتل می توانند سفر خوبی را تجربه کنند.

 

امکانات هتل آنا کیش:

اينترنت ، تلويزيون ، یخچال ، تهويه مطبوع كامل‌ ، سشوار ، ماهواره ويدئو و راديوي مركزي ، کافي شاپ برای مسافران تور کیش ، رستوران ، لابي ، مينى بار ، روم سرويس‌ ، خانه داري ۲۴ساعته ، سالن برگزاري مراسم ، تالار كنفرانس ، تالارهاي چند منظوره ، خدمات لباس‌شويي ‌و خشکشويي ، برق اضطراري‌ ،سيستم اطفاي حريق ، صندوق امانات ، اجاره ماشين ، تاکسي سرويس ، پارکينگ ، فروشگاه در هتل و... که در اختیار مسافران تور کیش می باشد.

 

هتل پارسیان کیش

یکی از هتل های خوب و تمیز کیش هتل 3 ستاره پارسیان است که در قلب جزیره ی کیش قرار گرفته است. هتل پارسیان کیش  در میان دو بازار بزرگ و نزدیک به ۴ بازار معروف دیگر قرار گرفته است و مسافران تور کیش با کمی پیاده روی می توانند به آنجا بروند. این هتل به مکان های تفریحی و ساحل زیبای دریای کیش بسیار نزدیک تا و مسافران تور کیش با اقامت در این هتل می توانند به همجا بروند. این هتل دارای رستوران, کافی شاپ و سالن زیبایی برای مسافران تور کیش می باشد.

 

امکانات هتل پارسیان کیش:

 سالن كنفرانس ، لابي ، پارك كودكان مخصوص مسافران تور کیش ، كافي شاپ ، آژانس خدمات مسافرتي ، رستوران ، خدمات خانه داري ، پاركينگ اختصاصي هتل ، اينترنت در لابي ، فضاي سبز ، پاركينگ سرپوشيده ، اينترنت در واحد ، نمازخانه ، تاكسي سرويس ، لاندري ، سالن ورزشي ، صندوق امانات اختصاصي ، كافي نت فروشگاه و غرفهو .. در اختیار مسافران تور کیش می باشد.
 
 

 

هتل سارا کیش

یکی از بهترین و شیک ترین هتل های 3 ستاره جزیره کیش هتل سارا می باشد که خیابان رودکی بعد از میدان پردیس و در قلب مرکز تفریحی و تجاری کیش قرار دارد.این هتل بسیار نزدیک به پردیس یک و دو، بازار مرکز تجاری کیش ، پانیذ ، هایپرمارکت و نزدیکی به دریا ، اسکله ، اماکن تفریحی و گردشگری در کیش ، ادارات و بانک ها برای راحتی مسافران تور کیش می باشد. هتل سارا کیش در چهار طبقه و ۷۲ اتاق مجزا در سال ۱۳۸۸ تاسیس شده است. در هتل سارا کیش صبحانه بوفه و ترانسفر (استقبال) فرودگاهى رایگان بوده و همچنین نفرات بالاى پنج سال سرویس اضافه کامل محاسبه میگردد. فاصله این هتل تا فرودگاه 10 دقیقه می باشد و مسافران تور کیش به راحتی می توانند به راحتی به آنجا بروند.

 

امکانات هتل سارا کیش:

 یخچال ، تلویزیون ، رستوران ساینا با ظرفیت ۱۲۰ نفر، فست فود با ظرفیت ۱۲۰ نفر، کافی شاپ با ظرفیت ۷۵ نفر ، چایخانه سنتی هتل سارا (چای , قلیان , آش و …) ، اینترنت ، سرویس فرنگی ، سرویس ایرانی ، پارکینگ ، لابی ، سالن همایش هتل سارا کیش (کنفرانس) ظرفیت ۷۰ نفر ، ATM ، لاندرى ، نمازخانه (مردانه و زنانه) برای مسافران تور کیش ، آسانسور ۲ دستگاه ، صندلى ماساژور، راهنماى گردشکری هتل سارا کیش ( مستقر در لابی) ، سه باب غرفه و … که این هتل در اختیار مسافران تور کیش می دهد.

