نوشته شده توسط : المیرا

هتل تهران مشهد :

هتل 4ستاره تهران مشهد درزمینی به مساحت 11 متر مربع در سال 1352 احداث شده است.این هتل با تجربه ای چندین ساله و با امکانات کامل رفاهی، آماده میزبانی میهمانان و زائرین تور مشهد می باشد.  این هتل با حرم مطهر 5 دقیقه فاصله دارد. همچنین فرودگاه مشهد در فاصله 10 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است. این هتل از فضای باز و سرسبز، آب نما، باغچه های گل کاری برخوردار است.

_تهران_مشهد_4.jpg

_تهران_مشهد_3.jpg

امکانات هتل تهران مشهد برای میهمانان تور مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، صندوق  تاکسی سرویس، لاندری،پارکینگ، اینترنت در لابی و اتاق،  روم سرویس، ماهواره، خودپرداز، امانات، نمازخانه، اعلام حریق،چایخانه، کافی نت و..

_تهران_مشهد_2.jpg

_تهران_مشهد.JPG


هتل ایران مشهد:

هتل ایران مشهد هتل 4 ستاره تاپ میباشد دارای مکانی بسیار دنج و آرام میباشد .این هتل در سال 1388 بازسازی شده است. هتل در مجموع 132 باب اتاق و 32 باب آپارتمان دو خوابه دارد. اینهتل در فاصله تنها 5 دقیقه ای به صورت پیاده تا حرم مطهر رضوی قرار گرفته است. همچنین فرودگاه مشهد20 دقیقه با هتل فاصله دارد. اینترنت رایگان یکی از امکانات این هتل برای میهمانان تور مشهد می باشد.

_ایران_مشهد.JPG

_ایران_مشهد6.jpg

امکانات هتل ایران مشهد برای مسافران تور مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، لابی، آسانسور، کافی شاپ،  فروشگاه، نمازخانه، صندوق امانات، لاندری، روم سرویس، تاکسی سرویس، کافی نت،نمازخانه، اعلام حریق و...

_ایران_مشهد_4.jpg

Iran5.JPG

 

مطالب مرتبط :

تور مشهد زمستان 94

تور مشهد نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد،بهترین هتل های مشهد,راحت ترین هتل های مشهد,مناسب ترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

مجتمع کوهسر مشهد 

_کوهسر_مشهد.jpg

_کوهسرمشهد1.jpg

مجتمع کوهسر مشهد یکی از باشکوه ترین ,بهترین و مجلل ترین مجتمع های تفریحی و فرهنگی مشهدمی باشد . این مجتمع دارای دو رستوران غدا خوری می باشد . رستوران نیلوفر آبی که دارای دکوراسیون عالی و مجا می باشد و یکی از بهترین مکان ها برای صرف غذا و ملاقات های گردشگرانتور مشهداست . دیگری رستوران ایتالیایی بونو می باشد . این رستوران دارای چشم انداز بی نظیری است و سرویسی کاملا ایتالیایی را به مراجعه کنندگان خود ارائه می دهد.در این مجتمع امکاناتی همچون : تالار پذیرایی ، رستوران ، کافی شاپ و فست فود ، سالن های کنفرانس ، سالن بیلیارد ، سالن بولینگ ، زمین تنیس می باشد.

_کوهسر_مشهد2.jpg

_کوهسر_مشهد3.jpg


رستورران شورورزی مشهد :

_شورورزی2.jpg

رستوران شورورزی دارای سابقه ای درخشان در رستوران داری است.این رستوران جزو یکی از رستوران های معروف مشهد می باشد  و در بلوار سازمان آب نبش شهید صادقی 15 واقع شده است .و با ظرفیت 400 نفر دارای امکاناتی مانند سالاد بار نیز می باشد . مسافرانتور مشهدمی توانند برای صرف غذا به این رستوران آمده و در آنجا به صرف غذا بپردازند .استقبال گرم از میهمانان و فضای دنج و لوکس آن دلنشین و غذاهای آن خوشمزه و با کیفیت هستند . یکی از ویژگی های قابل توجه رستوران شورورزی مشهد قیمت های مناسب غذاها بوده که البته با کیفیت ارائه شده آن ها متناسب است .

