نوشته شده توسط : المیرا

هتل ستاره کیش

هتل ستاره کیش

هتل ستاره کیش جزء هتل های دو ستاره کیش محسوب می شود و در میدان سیری کیش در زمینی به مساحت 9639 متر مربع قرار دارد. این هتل به صورت ویلاهای یک طبقه با آلاچیق های متعدد طراحی شده است. میهمانان تور کیش می توانند در رستوران این هتل انواع غذاهای متنوع ایرانی و خارجی و نیز غذاهای شمالی را با کیفیت خوب میل کنند. این هتل تا فرودگاه جزیره 10 دقیقه فاصله دارد. کافی شاپ سرباز هتل ستاره کیش با انواع نوشیدنی های سرد و گرم و موزیک آرام آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد.

از امکانات هتل ستاره کیش می توان به رستوران با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، تلویزیون، یخچال، اینترنت، پارکینگ، حمل و نقل، لابی، سرویس ایرانی و ... برای آسایش و راحتی میهمانان تور کیش اشاره کرد.

هتل ستاره کیش

هتل ستاره کیش

 

هتل جام جم کیش

هتل جام جم کیش

هتل جام جم کیش جزء هتل های سه ستاره کیش محسوب می شود و در مرکز جزیره واقع شده است. هتل جام جم کیش از موقعیت مکانی مناسبی برخوردار است و به بازار زیتون، مروارید، ونوس، دانشگاه و اسکله تفریحی نزدیک می باشد از این رو مورد علاقه گردشگران تور کیش می باشد. هتل جام جم با امکانات عالی جهت سفرهای کاری نیز مناسب است. هتل جام جم از 51 اتاق و سوئیت تشکیل شده است که تمامی آن ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع (اسپیلیت)، خط تلفن شهری، یخچال به همراه مینى بار کامل، تلویزیون LCD، سیستم ماهواره ای و شبکه های خبری می باشد. فاصله این هتل تا فرودگاه تنها 10 دقیقه رانندگی با ماشین می باشد.

از امکانات هتل جام جم کیش می توان به رستوران، کافی شاپ، سالن کنفرانس، چایخانه سنتی، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور کیش ، لاندری، اینترنت وایرلس، سرویس بهداشتی فرنگی، سالن بیلیارد، ترانسفر استقبال فرودگاهی، ژنراتور برق اضطراری، دوربین مدار بسته، دستگاه آب شیرین کن، تاکسی سرویس، کانتر گردشگری جهت اماکن تفریحی جزیره کیش و ... برای آسایش و راحتی مسافران تور کیش اشاره نمود.

هتل جام جم کیش

هتل جام جم کیش

 

 

مطالب مرتبط :

تور کیش تابستان 95 

تور کیش تیر 95

تور کیش مرداد 95

تور کیش شهریور 95

تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95

تور کیش ویژه تعطیلات تیر 95

تور کیش ویژه تعطیلات مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره کیش, بهترین هتل های 3 ستاره کیش, ارزان ترین هتل های 3 ستاره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل ایران کیش

_ایران_کیش_1.jpg

هتل بین المللی ایران کیش از جمله هتل های 5 ستاره کیش محسوب می شود این هتل دارای 700 متر مربع زیربنا می باشد ودر تیرماه  1393 در مقابل پارک شهر کیش ساخته شد. این هتل نزدیک دریا می باشد و تا دریا 20 دقیقه فاصله دارد. هتل ایران از 7 طبقه تشکیل شده است که دارای 130 اتاق و 310 تخت خواب می باشد. معماری و طراحی خاص و فوق العاده این هتل نظر بسیاری از مسافران تور کیش را به خود جلب کرده است. هتل ایران در دو برج مجزا طراحی شده که در طبقه همکف و هفتم با هم ارتباط دارند و این خصوصیت این هتل را از دیگر هتل های کیش متفاوت می کند. در ساخت این هتل بیشتر از 55 میلیارد تومان هزینه شده است. اتاق های این هتل تور کیش منظره زیبایی دارد به گونه ای که اتاق هایی که در ضلع شمالی هتل قرار گرفته اند مشرف به دریا و اتاق هایی که در ضلع جنوبی هتل قرار گرفته اند رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ شهر می باشند. در تمامی طبقات و اتاق های این هتل بین المللی اینترنت وجود دارد. هتل ایران کیش تنها هتلی در جزیره است که دارای نسل جدید سیستم های تهویه مطبوع و خنک کننده (VRF) می باشد. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای مسافران تور کیش به ارمغان می آورد.

امکانات هتل ایران کیش:

سرویس رفت و برگشت به فرودگاه، سالن های مجهز ورزشی شامل استخر و بدنسازی، سالن همایش،رستوران اصلی و رستوران روباز، صندوق امانات اختصاصی،اینترنت رایگان در لابی و در تمام اتاق ها، لاندری۲۴ساعته، پارکینگ سرپوشیده برای میهمانان تور کیش ، کافی شاپ، سیستم های پیشرفته صوتی و تصویری، ماهواره و... . 