 

مطالب مرتبط:

تور کیش اردیبهشت 95

تور کیش خرداد 95 

 تور کیش تابستان 95 

 تورهای کیش ویژه تعطیلات خرداد 95

 تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95 

تورهای کیش ویژه تعطیلات اردیبهشت 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل 3 ستاره کیش, ارزان ترین هتل 3 ستاره کیش, نرخ ارزان هتل 3 ستاره کیش, مناسب ترین هتل 3 ستاره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل سورینت مریم کیش

یکی از شیک ترین هتل های 5 ستاره کیش هتل سورینت مریم است که حاشیه جنوب شرقی میدان “امیر کبیر” یکی از میادین اصلی و مرکزی کیش قرار گرفته است. هتل سورینت مریم کیش دارای ۵۶ اتاق و سوئیت که شامل اتاق هاى مدرن و شیک، ۱۲ سوئيت معمولى ، ۴ سوئيت رويال برای مسافران تور کیش می باشد. این هتل در سال ۹۲ بازسازی و امکانات مناسبی را در اختیار مسافران تور کیش قرار می دهد. از نظر موقعیت مکانی ای ن هتل بسیار به ساحل و اسکله تفریحی ، تالارشهر، مراکز اصلی خرید مانند بازارهای مروارید ، پردیس یک و دو ، مرکز تجاری ، هایپر مارکت نزدیک می باشد و مسافران تور کیش می توانند به راحتی با کمی قدم زدن به آنجا بروند. هتل سورینت مریم کیش برای مسافران تور کیش سالن بیلیارد و کافی شاپی با انواع دسر ها فراهم کرده تا مسافران در اوقات فراغت خود به آنجا بروند.

امکانات هتل سورینت مریم کیش:

ترانسفر فرودگاه بریم مسافرت تور کیش, اینترنت پر سرعت ، مینی بار، سرویس قهوه و چای ، سالن پذیرایی ،خانه داری ۲۴ساعته ، فضای سبز ، اتاق جلسات ، بیلیارد, رستوران ، کافی شاپ ، پارکینگ, خشکشویی و... که در اختیار مسافران تور کیش می باشد.

 

مطالب مرتبط:

تور کیش اردیبهشت 95

تور کیش خرداد 95 

 تور کیش تابستان 95 

 تورهای کیش ویژه تعطیلات خرداد 95

 تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95 

تورهای کیش ویژه تعطیلات اردیبهشت 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل سورینت مریم کیش, بهترین هتل کیش, نرخ ویژه هتل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل هیلتون گرند مسکو روسیه

هتل هیلتون گرند مسکو روسیه جزء یکی از شیک ترین و زیبا ترین هتل های 5 ستاره روسیه است که در یکی از برج های افسانه ای مسکو و در کنار باغ حلقه و در یک پیاده روی کوتاه از ایستگاه راه آهن و دروازه اصلی مسکو به سنت پترزبورگ قرار گرفته است. هتل هیلتون گرند مسکو روسیه دارای اتاق های شیک و مدرن با امکانات خوب و عالی در اختیار مسافران تتور روسیه می باشد. این هتل برای مسافران تور روسیه استخر سرپوشیده و گرم ,  سونای خشک و سالن تناسب اندام فراهم کرده است تا مسافران از استراحت خود لذت ببرند. رستوران هتل هیلتون گرند مسکو روسیه دارای انواع غذاهای بین المللی برای مسافران تور روسیه می باشد.

امکانات هتل هیلتون گرند مسکو روسیه:

استخر سرپوشیده, سونا, سالن بدن سازی برای مسافران تور روسیه, کافی شاگ, رستوران, اینترنت, ترانسفر, پذیرش 24 ساعته و... که در اختیار مسافران تور روسیه می باشد.

 

هتل کرون پلازا مسکو روسیه

یکی از مشهور ترین و شیک ترین هتل های روسیه هتل 5 ستاره کرون پلازا مسکو روسیه است. هتل کرون پلازا مسکو روسیهدارای ۷۲۴ اتاق بزرگ و کوچک که به صورت 7 نوع چیده شده است. این هتل برای مسافران تور روسیه استخر و سونا و سالن بدن سازی فراهم کرده است تا مسافران اوقات فراغت را در آنجا بگذرانند. هتل کرون پلازا مسکو روسیه به مترو بسیار نزدیک است و مسافران تور روسیه مشکلی برای حمل و نقل ندارند.