_شور_ورزی.jpg

 مطالب مرتبط :

تور مشهد آذر 94

تور مشهد زمستان 94

تور مشهد نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های مشهد,رستوران های خوب مشهد,بهترین رستوران های مشهد,معروف ترین رستوران های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل پارمیدا مشهد

 

هتل 3 ستاره پارمیدا مشهد در سال 1388 در خیابان امام رضا و در جوار بارگاه منور ثامن الحجج (ع) احداث شده است. در این هتل هزينه اقامت كودكان 2 تا 7 سال نيمه بها و براي كودكان بالاي 7 سال تمام بها است. همچنین نرخ فولبرد با احتساب سونا و جکوزی می باشد.

پارمیدا 4

امکانات هتل پارمیدا مشهد برای مسافران تور مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، کافی شاپ، صندوق امانات، نمازخانه، استخر، سونا، جکوزی، اعلام حرق، لاندری، تاکسی سرویس، کافی نت، پارکینگ، اینترنت در لابی و...

پارمیدا2

پارمیدا3

 


هتل پردیسان مشهد

هتل 5 ستاره پردیسان مشهد در در زمینی به مساحت 33000 مترمربع احداث شده است. هتل در حاشیه بزرگراه کلانتری، یکی از شاه راه های اصلی مشهد واقع شده است. این هتل در مجموع  162 اتاق دارد. از امکانات هتل برای مسافران تور مشهد می توان به استفاده رایگان از مجموعه آبی و  20 درصد تخفیف سالن بیلیارد و زمین تنیس اشاره کرد.

پردیسان1

امکانات هتل پردیسان مشهد برای میهمانان تور مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، لابی، آسانسور، چایخانه، لاندری، تاکسی سرویس، سالن کنفرانس، تاکسی سرویس، استخر، سونا، جکوزی، زمین تنیس، فروشگاه، آرایشگاه، ماهواره، صندوق امانات، خودپرداز، نمازخانه، اعلام حریق، باشگاه بیلیارد و...

پردیسان2

پردیسان4

 مطالب مرتبط :

تور مشهد آذر 94

تور مشهد زمستان 94

تور مشهد نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد, هتل های مشهد,بهترین هتل های مشهد,راحت ترین هتل های مشهد,مناسب ترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل 5 ریکسوس تکسیم استانبول در منطقه تقسیم استانبول بنا شده است. این هتل در مجموع از 116 اتاق و 2 پنت هاوس و 21 سوییت تشکیل شده است. این هتل در 20 کیلومتری فرودگاه آتاتورک و 41 کیلومتری فرودگاه سابیها گوچن قرار دارد. این هتل 200 متر با خیابان استقلال فاصله دارد. مترو تقسیم نیز در فاصله 10 دقیقه ای از هتل ریکسوس واقع شده است. مراکز فرهنگی استانبول15 دقیقه با هتل فاصله دارد. این هتل تور استانبول امکاناتی نظیر ترانسفر فرودگاهی نیز دارد. پذیرش هتل نیز به صورت شبانه روزی می باشد.

_ریکسوس_تکسیم_استانبول_2.jpg

_ریکسوس_تکسیم_استانبول1.jpg

امکانات هتل ریکسوس تکسیم استانبول :

رستوران، پذیرش شبانه روزی، استخر روباز، اینترنت، خدمات خانه داری، صرافی، آسانسور، ترانسفر فرودگاهی، فروشگاه، لاندری، صرافی، مینی بار، کافه، بار، تهویه، گرمایش، بار، انبار بار و چمدان، حمام ترکی و بخار، سونا، جکوزی، سالن ورزشی و... برای استفاده از امکانات این هتل با تور استانبول همراه شوید

_ریکسوس_تکسیم_استانبول3.jpg

_ریکسوس_تکسیم_استانبول4.jpg

_ریکسوس_تکسیم_استانبول5.jpg

 

 

هتل 5 ستاره سلطان هان استانبول  چسبیده به مسجد کبود بنا شده است. این هتل در مجموع از 40 اتاق تشکیل شده است. شیشه اتاق های این هتل دوجداره است از این رو اتاق های آن ضد صدا می باشد. یک صرافی در این هتلتور استانبول قرار گرفته است. بازار بزرگ استانبول به این هتل نزدیک می باشد. اتاق های هتل مجهز به اینترنت وایرلس می باشد.