_ایران_کیش_2.jpg

_ایران_کیش_4.jpg

_ایران_کیش_5.jpg

_ایران_کیش_6.jpg

 

 هتل پارمیس کیش

_پارمیس_کیش_2.jpg

هتل پارمیس یکی از هتل های 5 ستاره کیش می باشد که امکانات آن شامل سالن بیلیارد ،  استخر سونا ،  جکوزى ،  ،  کافى شاپ ،  کافى نت ،  سالن همایش و... برای میهمانان تور کیش اشاره کرد.

 

مطالب مرتبط :

تور کیش تابستان 95 

تور کیش تیر 95

تور کیش مرداد 95

تور کیش شهریور 95

تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95

تور کیش ویژه تعطیلات تیر 95

تور کیش ویژه تعطیلات مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره کیش, مجلل ترین هتل های 5 ستاره کیش, شیک ترین هتل های 5 ستاره کیش, بهترین هتل های 5 ستاره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل بایا آنتالیا

هتل بایا در منطقه ساحلی لارا در آنتالیا و در میان انبوه درختان ساخته شده است این هتل 5 ستاره  زیبا و مدرن با طراحی زيبا و محيطی آرام بخش و فعاليتها و جاذبه های زياد خود، ‌برای زوجها و خانواده هايی كه بدنبال يك تعطيلات فراموش نشدنی هستند ايده آل می باشد. بنا به تقاضای علاقه مندان ترانسفر فرودگاهی تور آنتالیا و یا کرایه اتومبیل به مقصد فرودگاه آنتالیا که در ۱۵ کیلومتری این هتل ۵ ستاره قرار گرفته، امکان پذیر می باشد. این هتل از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار می باشد.

امکانات هتل بایا آنتالیا:

هتل بایا دارای  اتاق های ۲ تخته ، استاندارد می باشد  که مجهز به تلویزیون ، خدمات روم سرویس ۲۴ ساعته ،تهویه متنوع و اینترنت بی سیم رایگان می باشد . فضای داخلی هتل، با سلیقه تزئین و به محل مناسبی جهت استراحت میهمانان تور آنتالیا تبدیل شده است. کارکنان مهربان و با دقت هتل بایا آنتالیا، آماده خدمت رسانی می باشند. این هتل روزنامه ، مغازه ، گاوصندوق و خدمات ورود و ترخیص سریع مسافر تور آنتالیا را ارائه می دهد و این اطمینان را به مهمانان تور آنتالیا می دهد که اقامتی توام با آسایش خواهند داشت.

 اين تفريحگاه ۵ ستاره در كنار ساحل زيبای مديترانه با تجهيزات مدرن واقع گرديده است و امكاناتی نظير ورزشهای آبی،‌ بازيهای مختلف، رستورانها و تريا های متعدد،‌ مركز آبگرم و بسياری امكانات ديگر برای لذت بردن و آرامش فراهم آورده است. پرسنل هتل بایا آنتالیا با رويی خوش و استقبالی گرم از شما مسافران تور آنتالیا اوقات خاطره انگيزی را برای شما تدارك ديده اند.

 

هتل لارا هادریانوس آنتالیا

هتل لارا هادریانوس (Lara Hadrianus Hotel) آنتالیا (۵ ستاره) هتلی زیبا در لارا است که فقط ۳۲۰ متر از ساحل لارا فاصله دارد. هتل لارا هادریانوس در منطقه اورنکویِ لارا و ۵ کیلومتری مرکز شهر قرار دارد. رستوران‌ها، بارها و کلاب‌های اورنکوی در نزدیکی هتل واقع شده اند این هتل زیبا و راحت برای گردشگران تور آنتالیا خود امکانات خوبی برای یک اقامت جالب و دوست داشتنی در آنتالیا فراهم کرده است هتل ۱۳۰ اتاق دارد، دارای اتاق های ساده و شیک با فضایی مطبوع برای رفاه توریستان تور آنتالیا خود آماده کرده است. پرسنل هتل لارا هادریانوس در آنتالیا نیز 24 ساعته آماده پاسخگویی به نیاز های شما هستند.