امکانات هتل کرون پلازا مسکو روسیه: 

پارکینگ, رستوران هایی نظیر Dorchester و رستوران Real Food، غذاهای اروپایی، محلی و غذای مخصوص سرآشپز برای تور روسیه, سونا,  اینترنت وای فای, سالن بدن سازی و ... که در اختیار مسافران تور روسیه می باشد.

هتل کرینتیا ست سنت پترزبورگ روسیه

یکی از شیک ترین و بهترین هتل های روسیه هتل 5 ستاره کرینتیا ست سنت پترزبورگ روسیه است. هتل کرینتیا ست سنت پترزبورگ روسیه دارای طراحی و معماری بسیار زیبا و شیک با خدمات عالی که در اختیار مسافران تور روسیه قرار می دهند می باشد. یکی از خصوصیات این هتل از اتاق های ویژه معلولین و اتاق های بدون سیگار و بدون حساسیت است که هتل کرینتیا ست سنت پترزبورگ روسیه در اختیار مسافرین تور روسیه قرار می دهد.

امکانات هتل کرینتیا ست سنت پترزبورگ روسیه:

رستوران با منوی ترکیبی, بوفه,  اتاق معلولین, اتاق بدون سیگار مخصوص مسافران تور روسیه, اینترنت, استخر, کافی شاپ و ... که در اختیار مسافران تور روسیه می باشد.

 

مطالب مرتبط:

تور روسیه خرداد 95 

تور روسیه اردیبهشت 95 

تور روسیه تابستان 95

 

 تورهای روسیه ویژه تعطیلات خرداد 95

تورهای روسیه ویژه تعطیلات تابستان 95 

تورهای روسیه ویژه تعطیلات اردیبهشت 95



:: برچسب‌ها: هتل 5 ستاره روسیه, بهترین هتل روسیه, مجلل ترین هتل روسیه, شیک ترین هتل روسیه ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل گراند کرنر بوتیک ازمیر ترکیه

هتل گراند کرنر بوتیک ازمیر ترکیه یکی از زیبا ترین و مدرن ترین هتل های 4 ستاره ترکیه که در مرکز شهر ازمیر ترکیه قرار گرفته است. هتل گراند کرنر بوتیک ازمیر ترکیه دارای ۶۳ اتاق مدرن ، سوئیت های خانوادگی شیک با امکانات ویژه مخصوص مسافرانتور ترکیه و همچنین اتاق و امکانات برای معلولین و سوئیت مخصوص تازه عروس می باشد. این هتل برای مسافران تور ترکیه ترانسفر فرودگاهی و یا کرایه اتومبیل به مقصد فرودگاه فراهم کرده است تا مسافران به راحتی به مقصد مورد نظر بروند. از ویژگی های خوب این هتل کارکنان به زبان آلمانی ،اسپانیایی ،انگلیسی و ترکی صحبت می کنند. هتل گراند کرنر بوتیک ازمیرترکیه وسایل ورزشی و تفریحی فراهم کرده است تا مسافران تور ترکیه اوقات فراغت خود را به نحو احسنت سپری کنند. فاصله این هتل تا هتل تا نمایشگاه  بین المللی ازمیر ۵ دقیقه می باشد.

 

امکانات هتل گراند کرنر بوتیک ازمیر ترکیه:

مام ترکی ، سونا ، ماساژ ، مرکز سلامت و آبگرم, ترانسفر فرودگاه, آرايشگاه مخصوص مسافران تور ترکیه, دوچرخه, سالن کنفرانس, اجاره اتومبیل, صرافی, پذیرش 24 ساعته, رستوران, کافی شاپ اینترنت و ... که در اختیار مسافران تور ترکیه می باشد.

 

هتل لوزز بدروم ترکیه

یکی از شیک ترین هتل های ترکیه هتل 4 ستاره لوزز بدروم ترکیه است. هتل لوزز بدروم ترکیه دارای چشم اندازی روبه قلعه بدروم و دریای اژه میباشد که مورد استقبال بسیاری از مسافران تور ترکیه قرار گرفته است. اتاق های ای هتل مجلل و سوئیت خانودگی با  طراحی کاملا منحصر به فرد که مجهز به اینترنت رایگان با سرعت بالا ،تهویه مطبوع، صندوق امانات، روم سرویس۲۴ ساعته، میز تحریر، سشوار، تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای، مینی بار برای مسافران تور ترکیه می باشد. مسافران تور ترکیه می توانند با انتخاب این هتل سفر خوبی را تجربه کنند.