 

_سلطان_هان_استانبول_1.jpg

 

_سلطان_هان_استانبول_2.jpg

 

امکانات هتل سلطان هان استانبول:

 

رستوران، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور استانبول ، آسانسور، بار، انبار بار و چمدان، اتاق های ضد صدا، گرمایش، تهویه، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، فکس و کپی، کرایه اتومبیل، حمام ترکی و بخار، سونا، سرویس نگهداری از کودکان و...

 

_سلطان_هان_استانبول_3.jpg

 

_سلطان_هان_استانبول_4.jpg

 

_سلطان_هان_استانبول_5.jpg

 

 هتل 5 ستاره سلطانیه استانبول بین سیرکچی و سلطان احمد بنا شده است. ایستگاه تراموای گلخانه استانبول در چند قدمی هتل قرار گرفته است. ایستگاه اتوبوس و قطار هم 5 دقیقه به صورت پیاده تا این هتل تور استانبول فاصله دارد. در 18 کیلومتری هتل فرودگاه آتاتورک و در 44 کیلومتری آن فرودگاه سابیها گوچن قرار گرفته است. هتل در مجموع از 42 اتاق تشکیل شده است.

_سلطانیه_استانبول_1.jpg

_سلطانیه_استانبول_2.jpg

_سلطانیه_استانبول_3.jpg

امکانات هتل سلطانیه استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، اینترنت، استخر، سونا، کرایه اتومبیل، تهویه، صندوق امانات، ماساژ، جکوزی، صرافی، سرویس نگهداری از کودکان، پارکینگ، صبحانه در اتاق میهمانان تور استانبول ، لابی، لاندری، حمام ترکی و بخار و... 

_سلطانیه_استانبول_4.jpg

_سلطانیه_استانبول_5.jpg

_سلطانیه_استانبول_6.jpg

_سلطانیه_استانبول_7.jpg 

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول زمستان 94

تور استانبول دی 94

تور استانبول بهمن 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول, هتل های استانبول,ارزانترین هتل های استانبول,کیفیت عالی,مجلل ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

برج دختر استانبول :

برج دختر استانبول بر روی صخره ای بزرگ و صاف که درست در وسط تنگه بسفر قرار گرفته ساخته شده است .در زمان یونانی ها در این جزیره یک مقبره ساخته شد و بعدها بنای ایستگاه کنترل گمرک دریایی نیز در ان بنا شد و در زمان های بعد هم از آن جزیره به عنوان تبعیدگاه استفاده می گردید و در صدها سال پیش هم به عنوان فانوس دریایی استفاده می شد با سرمایه گذاری هایی که بعدها انجام شد این قلعه به شکل امروزی بازسازی شد و برای اولین بار مردم عادی به این جزیره آمده و از آن بازدید کردند .امروزه نیز در آن رستوران ها و کافه های مختلفی ساخته شده است که چشم انداز زیبایی دارند.برای این برج داستان های گوناگونی نقل کرده اند و قایق های تفریحی روزی جند بار به این برج رفته و گردشگران تور استانبول را به این جزیره میبرند.

_دختر_استانبول.jpg

 

 

دیوارهای قسطنطنیه استانبول :

دیوارهای قسطنطنیه استانبول با طول تقریبی 6/5 کیلومتر از شاخ طلایی تا دریای مرمره ساخته شده است. زمانی که قسطنطنیه (استانبول امروزی) به عنوان پایتخت امپراتوری روم معرفی شد، به دستور کنستانتین کبیر مجموعه ای از دیوارهای سنگی در حوالی این شهر ساخته شد تا شهر از حملات دشمنان در امان باشد. این دیوارها در طول دوره عثمانی دست نخورده باقی ماند تا اینکه در قرن 19 قسمت هایی از آن دجار تخریب شد و از دهه 1980 میلادی تاکنون مرمت سازی گسترده ای بر روی این دیوارها انجام گرفته است. مسافرانبا همراهی تور استانبول می توانند از این آثار تاریخی زیبا دیدن فرمایند.