امکانات هتل لارا هادریانوس:

 لابی با پذیرش و چک‌اوت ۲۴ ساعته، صندوق امانات، فروشگاه، دکتر هتل و پرستار بچه ، تهویه‌ی مطبوع در فضاهای عمومی، لابی، صرافی، آسانسور، اتاق بازی، اتاق تلویزیون، زمین بازی کودکان، کافه، بار، رستوران، آرایشگاه، پارکینگ، سرویس اتوبوس رایگان به ساحل خصوصی در لارا (Lara) ، همچنین با پرداخت هزینه‌ی اضافی  خدمات سرو غذا در اتاق و خشک‌شویی ارائه میدهد. خدمات ماساژ در هتل موجود می باشد و همچنین یک سونا در هتل وجود دارد هتل دارای امکانات ورزشی و عمومی خوبی مانند استخر روباز با استخر کودکان، بوفه‌ی استخر و سرسره‌ی آبی، حمام ترکی، مرکز سلامت و زیبایی، بیلیارد ، والیبال ساحلی، اسکی روی آب، جت‌اسکی، موج‌سواری، قایق موتوری و... در ساحل است. گردشگران تور آنتالیا می توانند لحظات خوشی را در هتل لارا هادریانوس سپری کنند.

 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا تیر 95 

تور آنتالیا مرداد 95 

 تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا, شیک ترین هتل های 5 ستاره آنتالیا, مجلل ترین هتل های 5 ستاره آنتالیا, نرخ ویژه هتل های 5 ستاره آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل کایا ازمیر ثرامال ترکیه

هتل کایا ازمیر ثرامال ترکیه هتلی ۵ ستاره که  اقامتگاهی شیک و مدرن در ازمیر است که در شهر زیبا و توریستی ازمیر بنا شده است و به جاذبه های گردشگری و مکان های تاریخی دسترسی دارد. پرسنل این هتل 24 ساعت از شبانه روز آماده پذیرایی و سرویس دهی به  مسافران تور ترکیه می باشد. این هتل بسیاری از امکانات تفریحی ،ورزشی و رفاهی برخوردار است.این هتل دارای 316 اتاق ،اتاق خانوادگی و سوئیت شیک است و دکوراسیون این اتاق ها دارای رنگ آمیزی گرم آماده پذیرای مسافران تور ترکیه می باشد. امکانات اتاق ها روم سرویس 24 ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، مینی بار ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان و اتاق هایی با امکانات ویژه برای معلولین دارا می باشد 

امکانات هتل کایا ازمیر ثرامال ترکیه:

استخر روباز و سرپوشیده ، ماساژ ، حمام ترکی و بخار ، سالن ورزشی پیشرفته ، زمین تنیس و گلف ، سونا و جکوزی ، میز بیلیارد ، مرکز سلامت و آبگرم ، اسکواش ، سالن بازی ، سرویس نگه داری از کودک ، منوهای رژیمی ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، خدمات خانه داری ، روزنامه ، آسانسور ، فضای سبز ، گشت درون شهری و برون شهری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، صرافی ، لاندری ، فروشگاه ، صبحانه بوفه ، چندین رستوران با فضایی با شکوه ، کافی شاپ ، آرایشگاه ، سال زیبایی ، سرویس درمانی ، ترانسفر فرودگاهی ، منطقه بدون سیگار و . . . از امکانات این هتل می باشد. مسافران عزیز می توانند با انتخاب هتل کایا ازمیر ثرامال ترکیه  از سفر خود لذت ببرند.

 

 

هتل تونتاس آپرت کوش آداسی ,ترکیه

 

هتل چهار ستاره تونتاس آپرت کوش آداسی امکانات عالی و متنوعی برای اقامت کنندگان تور ترکیه در هتل دارد. این هتل چهار ستاره در شهر محبوب کوش آداسی است .

 

هتل تونتاس آپرت کوش اداسی دارای ۷۰ اتاق خوب و تمییز که دارای امکانات نظیر تخت خواب و سسیتم تهویه مطبوع ,سرویس بهداشتی و حمام های تمییز می باشد,چشم انداز و  تراس اختصاصی رو به دریا می باشد که بسیار زیبا است .اینترنت در اتاق ها که شما مسافران تور ترکیه با وای فای می توانید استفاده کنید.رستوران هتل که در طبقه همکف دارای انواع غذاها از صبحانه و ناهار  ترکی برای مهمانان تور ترکیه در نظر گرفته اند و همچنین شما می توانید برای صرف غذا در فضای باز هتل بروید و در این مکان غذا میل کنید.

خدمات و تفریحات هتل تونتاس آپرت کوش اداسی استخر رو باز و مخصوص می باشد.غواصی یکی دیگر از تفریحات این هتل می باشد و باغ این هتل که فضای زیبایی دارد و برای میل کردن نوشیدنی مناسب می باشد.برای کرایه کردن اتومبیل هم می توانید با هماهنگی خدمه هتل ماشین را اجاره کنید و به مکان های دلخواه بروید همچنین شما مسافران تور ترکیه می توانید در ساحل نزدیک هتل پیاده روی کنید.