 

امکانات هتل لوزز بدروم ترکیه:

ماساژ ، استخر روباز ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، استخر سرباز مخصوص مسافران تور ترکیه، ایوان مخصوص حمام آفتاب ، استخر سرپوشیده,  خدمات زيبايی آرايشگاه, برگزاری کنفرانس, یک مرکز اداری و ... که در اختیار مسافران تور ترکیه می باشد.

 

هتل و اسپای گراند ورک آنکارا ترکیه

یکی از هتل های خوب و شیک ترکیه هتل 4 ستاره و اسپای گراند ورک آنکارا ترکیه می باشد. هتل و اسپای گراند ورک آنکاراترکیه دارای ۳۶ اتاق شیک، ۱ تخته, ۲ تخته و استاندارد ، سوئیت مخصوص تازه عروس مخصوص مسافران تور ترکیه و اتاق هایی ویژه معلولین  می باشد که هر اتاق با طراحی شیک و با امکانات خوب و عالی مانند حمام ، سیستم تهویه هوا،مبلمان شیک، سشوار، تلویزیون ال سی دی ، یخچال ، صندوق امانات, تلفن،بالکن،مینی بار و روم سرویس۲۴ ساعته در اختیار مسافران تور ترکیه می باشد. این هتل دارای رستوران با غذاهای متنوع و کافی شاپ خوب برای مسافران تور ترکیه می باشد.

 

امکانات هتل و اسپای گراند ورک آنکارا ترکیه:

استخر سرپوشیده (تمام فصول) ، حمام ترکی ، سونا مخصوص مسافران تور ترکیه، ماساژ ، مرکز سلامت و آبگرم, کارکنان پذيرش، شبانه روز, رانسفر فرودگاه, اینترنت, کارکنان به زبان انگلیسی و ترکی و... که در اختیار مسافران تور ترکیه می باشد.

 

مطالب مرتبط:

تور های ترکیه اردیبهشت 95

 تور ترکیه خرداد 95 

تور ترکیه تابستان 95 

تور های ترکیه ویژه تعطیلات اردیبهشت 95 

تور های ترکیه ویژه تعطیلات خرداد 95 

 تور ترکیه ویژه تعطیلات تابستان 95 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره ترکیه, ارزانترین هتل های 4 ستاره ترکیه,بهترین هتل های 4 ستاره ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل ابجار گرند دبی

 یکی از هتل های خوب 4 ستاره دبی هتل ابجار گرند است که در فاصله ۳ کیلومتری ابوهیل و در منطقه هور العنض قزاردبی گرفته است. هتل ابجار گرند دبی دارای ۱۹۲ اتاق خوب و مدرن که در آنها با طراحی زیبا و دکور چشم‌نواز طراحی شده و امکاناتی نظیر وای‌فای، تلویزیون‌های پلاسما با کانال‌های ماهوارهای، گاوصندوق در اتاق، قهوه جوش, چایساز و ... که در اختیار مسافران تور دبی می باشد. این هتل در چند قدمی مرکز تجاری دبی و در ۱۰۰ متری ایستگاه متروی ابو هیل و 5 دقیقه با ماشین تا فرودگاه فاصله دارد. هتل ابجار گرند دبی دارای رستوران با غذاهای لذیذ و خوشمزه و کافی شاپی مخصوص مسافرانتور دبی می باشد.

امکانات هتل ابجار گرند دبی:

سرویس اتاق به صورت ۲۴ ساعته، اینترنت، سونا، حمام بخار، ژیمناستیک مخصوص مسافران تور دبی، باشگاه سلامت و تندرستی، سالن آرایش و زیبایی، صرافی، پست صوتی, بوفه صبحانه, رستوران با غذاهای لذیذ و…. که در اختیار مسافران تور دبی می باشد.

 

هتل سان اند اسکای دبی

یکی از بهترین و مناسب ترین هتل های  چهار ستاره دبی هتل سان اند اسکای است که در مرکز دیره دبی قرار دارد. این هتل نزدیکی به بازار و ایستگاه مترو می باشد. یکی از حسن های خوب این هتل سان اند اسکای دبی اتاق های بزرگ هتل می باشد که مسافران تور دبی را بسیار راضی و خشنود نگه می دارد. رستوران این هتل با غذا های متفاوت از جمله غذاهای بین المللی و هندی برای مسافران تور دبی می باشد. خصوصیات کارکنان این هتل که به زبان انگلیسی و عربی و همچنین فلیپینی صحبت می کنند. مسافران تور دبی با رفتن به این هتل سفر خوشی را تجربه می کنند.