_قسطنطنیه_استانبول.jpg

_قسطنطنیه_استانبول.jpeg

 

برج گالاتا استانبول :

برج گالاتا استانبول در قسمت شمالی شاخ طلایی در سال 1348 ساخته شد. این برج 9 طبقه 67 متر ارتفاع دارد و در زمان ساخت بزرگ ترین سازه شهر استانبول بوده است. در طبقات بالایی این برج رستوران و کافه وجود دارد . مسافران تور استانبول می توانند از چشم انداز فوق العاده زیبای شهر استانبول و تنگه بسفر لذت ببرند.دو آسانسور در برج وجود دارد که گردشگران را از طبقات پایینی به بالای این برج زیبا می برند. از بالای این برج می توان شهر زیبای استانبول و مکان های تاریخی استانبول را مشاهده کرد.

 

_گالاتا_استانبول_2.jpg

_گالاتا_استانبول.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول زمستان 94

تور استانبول دی 94

تور استانبول نوروز 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های استانبول،جاذبه های گردشگری استانبول,بهترین جاهای دیدنی استانبول,جذاب ترین جاهای دیدنی ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل 5 ستاره پورت نیچر آنتالیا در سال 2014 افتتاح شد و در زمینی به مساحت 50000 هزار متر مربع در  منطقه بلک بنا شده است. هتل در مجموع از 612 اتاق تشکیل شده است. این هتل حدود ۲۷ کیلومتر از فرودگاه بین المللی آنتالیا و ۳۰ کیلومتر از مرکز شهر فاصله دارد. این هتل تور آنتالیا دارای ساحل اختصاصی است و در حدود ۲۰ متری از ساحل دریا قرار گرفته است.

_پورت_نیچر_آنتالیا.jpg

امکانات هتل پورت نیچر آنتالیا:

مرکز تناسب اندام، استخر، پارک آبي، فروشگاه، طلافروشي، بوتيک، پزشک، کرايه اتومبیل، اسپا، جکوزي، سونا، اینترنت رایگان، تهویه، حمام ترکی و بخار، انواع ورزش هاي آبي، واليبال ساحلي، دارت، آيروبيک، تنيس، بسکتبال، گاو صندوق، صندوق امانات و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_پورت_نیچر_آنتالیا_5.jpg

_پورت_نیچر_آنتالیا_2.jpg

_پورت_نیچر_آنتالیا_4.jpg

_پورت_نیچر_آنتالیا_3.jpg

 

هتل 5 ستاره مردان پالاس آنتالیا در سال 2009 میلای و در منطقه لارا بنا شده است. این هتل در مجموع از 546 اتاق تشکیل شده است. در ساخت این هتل 1.4 میلیارد دلار هزینه شده است. همچنین برای ساخت این هتل از 10000 متر مربع طلا،500000  قطعه کریستال و بیش از 23000 متر مربع مرمر ایتالیایی استفاده شده است. مرکز آنتالیا حدود 15 کیلومتر با این هتل تور آنتالیا فاصله دارد که با ماشین در مدت زمان 20 دقیقه می توان به آنجا رفت. استخر این هتل جزء بزرگترین استخرهای اروپا و آکواریم با الهام از دریاهای سرخ، مدیترانه، خزر و کارائیب با بیش از 2400 ماهی جزء بزرگترین آکواریوم های اروپا به شمار می رود.

_مردان_پالاس_آنتالیا.jpg

امکانات هتل مردان پالاس آنتالیا:

8 رستوران(روسی،  ترکی،  مدیترانه ای،  ژاپنی،  تایلندی،  فرانسوی، آمریکایی وغذاهای دریایی و رستوران ساحل)، 10 بار، استخر روباز، ، حمام ترکی، سونا، جکوزی، سونای بخار، سالن بدنسازی، دیسکو، سینما و قطار که در مسیرهای خاصی از هتل رفت و آمد می کند، کلوپ کودک، پرستار کودک، استخر کودکان با سرسره های آبی، اسکواش، والیبال ساحلی، تنیس روی میز، بدمینتون، آرایشگاه، ماساژ، خشک شویی، تلفن و نمابر، دکتر و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_مردان_پالاس_آنتالیا_5.jpg