 

جهت رزرو و خرید تور ترکیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :  

تور ترکیه تیر 95 

تور ترکیه مرداد 95  

 تور ترکیه تابستان 95

 تور ترکیه ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه,ارزان ترین هتل های ترکیه,بهترین هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل کایا ازمیر ثرامال ترکیه

هتل کایا ازمیر ثرامال ترکیه هتلی ۵ ستاره که  اقامتگاهی شیک و مدرن در ازمیر است که در شهر زیبا و توریستی ازمیر بنا شده است و به جاذبه های گردشگری و مکان های تاریخی دسترسی دارد. پرسنل این هتل 24 ساعت از شبانه روز آماده پذیرایی و سرویس دهی به  مسافران تور ترکیه می باشد. این هتل بسیاری از امکانات تفریحی ،ورزشی و رفاهی برخوردار است.این هتل دارای 316 اتاق ،اتاق خانوادگی و سوئیت شیک است و دکوراسیون این اتاق ها دارای رنگ آمیزی گرم آماده پذیرای مسافران تور ترکیه می باشد. امکانات اتاق ها روم سرویس 24 ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، مینی بار ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان و اتاق هایی با امکانات ویژه برای معلولین دارا می باشد 

امکانات هتل کایا ازمیر ثرامال ترکیه:

استخر روباز و سرپوشیده ، ماساژ ، حمام ترکی و بخار ، سالن ورزشی پیشرفته ، زمین تنیس و گلف ، سونا و جکوزی ، میز بیلیارد ، مرکز سلامت و آبگرم ، اسکواش ، سالن بازی ، سرویس نگه داری از کودک ، منوهای رژیمی ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، خدمات خانه داری ، روزنامه ، آسانسور ، فضای سبز ، گشت درون شهری و برون شهری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، صرافی ، لاندری ، فروشگاه ، صبحانه بوفه ، چندین رستوران با فضایی با شکوه ، کافی شاپ ، آرایشگاه ، سال زیبایی ، سرویس درمانی ، ترانسفر فرودگاهی ، منطقه بدون سیگار و . . . از امکانات این هتل می باشد. مسافران عزیز می توانند با انتخاب هتل کایا ازمیر ثرامال ترکیه  از سفر خود لذت ببرند.

 

 

هتل تونتاس آپرت کوش آداسی ,ترکیه

 

هتل چهار ستاره تونتاس آپرت کوش آداسی امکانات عالی و متنوعی برای اقامت کنندگان تور ترکیه در هتل دارد. این هتل چهار ستاره در شهر محبوب کوش آداسی است .

 

هتل تونتاس آپرت کوش اداسی دارای ۷۰ اتاق خوب و تمییز که دارای امکانات نظیر تخت خواب و سسیتم تهویه مطبوع ,سرویس بهداشتی و حمام های تمییز می باشد,چشم انداز و  تراس اختصاصی رو به دریا می باشد که بسیار زیبا است .اینترنت در اتاق ها که شما مسافران تور ترکیه با وای فای می توانید استفاده کنید.رستوران هتل که در طبقه همکف دارای انواع غذاها از صبحانه و ناهار  ترکی برای مهمانان تور ترکیه در نظر گرفته اند و همچنین شما می توانید برای صرف غذا در فضای باز هتل بروید و در این مکان غذا میل کنید.

خدمات و تفریحات هتل تونتاس آپرت کوش اداسی استخر رو باز و مخصوص می باشد.غواصی یکی دیگر از تفریحات این هتل می باشد و باغ این هتل که فضای زیبایی دارد و برای میل کردن نوشیدنی مناسب می باشد.برای کرایه کردن اتومبیل هم می توانید با هماهنگی خدمه هتل ماشین را اجاره کنید و به مکان های دلخواه بروید همچنین شما مسافران تور ترکیه می توانید در ساحل نزدیک هتل پیاده روی کنید.

 

جهت رزرو و خرید تور ترکیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :  

تور ترکیه تیر 95 

تور ترکیه مرداد 95  

 تور ترکیه تابستان 95

 تور ترکیه ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه,ارزان ترین هتل های ترکیه,بهترین هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیش از هتل های 4 ستاره کیش میباشد که در موقعیت عالی و در جزیره زیبای کیش، مقابل بازار زیتون، بلوار دریا، هتل آرامش کیش واقع شده و از نزديکی به بازارهای اصلی کیش نظير: بازار ونوس و  بازار مريم ، بازار زيتون ، بازار مرکز تجاری و همچنین دسترسی آسان به مراکز تفريحی نظير: اسکله‌ی بزرگ تفريحی ، بولينگ مريم ، مرکز ورزش های دريايی و غيره برخوردار می باشد . هتل آرامش کیش به تازگی (دی ماه ۱۳۹۰) افتتاح شده است و آماده خدمت رسانی به مهمانان تور کیش می باشد .