امکانات هتل سان اند اسکای دبی:

اتاق برای معلولی,مکانی برای سیگار کشیدن مخصوص مسافران تور دبی, اینترنت, سونا و خشک شویی, سالن بدنسازی, استخر, رستوران های خوب و .... که این هتل در اختیار مسافران تور دبی قرار می دهد.

هتل پولمن مال امارات دبی

زیبا ترین هتل 4 ستاره دبی هتل پولمن مال امارات است که در قلب شهر دبی واقع شده است. این هتل 20 دقیقه تا فرودگاه بین المللی و 15 دقیقه سواره تا مرکز تجارت جهانی دبی فاصله دارد. هتل پولمن مال امارات دبی به معروف ترین بازار امارات دبی بسیار نزدیک بوده و 20 و 15 دقیقه سواره، به ترتیب تا فرودگاه بین المللی و مرکز تجارت جهانی دبی فاصله دارد. پارکینگ رایگان برای مسافران تور دبی موجود می باشد اتاق های هتل پولمن مال امارات دبی به چشم اندازه شهر مشرف است که نمای بسیار زیبایی را در اختیار مسافران تور دبی قرار می دهد.

امکانات هتل پولمن مال امارات دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی برای مسافران تور دبی، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، بار، فروشگاه، تهویه، صبحانه در اتاق، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، امکانات جلسه و ضیافت، آرایشگاه، فکس و کپی، مرکز بدنسازی، استخر روباز، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی، ماساژ و... در اختیار مسافران تور دبی می باشد.

 

 

 

مطالب مرتبط:

تور دبی اردیبهشت 95

 تور دبی خرداد 95 

تور دبی تابستان95 

تورهای دبی ویژه تعطیلات اردیبهشت 95

 تورهای دبی ویژه تعطیلات خرداد 95

تور های دبی ویژه تعطیلات تابستان  95



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره دبی, ,ارزان ترین هتل های دبی,مناسب ترین هتل های دبی,شیک ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

میدان جمهوری ارمنستان

یکی از دیدنی های ارمنستان میدان جمهوری است که در شهر ایروان است که طراحی آن در سال های 1924-1929 و ساخت آن در سال 1958 توسط معمار ارمنی شده است.در این میدان مردم  ارمنستان بعضی از جشن ها و مراسم هایشان را برگزار می کنند و از تلاقی خیابان های آبویان، نالبندیان، تیگران متس، سارکسیان و آمیریان ایجاد شده است. شکل کلی میدان مربع است و با هفت ساختمان بزرگ و زیبای  گالری ملی و موزه، وزارت کشور، خانه دولت، دفتر مرکزی پست جمهوری ارمنستان ، هتل  ماریوت ارمنستان،  وزارت امور خارجه و وزارت انرژی و منابع طبیعی احاطه شده است. در قسمت شمالی این میدان و در جلوی گالری ملی رقص فواره بزرگ قرار دارد که در شب زیبایی و جلوه خاصی دارد. در گذشته مجسمه لنین در قسمت جنوبی میدان قرار داشت. مسافران تور ارمنستان  می توانند از تماشای این میدان لذت ببرند.

 

 

کلیسای گریگورلوساوریچ مقدس ارمنستان

 

کلیسای گریگورلوساوریچ مقدس از بزرگ ترین کلیساهای ارمنستان می باشد که در آن مراسم مختلف دینی و مذهبی انجام می گیرد. این کلیسا در سال 1980 به مناسبت 1700 امین سالگرد مسیحیت ساخته شد و در سال 2001 در آن به روی مردم گشوده شد. معماری این کلیسا به این صورت است که دیوار های آن از سنگ های دوف و در پایه ستون ها نیز از شمش طلا استفاده شده است. ناقوس های این کلیسا در قسمت شرقی آن قرار دارند و کتابخانه ای بسیار زیبا نیز در پایین کلیسا می باشد. از بزرگترین کلیساهای ارمنستان گریگورلوساوریچ مقدس است که جهت مراسم های مختلف دینی ومذهبی مورد استفاده قرار می گیرد. مسافران تور ارمنستان می توانند از این مکان زیبای ارمنستان دیدن نمایند.