_مردان_پالاس_آنتالیا_3.jpg

_مردان_پالاس_آنتالیا_4.jpg

_مردان_پالاس_آنتالیا_6.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا زمستان 94

تور آنتالیا دی 94

تور آنتالیا بهمن 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,مناسب ترین هتل آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

 مسجد کنگره دار Yivli Minareli :

_کنگره_دار_2.jpg

ييولي ميناره لي توسط سلطان علاء الدين كي قباد سلطان سلجوقي در قرن سیزدهم در مركز شهر آنتالیابنا نهاده شد. اين مسجد با مناره هاي زيبايش امروز به يك سمبل در شهر آنتاليا تبديل شده است. مدرسه كاراتاي - مدرسه علوم ديني در منطقه داخل قلعه كاله ايچي قرار دارد. اين مدرسه از همان ابتداء در زمينه حكاكي بر روي سنگ در زمره بهترين مدارس در دوران سلجوقيان به شمار مي آمده است . از ديگر مناطق ديدني در تور آنتالیا مي توان به دو مسجد كه در زمان عثمانيان سا خته شده نيز اشاره كرد. يكي از آنها مسجد مراد پاشا است كه در قرن شانزدهم ساخته شد و ديگري مسجد Tekeli - تكلي محمد پاشا كه در قرن هجدهم بنا شده است ميباشد. اين مساجد از لحاظ كاشيكاري در نوع خود يك شاهكار هنري محسوب مي گردند. در كنار بندرگاه شهر مسجد باشكوه ديگري بنام اسكله – Iskele قرار دارد كه مربوط به اواخر قرن نوزدهم است. اين مسجد از سنگهاي بريده شده با چهارستون تشكيل شده كه در بالاي چشمه اي طبيعي بنا شده است. برج هيديرليك- Hidirlik كه احتمالاً در قرن دوم به عنوان مقري براي استفاده از فانوس دريايي مورد استفاده قرار مي گرفته است از جمله نقاط ديگر ديدني در تور آنتالیا است.

_کنگره_دار.jpg

 

 

غار داملاتاش :

غار داملاتاش مكان مناسبي است براي گردشگران كه در آن علاوه بر ديدن مناظر خارق العاده طبيعي امكان ديدن  سنگهائي تغيير شكل  يافته نيز وجود دارد. در اين غار ديوارهاي سنگي كه  به طرز خارق العاده اي در طول زمان تغيير شكل داده تصاوير بسيار زيبايي را خلق كرده اند.در همين محدوده موزه باستان شناسي و قوم نگاري نيز وجود دارد كه بازديد از آنها نيز خالي از لطف نمي باشد. (اين موزه همه روزه بجز روزهاي دوشنبه جهت بازديد گردشگران تور آنتالیا باز مي باشد). از مكانهاي ديدني ديگر اين منطقه 3 غار دريائي بنام هاي فسفرلوماعارا  به معناي غار فسفري با تركيبات سنگي درخشان و شب تابي كه در خود جاي داده استوكيزلارماعاراسي غار دخترها كه در گذشته محل نگهداري اسراي زن توسط دزدان دريائي به شمار مي آمده است و  عاشيك لا ر ماعاراسي مي باشد كه دسترسي به اين 3 غار با قايق امكان پذير خواهد بود . برای دیدن از این مکان تاریخی با تور آنتالیا همراه شوید .

 

_2.jpg

.jpg

_3.jpg

 

موزه آنتالیا که به موزه باستان شناسی آنتالیا نیز مشهور میباشد یکی از بزرگترین موزه های ترکیه است و دارای ۱۳ تالار نمایشگاهی و یک گالری رو باز است.این موزه که مساحتی حدود ۷۰۰۰ متر مربع را به خود اختصاص داده، ۵۰۰۰ اثر هنری از آناتولی را در خود جای داده است. موزه آنتالیا در سال ۱۹۸۸ جایزه ویژه انجمن اروپا را از آن خود کرد. و امروزه یکی از جاذبه های گردشگری در تور آنتالیا به شمار می رود

 