امکانات هتل آرامش کیش:

اتاق های هتل آرامش کیش نمای زیبایی از دریا و نمای جزیره کیش را به معرض نمایش می گذارند . خدمات هتل آرامش کیش شامل: صبحانه بوفه ، رستوران رز ، لابي ، کافی شاپ آرامش ، لاندري ، استقبال فرودگاهی ، خشکشویی ، اينترنت در لابي و اينترنت در اتاق ، ماهواره ، خدمات گردشگری و تورهای تفریحی ، پارکينگ ، آسانسور ، صندوق امانات ، فضاي سبز ، سیستم اعلام و اطفای حریق ، برق اضطراری و … می باشد .مسافران تور کیش  با اقامت در هتل آرامش کیش می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوندو لحظات خوشی را سپری کنند.

 

هتل ارم کیش

شما میتوانید اوقاتی خوش همراه با آرامش را در هتل ارم کیش سپری کنید. هتل 4 ستاره ارم در بلندترين منطقه سياحتي شمال شرقي جزيره زيباي کيش واقع گرديده که مشرف به درياي نيلگون خليج فارس با يکصد هزار متر مربع عرصه و اعيان مي باشد و مجهز به سيستم تهويه مطبوع مرکزي ومحيطي سر سبز با درختان نخل وگل وگياه و محوطه سازي زيبا و آبنماهاي پر طراوت است.مسافران تور کیش با اقامت در این هتل میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

امکانات هتل ارم کیش:

هتل 4 ستاره ارم داراي ۲۱۰ اتاق،۳۰ رويال و پرزيدنت سوئيت در ساختمان اصلي و۱۴۰ سوئيت آپارتمان در محوطه و دو استخر و سونا با کليه امکانات مراکز و فروشگاههاي تجاري، رستوران، کافي شاپ هاي متنوع با انواع غذاهاي ايراني وخارجي،رستوران گردان ،رستوران سنتي ،فست فود،تالارهاي مخصوص ازدواج و جشن تولد و همچنين دو سالن آمفي تئاتر ۵۰ و۴۰۰ نفره و يک سالن کنفرانس ۴۰ نفره است.

گالري و سالن چند منظوره کلوپ ورزشي و تفريحي وسالن بيليارد از ديگر امکانات هتل ارم مي باشد. ساخت پلکاني هتل ارم  باعث گرديده که ۸۰ درصد اتاق هاي آن روبه دريا باشد واتاق هاي روبه جزيره نيز به خاطر اشراف کامل بر جزيره کيش و زيبائيهاي بي نظير آن، ارزشي برابر اتاق هاي روبه دريا دارد . سوئيت آپارتمان هاي محوطه در ميان باغي از نخلستان و گل و گياه و فضاي سبز واقع گرديده است که گذراندن اوقاتی خوش در جزیره زیبای کیش برای گردشگران تور کیش فراهم میاورد.

 

هتل آرامیس کیش

هتل چهار ستاره آرامیس در جزیره کیش نزدیک به بازار پردیس، هتلی نوساز و زیبا با امکاناتی مناسب در سال ۱۳۸۷ تاسیس شده است، نزدیکی به بازار پردیس۱ از ویژگی های بارز این هتل میباشد. هتل آرامیس با دارا بودن امکانات رفاهی، کادر مجرب و آموزش دیده پذیرای میهمانان عزیز میباشد.برای راحتی میهمانان در هتل آرامیس کیش ترتیبی داده شده که میهمانان تور کیش می توانند صبحانه خود را در اتاق های خود میل نمایند و رستوران هتل آریان کیش نیز در تمامی وعده های غذایی در خدمت میهمانان عزیز  می باشد .

امکانات هتل آرامیس:

این هتل در مرکز جزیره کیش و در مقابل بازار پردیس 1 قرار دارد. اتاق های هتل ارامیس دارای مجهز به يخچال، ميني بار، سرويس فرنگي، تلويزيون ، تلفن، آشپزخانه (در سوئیت ها) ، تهويه مطبوع و مبلمان مي باشد. این هتل دارای گشت جزیره نیز می باشد. سالن کنفرانس، کافی شاپ، لاندری، پارک کودکان، رستوران،سالن ورزشی،صندوق امانت اختصاصی و از دیگر امکانات این هتل می باشد.

 

جهت رزرو و خرید  تور کیش  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط: 

تور کیش تیر 95 

تور کیش مرداد 95

تور کیش تابستان 95

 تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره کیش, بهترین هتل های 4 ستاره کیش, نرخ ویژه هتل های 4 ستاره کیش, رزرو هتل های 4 ستاره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل الغدیر مشهد

هتل الغدیر مشهد یکی از هتل های ۴ ستاره تاپ و بسیار نزدیک به حرم مطهر می باشد. این هتل مقابل باغ نادری و در نزدیکی بازار بزرگ مرکزی مشهد مقدس می باشد.از هتل الغدیر تا حرم ۵ دقیقه پیاده روی دارد.مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

امکانات هتل الغدیر مشهد:

منوی غذا در این هتل بصورت انتخابی و منوی بوفه سلف سرویس انتخابی می باشد. در طبقه تحتانی این هتل بازارچه ای بزرگ به نام الغدیر وجود دارد که برای تهیه سوغات درجه یک مشهد مقدس گزینه ای مناسب می باشد.