قلعه امبرد و کلیسای استوتساتسین ارمنستان

قلعه امبرد و کلیسای استوتساتسین ارمنستان بر بالای کوه و در ارتفاعات بلند قرار گرفته است. قلعه و کلیسا خیلی جالب و دیدنی برای مسافران تور ارمنستان می باشد و از جاذبه های گردشگری ارمنستان است. گردشگران برای بازدید از این مکان تاریخی به ارمنستان سفر می کنند.کلیسا و قلعه یکی از قیمی ترین کلیساهای ارمنستان می باشد.

مطالب مرتبط:

تور ارمنستان اردیبهشت 95

تور ارمنستان خرداد 95

تور ارمنستان تابستان 95

 تورهای ارمنستان ویژه تعطیلات اردیبهشت 95

 تورهای ارمنستان ویژه تعطیلات خرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری ارمنستان,مناسب ترین جاذبه های گردشگری ارمنستان, بهترین جاذبه های گردشگری ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل شیراک ایروان ارمنستان

یکی از بهترین و مناسب ترین هتل های 3 ستاره ارمنستان هتل شیراک ایروان ارمنستان است که در مرکز ایروان، در خیابان خرناتسی و در نزدیکی پارک بچه ها قرار گرفته است. هتل شیراک ایروان ارمنستان دارای 100 اتاق خوب تمیز است که هر کدام با رنگ آمیزی کرم روشن و بژ طراحی شده اند و دارای امکانات خوب و مناسب برای مسافران تور ارمنستان می باشد. این هتل دارای 2 رستوران با انواع غذاهای متنوع و غذاهای سنتی ارمنستان مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد. فاصله هتل شیراک ایروان ارمنستان تا موزه تاریخی ایروان و مسجد کبود 5 دقیقه و میدان جمهوری نیز در 2 متر است. مسافران تور ارمنستانمی توانند سفر خوبی را با انتخاب این هتل تجربه کنند.

امکانات هتل شیراک ایروان ارمنستان:

رستوران با انواع غذاهای سنتی ارمنستان، بار، اینترنت رایگان، تهویه، لاندری، نگهداری از بچه ها، ترانسفر فرودگاهی و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

 

هتل سیلاچی ایروان ارمنستان

یکی از بهترین هتل های 3 ستاره ارمنستان هتل سیلاچی ایروان ارمنستان است که در قلب شهر ایروان ارمنستان قرار گرفته است. هتل سیلاچی ایروان ارمنستان دارای 50 اتاق خوب و تمیز با سوئیت های مناسب برای مسافران تور ارمنستان می باشد. فاصله این هتل تا میدان ریپابلیک (جمهوری ) و مرکز خرید مشهور تاشیر شهر ایروان ارمنستان بسیار کم می باشد. این هتل استخر و سونا و جکزی برای مسافران تور ارمنستان تهیه کرده تا مسافران از آنجا لذت ببرند. هتل سیلاچی ایروان ارمنستانبسیار  نزدیک به ایستگاه مترو آندرانیک می باشد و مسافران تور ارمنستان با 3 دقیقه پیاده روی به آنجا می رسند.

امکانات هتل سیلاچی ایروان ارمنستان:

رستوران و کافه ،  اینترنت در فضاهای عمومی هتل ، خشکشویی ، سرویس ۲۴ ساعته اتاق ها ، خدمات تور ، خدمات تهیه بلیط ، پاسخگویی ۲۴ ساعته ، ترنسفر فرودگاهی ،اتوشویی مخصوص مسافران تور ارمنستان، تهویه مطبوع ، روزنامه رایگان ، صندوق امانات ، سالن برگزاری کنفرانس و همایش ، صبحانه بوفه ، استخر ، سونا ، جکوزی ، کرایه دوچرخه ، کرایه اتومبیل ، سالن ماساژ ، مرکز اسپا و .. که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد.