_آنتالیا_1.jpg

_آنتالیا_3.jpg

_آنتالیا.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا زمستان 94

تور آنتالیا دی 94

تور آنتالیا نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های آنتالیا,زیبا ترین مکان های دیدنی آنتالیا,بهترین مکان های دیدنی آنتالیا,جذاب ترین مکان های دیدنی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل اسپادانا کیش

_اسپادانا_کیش_1.jpg

هتل اسپادانا کیش در شمار هتل های 3 ستاره جزیره کیش قرار دارد که در سال 1379 در جنب صدا و سیما کیش بنا گردیده است. مساحت این هتل 20000 متر مربع می باشد و دارای 79 اتاق است که در مجموع 221 تخت خواب را دارا می باشد. یکی از مزایای هتل که می توان به آن اشاره نمود مجهز بودن آن به اتاق بیلیارد است از این رو میهمانان تور کیش می توانند در هتل هم به تفریح بپردازند. فاصله هتل اسپادانا کیش از فرودگاه 10 دقیقه و از مراکز خرید 5 دقیقه می باشد.

امکانات هتل اسپادانا کیش :

لابی، رستوران، کافی شاپ، لاندری، اتاق بیلیارد، گشت بازار، مینی بار و صندوق امانات، گشت سیاحتی جزیره، فضای سبز، تاکسی سرویس، نمازخانه، اینترنت در لابی، پارکینگ سرپوشیده برای میهمانان تور کیش ، سالن ورزشی، صندوق امانات اختصاصی و...

آدرس هتل اسپادانا کیش : کيش بلوار ايران-خيابان جامى – جنب صدا و سيما

_اسپادانا_کیش_2.jpg

_اسپادانا_کیش_3.jpg

_اسپادانا_کیش_4.jpg

_اسپادانا_کیش_5.jpg

 

هتل ستاره طلایی کیش

_ستاره_طلایی_کیش_1.jpg

هتل ستاره طلایی کیش در شمار هتل های 3 ستاره کیش قرار دارد. این هتل کمی از مراکز خرید دور است از این رو امکانی که هتل برای میهمانان گرامی تور کیش خود قرار داده سرویس بازار است که موجبات راحتی گردشگران تور کیش را فراهم میکند. اتاق های این هتل بسیار تمیز است و نسبت به هتل های دیگر کیش از قیمت مناسب تری برخوردار است. هتل ستاره طلایی کیش به برخی از مراکز تفریحی کیش بسیار نزدیک است از جمله پارک آهوان که فاصله کمی تا این هتل دارد.  این هتل از آرامش بسیار خوبی برخوردار است و و مهیمانان تور کیش می توانند تعطیلات خوبی را در آن سپری کنند.

امکانات هتل ستاره طلایی کیش:

لابی، رستوران با انواع غذاهای ایرانی برای میهمانان تور کیش ، کافی شاپ، تلویزیون، یخچال، سرویس ایرانی، صندوق امانات شخصی و...

_ستاره_طلایی_کیش_2.jpg

_ستاره_طلایی_کیش_3.jpg

_ستاره_طلایی_کیش_4.jpg

_ستاره_طلایی_کیش_5.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور کیش زمستان 94

تور کیش دی 94

تور کیش بهمن 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره کیش, هتل خوب کیش,بهترین هتل کیش,مناسب ترین هتل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل هلیا کیش

_هلیا_کیش_1.jpg

هتل هلیا کیش در شمار هتل های 4 ستاره قرار دارد و بین میدان ساحل و میدان امیر کبیر واقع شده است. اطراف این هتل را محیطی زیبا و سرسبز احاطه کرده است و با دریا فاصله اندکی دارد. از امتیازات این هتل می توان به این موضوع اشاره نمود که در منطقه سیاحتی جزیره کیش قرار گرفته است. همچنین نمای داخل این هتل نیز بسیار سرسبز بوده و دارای آبنماهای زیبایی می باشد. یکی از مهمترین دلایل انتخاب هتل هلیا برای مسافران تور کیش نزدیکی آن به دریا و مراکز خرید می باشد

کافی شاپ هتل دارای اینترنت رایگان است و به صورت 24 ساعته آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد. همچنین رستوران هتل با وعده های صبحانه با بوفه کامل و ناهار با منوی تور و منوی آزاد با تنوع غذایی خوبی از میهمانان هتل پذیرایی می کند. هتل هلیا کیش از اتاقهای 2 تا 5 تخته تشکیل شده است و تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون LCD، یخچال با مینی بار، صندوق امانت شخصی، آلارم بیدار باش و نیز سرویس حمام داخل هر اتاق همراه با کابین دوش های بهداشتی و تجهیزات کامل می باشد.