هتل الغدیر مشهد دارای ۲۸۹ باب اتاق به صورت ۱۱۹ اتاق دوتخته دابل و توین، ۱۳۱ اتاق سه تخته تریپل، ۲۳ سوئیت و ۱۶ دستگاه آپارتمان در سه فاز می باشد. کلیه اتاق ها مجهز به تخت با تشک های طبی ، یخچال ، تلویزیون با ۶ کانال بین المللی، تهویه مطبوع سرد و گرم ، حمام , کمد مخصوص البسه و صندوق ایمنی دیجیتال می باشند. همچنین صندوق ایمنی هتل در قسمت پذیرش نیز محل امنی برای نگهداری اسناد، پول نقد و اجناس گران قیمت مهمانان تور مشهد می باشد. نوع اتاق : اتاق دو تخته, اتاق سه تخته, سوئیت دو نفره, سوئیت سه نفره, آپارتمان یک خوابه سه نفره, آپارتمان دو خوابه چهار نفره, آپارتمان دو خوابه پنج نفره میباشد.لابی بزرگ و زیبا به مساحت 1000 متر مربع هم از دیگر ویژگی های خوب این هتل برای مسافران تور مشهد میباشد.

 لابی ، کافی شاپ ، سالن کنفرانس ، تاکسی سرویس ، خدمات خانه داری ، آسانسور ، خود پرداز ، اینترنت در لابی ، گیم نت ، سالن ورزشی ، خشک شویی ، فروشگاه ، سونا ، جکوزی ، سیستم اطفاء حریق,تاکسی اختصاصی هتل,فست فود سلطان با ظرفیت 500 نفر,گیم نت برای سرگرمی کودکان,دو سالن معظم برگزاری مراسم به ظرفیت 1000 نفر و... را میتوان نام برد که مسافران تور مشهد را به خود جذب میکند.

 

هتل فردوس مشهد

هتل چهار ستاره فردوس مشهد دارای ۹۸ واحد و ظرفیت حدود ۲۵۰ تخت می باشد که در خیابان امام رضا ۸ و در ۱۰ طبقه بنا گردیده است. از مزیتهای این مجموعه میتوان: نزدیکی به حرم مطهر حضرت ثامن الحجج (علیه السلام)، بازار رضا و بازار هفده شهریور اشاره نمود. هتل فردوس با امکانات رفاهی مناسب درخور هتل چهار ستاره با پرسنلی مجرب و آموزش دیده با افتخار آماده پذیرایی از شما عزیزان و میهمانان گرانقدر حضرت امام رضا (علیه السلام) می باشد.این هتل پذیرای زائران و گردشگران عزیزتور مشهد می باشد. 

امکانات هتل فردوس مشهد:

این هتل دارای لابی گسترده با فضایی گرم و دلنشین بهمراه آکواریومی زیبا،رستوران با ظرفیت 350 نفر با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی که مهمانان تور مشهد می توانند غذای مورد علاقه خود را سفارش داده و از خوردن آن ها لذت ببرند.

از دیگر خدمات هتل : اینترنت وایرلس رایگان ،کافی نت، گیم نت، لاندری، اتاق بازیهای کودکان، پارکینگ، خدمات گشت و تورهای نیم روزه و یک روزه. سوئیت، رستوران،  سرویس (فرنگی و ایرانی )،کافی شاپ، اینترنت در لابی اشاره کرد.

 

جهت رزرو و خرید تور مشهد و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط :

تور مشهد تیر 95

تور مشهد مرداد 95  

تور مشهد تابستان 95

تور مشهد ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره مشهد,,بهترین هتل های مشهد,راحت ترین هتل های مشهد,مناسب ترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

کلیسای آب انبار استانبول از قرن ششم به سفارش امپراطور روم ژوستینین اول برای فراهم آوردن آب برای ساکنان استانبول ساخته شد . گردشگران تور استانبول در مورد فناوری معماری بسیار پیشرفته رومیان باستان درساخت این مکان شگفت‌زده خواهند شد. این کلیسا به عنوان قصر غرق شده شناخته شده و مخازن زیرزمینی فقط چند قدم از مسجد کبود فاصله دارند. مخزن این کلیسا می‌تواند ۲.۸ میلیون فوت مکعب از آب را در خود نگه دارد. این کلیسا معماری بسیار پیچیده ای دارد که حاکی از توانایی مردمان روم می باشد. زمانی که این کلیسا تاسیس شد از آن به قصر غرق شده یاد می کردند.