مطالب مرتبط:

تور ارمنستان اردیبهشت 95

تور ارمنستان خرداد 95

تور ارمنستان تابستان 95

 تورهای ارمنستان ویژه تعطیلات اردیبهشت 95

 تورهای ارمنستان ویژه تعطیلات خرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل سندر آنتالیا

از شیک ترین و مجلل ترین هتل های 5 ستاره آنتالیا هتل سندر است که در مرکز شهر و برروی صخره در خلیج زیبای آنتالیا قرار گرفته است. هتل سندر آنتالیا در قلب شهر با ساحلی زيبا در كنار آبهای آبی دريای مديترانه می باشد که توجه بسیاری از مسافران تور آنتالیا را جلب کرده است. این هتل دارای ۱۵۶ اتاق شیک و مدرن، يك سوئيت و يك سوئيت لوكس مخصوص مسافران تور آنتالیا می باشد. هتل سندر آنتالیا برای مسافران تور آنتالیا سونا و حمام ترکی فراهم کرده و اتاقی مخصوص کودکان که با امکانات خوب نگهداری می شود همچنین زمین بازی بسیار تمیز و خوب در اختیار کودکان می باشد. 

امکانات هتل سندر آنتالیا:

سونا, حمام ترکی, خدمات نگهداری از اطفال, صرافی, بدنسازی ، بیلیارد,  پینگ پنگ, زمین بازی ویژه کودکان, سالن کنفرانس, اینترنت, رستوران, کافی شاپ و ... که در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد.

 

هتل بلیس بلک آنتالیا

یکی از شیک ترین و مجلل ترین هتل های آنتالیا هتل بلیس بلک آنتالیا می باشد که در منطقه بلک قرار گرفته است. هتل بلیس بلک آنتالیا جزء یکی از زیبا ترین هتل های ساحلی آنتالیا می باشد که دارای 575 اتاق شیک که هر کدام دارای امکانات عالی و همچنین بالکنی با چشم اندازی زیبا می باشد. این هتل دارای  یک ساحل اختصاصی مخصوص مسافران تور آنتالیا می باشد. هتل بلیس آنتالیا برای مسافران تور آنتالیا ۵ استخر بزرگ در فضای باز، در کنار آن یک پارک آبی و استخر سرپوشیده فراهم کرده است. هتل بلیس بلک آنتالیا برای سرگرمی کودکان مکان هایی برای نگهداری و بازی بچه ها فراهم کرده است. مسافران تور آنتالیا با انتخاب این هتل می توانند سفر خوب و به یاد ماندنی را تجربه کنند.

امکانات هتل بلیس بلک آنتالیا:

سوار کاری, یوگا، پیلاتیز، بازی های تعاملی، والیبال، تنیس، فوتبال, سرسره آبی، اسباب بازی برای شنای بزرگ سالان, حمام بخار فنلاندی, اتاق بازی , مرکز آبگرم و سلامتی, ماساژ, زمین بازی ,کودکان, بیلیارد, تنیس روی میز برای مسافران تور آنتالیا, کارائوکه ,موج سواری ,دارت ,جکوزی ,اجاره دوچرخه, قایقرانی, دوچرخه سواری, کافی شاپ, استخر سر پوشیده, استخر رو باز, سالن جشن، سالن جلسه, سالن های آرایشی و مجموعه لباس عروس و .. که در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد.

هتل هیل ساید سو آنتالیا

یکی از مجلل ترین هتل های 5 ستاره آنتالیا هتل هیل ساید سو می باشد که در ساحل زیبای کنیالتی قرار گرفته است. هتل هیل ساید سو آنتالیا دارای ۲۹۰ اتاق لوکس که بالکن اختصاصی با چشم انداز فوق العاده برای هر اتاق که مسافران تور آنتالیا بتوانند از منظره زیبا لذت ببرند و همچنین اینترنت پر سرعت و مبل و تخت خواب های شیک و نو که هر چند مدت یک بار این سرویس های خواب تعویض می شود. اتاق های دیگر هتل مانند ,اتاق برای مسافرانی که ماه عسل در این هتل انتخاب میکنند و همچنین اتاق ویژه برای معلولین هم در هتل وجود دارد. این هتل دارای ۶ رستوران با غذاهای متنوع مدیترانه ای، ژاپنی و بین المللی برای مسافران تور آنتالیا می باشد.

امکانات هتل هیل ساید سو آنتالیا:

استخر سرباز و مرکز ماساژ,سالن گیم نت مخصوص مسافران تور آنتالیا ,پیست دوچرخه سواری,امکان برگزاری همایش,باشگاه بیلیارد,استخر مسقف,زمین تنیس,خدمات آرایشی… که در اختیار مسافران تور آنتالیامی باشد.