 

 

برج دختر استانبول

یکی از جاذبه های گردشگری تور استانبول برج دختر است که بر روی صخره ای بزرگ و صاف در وسط تنگه بسفر قرار گرفته است. در زمان یونانی ها در این جزیره یک مقبره ساخته شد و بعدها بنای ایستگاه کنترل گمرک دریایی نیز در آن ساخته شد و بعد از آن از این جزیره به عنوان تبعیدگاه مردم استفاده میشد و در چندین سال پیش هم به عنوان فانوس دریایی از آن استفاده می کردندو امروزه با سرمایه گذاری هایی و باز سازی هایی که صورت گرفت به این قلعه تبدیل شد که مورد توجه گردشگران تور استانبول واقع شده است. برج دختر استانبول دارای رستوران و کافی شاپی است تا مسافران تور استانبول برای سرو غذا و نوشیدنی با چشم اندازی فوق العاده بروند. 

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول تیر 95 

تور استانبول مرداد 95 

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری استانبول,بهترین جاهای دیدنی استانبول,جذاب ترین جاهای دیدنی ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل میراکل ریزورت آنتالیا 

هتل میراکل ریزورت آنتالیا هتل ساحلی و زیبا است در سال 2005 میلادی با مساحتی بالغ بر 135000 متر مربع در منطقه لاراآنتالیا احداث شده است. فاصله این هتل تا مرکزشهر آنتالیا 11 کیلومتر و تا فرودگاه 15 کیلومتر می باشد. این هتل دارای استخر روباز بسیار زیبا و بزرگ می باشد و در کنار هتل مراگز خرید ، بار،رستوران و کلاب می باشد.

امکانات هتل میراکل ریزورت آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، پارک آبی، استخر سرپوشیده و روباز، سونا، جکوزی، ماساژ، حمام ترکی، باشگاه ورزشی، اسکواش، بیلیارد، پینگ پنگ، زمین گلف، 4 زمین تنیس، 2 زمین فوتبال، زمین بسکتبال، اتاق بازی، کلاب مخصوص کودکان و نوجوانان، محل نگهداری از کودکان، پزشک، سالن زیبایی و آرایشگاه، خدمات فکس و گپی، صرافی، بار، لاندری، اینترنت وایرلس رایگان و... از خدمات این هتل می باشد. مسافران تور آنتالیا با انتخاب هتل میراکل ریزورت آنتالیا سفر خوبی را تجربه می کنند.

 

 

هتل آستریا کلاب آنتالیا

هتل 5 ستاره آستریا کلاب آنتالیا درسال 1994 میلادی در زمینی به مساحت 125 هزار متر مربع در منطقه بلک آنتالیا بنا شده است. فاصله این هتل تا مرکز شهر آنتالیا 43 کیلومتر،فرودگاه بین المللی آنتالیا 33 کیلومتر و تا مراکز خرید بلک 3 کیلومتر است. هتل به اینترنت پرسرعت بی سیم مجهز می باشد. همچنین هتل آستریا کلاب دارای ساحل اختصاصی نیز می باشد.این هتل در سال 2014 آخرین بازسازی خود را انجام داده است.مسافران تور آنتالیا با اقامت در هتل آستریا کلاب میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان استفاده میکنند.

امکانات هتل آستریا کلاب آنتالیا:

این هتل در 3 طبقه و در مجموع 600 اتاق و 20 ویلا دارد.رستوران های هتل آستریا کلاب آنتالیا از قبیل رستوران اصلی داخی،رستوران اصلی روباز،رستوران چینی،رستوران ایتالیایی،رستوران ترکیه ای و فیش رستوران آماده پذیرایی به میهمانان تور آنتالیا می باشد.

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،سرسره های آبی،چتر آفتاب،مینی کلاب،اجرای برنامه های تفریحی و ورزشی، صرافی، کپی و فکس،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،لاندری،خشکشویی،گاو صندوق،خدمات تحویل بار و چمدان، آسانسور، مرکز تجاری،فروشگاه،ترانسفر فرودگاه،اینترنت پر سرعت رایگان،سالن کنفرانس،بار،کافی شاپ، ژیمناستیک، زمین تنیس، استخر روباز و سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ درمانی، حمام سنتی ترکی و بخار،مرکز سلامت و آبگرم  SPA،سالن بدنسازی و ورزشی،ورزش های آبی،سرویس مراقبت از کودکان، پینگ پنگ، والیبال ساحلی،ایروبیک، بیلیارد،تخت های حمام آفتاب و...  را میتوان نام برد.

 

جهت رزرو و خرید  تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا تیر 95

تور آنتالیا مرداد 95 

تور آنتالیا مرداد 95

 تور آنتالیا تابستان 95

 

 تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا, شیک ترین هتل های 5 ستاره آنتالیا, مجلل ترین هتل های 5 ستاره آنتالیا, نرخ ویژه هتل های 5 ستاره آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل ای سی گرین پالاس آنتالیا

هتل 5 ستاره ای سی گرین پالاس آنتالیا در منطقه Kundu که با انبوه درختان نخل زیبا احاطه شده و در کنار ساحل دلچسب دریای مدیترانه واقع شده است این هتل ۵ ستاره و لوکس از موقعیت بسیارخوب جغرافیایی برخوردار می باشد. مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند لحظات خوبی داشته باشند. 

 امکانات هتل ای سی گرین پالاس آنتالیا:

هتل ای سی گرین پالاس دارای اتاق های مجلل و سوئیت مخصوص تازه عروس می باشد. اتاق ها در اندازه های متفاوت و با رنگ هایی گرم و دلچسب طراحی و تزئین شده است . اتاق هایی بزرگ با نور مناسب ، پذیرایی در اتاق ، روم سرویس ۲۴ ساعته برای مسافران تور آنتالیا، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، سیستم تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، یخچال ، مینی بار ، حمام با ست کامل ، صندوق امانات ، ارائه خبرنامه ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان  و میز کار ، تنها بخشی از امکانات اتاق های هتل ای سی گرین پالاس می باشد. از دیگر امکانات هتل می توان به ارائه خدمات نگهداری از اطفال اشاره کرد. برای خوردن ناهار و شام سری به رستوران هتل ای سی گرین پالاس زده و از غذاهای بی نظیر و فوق العاده آن لذت ببرید.همچنین در بار موجود در هتل می توانید انواع نوشیدنی را امتحان کنید.

کارکنان این هتل ۵ ستاره شبانه روز آماده پذیرایی و ارائه خدمات به میهمانان محترم تور آنتالیا می باشند تا رضایت خاطر عزیزان را در طول مدت اقامتشان جلب نماید. مهمانانتور آنتالیا می توانند از امکاناتی نظیر ماساژ و حمام ترکی در مرکز آب گرم استفاده نمایند، کودکان نیز می توانند با سرسره بازی آبی، بازی و شرکت در باشگاه کودکان سرگرم شوند. تمام میهمانان تور آنتالیا از ساحل و ورزشهای متعدد آبی آن لذت خواهند برد. تماشای نمایش در آمفی تئاتر به میهمانان توصیه می شود.از فعالیت های ورزشی هتل ای سی گرین پالاس می توان به تنیس ،مرکز بدنسازی ،بیلیارد ، پینگ پنگ ، کوه نوردی ، موج سواری ، کانو ، بولینگ ، اسکواش و مینی گلف اشاره کرد.هتل خدمات دیگری از جمله خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، لباسشویی ، خشکشویی ،آرایشگاه ، صبحانه در اتاق ، اتو کشی ، فروشگاه هدایا و سوغات ، کرایه ماشین ، فکس و کپی و مرکز تجارت به مهمانان و گردشگران تور آنتالیا ارائه می دهد.

 

هتل لیماک آرکادیا آنتالیا

هتل 5 ستاره لیماک آرکادیا آنتالیا در منطقه بلک بنا شده است. این هتل در مجموع 444 اتاق دارد. این هتل با فرودگاه آنتالیا 35 کیلومتر و با مرکز  شهر آنتالیا 40 کیلومتر فاصله دارد .هتل لیماک آرکادیا در اسکله موکی منطقه ساحلی، توریستی و زیبای بلک قرار دارد که مسافران تور آنتالیارا به خود جذب میکند.

_لیماک_آرکادیا_آنتالیا_5.jpg

امکانات هتل لیماک آرکادیا آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، سرسره های آبی، مینی گلف، سه زمین تنیس، استخر روباز و سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ، حمام ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، باشگاه ورزشی، ورزش های آبی، سرویس نگهداری از کودکان، زمین بازی، پینگ پنگ، والیبال ساحلی، زمین فوتبال، بیلیارد، تخت های حمام آفتاب، مینی کلاب، دارت، کانو، بولینگ، صرافی، کپی و فکس، تهویه، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، آسانسور، آرایشگاه، سینمای روباز، اسکواش، مرکز تجاری، فروشگاه، ترانسفر فرودگاه، اینترنت پر سرعت رایگان، سالن کنفرانسبوفه، بار، کافی شاپ و... را نام برد. مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_لیماک_آرکادیا_آنتالیا_3.jpg

_لیماک_آرکادیا_آنتالیا_2.jpg

_لیماک_آرکادیا_آنتالیا.jpg



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا, شیک ترین هتل های 5 ستاره آنتالیا, مجلل ترین هتل های 5 ستاره آنتالیا, نرخ ویژه هتل های 5 ستاره آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 تير 1395 | نظرات ()