 

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا اردیبهشت 95

 تور آنتالیا خرداد 95

تور آنتالیا تابستان95  

تور آنتالیا ویژه تعطیلات اردیبهشت 95

 تورهای آنتالیا ویژه تعطیلات خرداد 95

تور های آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95  



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,مناسب ترین هتل آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل سیرین گلد استانبول

یکی از هتل های 3 ستاره خوب استانبول هتل سیرین گل است که در منطقه کوم کاپی استانبول قرار گرفته است. هتل سیرین گلد استانبول دارای اتاق های خوب و تمیز با امکاناتی مناسب در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. اتاق ها دارای مینی بار رایگان مخصوص مسافران تور استانبول می باشد. رستوران و درینکینگ بار این هتل به صورت ۲۴ ساعت آماده پذیرایی از مسافران است. فاصله هتل سیرین گلد استانبول تا  مسجد بلو ۱٫۴ کیلومتر, تا حاجی سوفیا ۱٫۷ کیلومتر, تا مکان توپ کاپی ۲ کیلومتر می باشد. در تمامی مکان های این هتل اینترنت وجود دارد و به صورت رایگان در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. هتل سیرین گلد استانبول برای مسافران تور استانبول سفر خوشی را آرزو می کند.

 

امکانات هتل سیرین گلد استانبول:

سرویس شاتل(شارژی)،اجاره ماشین برای مسافران تور استانبول، اجاره دوچرخه، ایرپورت شاتل(شارژی), اجازه ورود حیوان به هتل و اتاقتان, پارکینگ شخصی, اینترنت وای فای, رستوران, درینکینگ بار 24 ساعته, رستوران با انواع غذاهای دریایی و .... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.

 

هتل گرند اونال استانبول

یکی از هتل های خوب استانبول هتل 3 ستاره گرند اونال می باشد که در مرکز استانبول نزدیکی به میدان آکسارای قرار گرفته است. هتل گرند اونال استانبول دارای 100 اتاق زیبا و مدرن که منظره ای زیبا رو به دریا دارد و هر اتاق دارای یک تلویزیون ال سی دی و حمام و اینترنت در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. این هتل برای مسافران تور استانبول  استخر روبسته کوچک ، سالن ماساژ ، سالن اسپا ، حمام ترکی و سونای خشک فراهم کرده است تا مسافران از سفر خود لذت ببرند.

 

امکانات هتل گرند اونال استانبول :

رستوران با سرو غذاهای خوشمزه ترکی و بین المللی,  استخر روبسته کوچک ، سالن ماساژ ، سالن اسپا مخصوص مسافرانتور استانبول ، حمام ترکی, سونای خشک, سالن همایش, اینترنت, پذیرش 24 ساعته و... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.

هتل متروپلی استانبول

یکی از هتل های خوب استانبول هتل 3 ستاره متروپلی است که در یکی از مناطق قدیمی به نام اکسارای قرار گرفته است. هتل متروپلی استانبول فاصله بسیار کمی تا “ایاصوفیه”، مسجد “آبی”، قصر “توپکاپی”، بازار بزرگ، “باسیلیکا سیسترن” و حمام ترکی “کمبرلیتاس” دارد که برای مسافران تور استانبول فوق العاده می باشد ,زیرا در فاصله کمتر از ده دقیقه از هتل می توانند از مکان های دیدنی دیدن نمایند. این هتل دارای ۴۰ اتاق خوب می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به :اینترنت ,حمام ,دستگاه تهویه و نوشیدنی ها رایگان برای مسافران تور استانبول می باشد. در بعضی از اتاق های هتل متروپلی استانبول مخصوص کسانی می باشد که سیگار میکشند و همچنین در این هتل می توان ماشین اجاره کرد و به تور شهری هم با هماهنگی هتل رفت.

 

امکانات هتل متروپلی استانبول:

رستوران با انواع غذاهای خوشمزه ایی از قیبل:استیک مرینیت شده، ماهی با سس‌های متفاوت، پنکیک با خاویار مخصوص مسافران تور استانبول, وای فای رایگان در هتل, کارکنان و خدمه هتل با چند زبان ,سرویس ۲۴ ساعته, اجاره ماشین و... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.

 

مطالب مرتبط:

تور استانبول اردیبهشت 95

تور استانبول تابستان 95 

تور استانبول خرداد 95 

تور های استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95   

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل 3 ستاره استانبول, بهترین هتل 3 ستاره استانبول, نرخ خوب هتل 3 ستاره استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 ارديبهشت 1395 | نظرات ()