هتل هلیا کیش دارای سرویس منظم فرودگاهی می باشد و ماشین های مدل بالا و مدرن در تمام ساعات آماده سرویس دهی به مسافرین محترم تور کیش می باشد. هتل هلیا کیش تا مرکز خرید زیتون تقریبا 150 متر فاصله دارد و در ادامه مسیر به سمت بلوار فردوسی می توان به بازارهای هایپرمارکت، پردیس 1 و 2 و نیز بازار پانیذ دسترسی داشت.

آدرس هتل هلیا کیش : کيش ٫ روبروى هتل تماشا . هتل هليا

امکانات هتل هلیا کیش

روم سرویس شبانه روزی، کافی شاپ 24 ساعته، سیستم پخش دیجیتالی شبکه و فیلم در اتاق ها و سوئیت ها، سالن کنفرانس، اینترنت پر سرعت رایگان برای میهمانان تور کیش ، استقبال در فرودگاه، اتومبیل بدون راننده، گشت 24 ساعته انتظامات، آشپزخانه مجهز، گاو صندوق شخصی، امکان نگهداری کودک، نمازخانه، آب تصفیه شده شیرین حمام، دستگاه ژنراتور تولید برق، انبار نگهداری چمدانها بعد از تخلیه اتاقها تا زمان پرواز، دسترسی آسان میهمانان تور کیش به مرکز همایشها و تالار شهر، خشکشویی و...

_هلیا_کیش_2.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور کیش زمستان 94

تور کیش دی 94

تور کیش نوروز 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل هلیا کیش, هتل های کیش,شیک ترین هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,با کیفیت ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

_تاج_دبی_1.jpg

هتل تاج دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و در خیابان برج خلیفه دبی واقع شده است و دارای چشم انداز زیبایی از برج خلیفه می باشد. این هتل شامل 296 اتاق است که تمامی اتاق ها دارای امکاناتی نظیر تلویزیون، حمام مرمر، سیستم تهویه، مینی بار و ... می باشند. مسافران تور دبی می توانند با 10 دقیقه رانندگی به مال امارات و با 20 دقیقه رانندگی به مارینا برسند. هتل تاج دبی تا فرودگاه بین المللی دبی 50 کیلومتر فاصله دارد. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای میهمانانتور دبی به ارمغان می آورد

آدرس هتل تاج دبی : Downtown Burj Khalifa Street, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل تاج دبی

رستوان، روم سرویس، استخر سر باز، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور دبی ، خدمات گردشگری، خدمان بلیط، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه کاملا مجهز، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، پارکینگ رایگان ویژه میهمانان تور دبی ، وای فای رایگان.

_تاج_دبی_2.jpg

_تاج_دبی_3.jpg

_تاج_دبی_4.jpg

 

 

_دی_میدان_دبی_1.jpg

هتل دی میدان دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و اولین هتل 5 ستاره جهان است. هتل دی میدان هر ساله توجه بسیاری از گردشگران تور دبی را به خود جلب می نماید. این هتل در کنار زمین بازی های ورزشی قرار دارد و تا مرکز کنوانسیون بین المللی دبی 10 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی دبی 20 دقیقه رانندگی فاصله دارد. این هتل از 284 اتاق تشکیل شده است که اتاق های لوکس آن با رنگ های گرم دکور بندی شده اند. تمامی اتاق ها دارای امکاناتی نظیر وای فای رایگان، تلویزیون و .. می باشند. همچنین همه اتاق ها دارای بالکن خصوصی می باشند که رو به زمین اسب سواری است. در رستوران های این هتل انواع غذاهای بین المللی چینی، هندی ، تایلندی، ژاپنی و .. برای میهمانان تور دبی سرو می شود و طعم غذاهای خوشمزه و متنوعی را به مسافران تور دبی ارائه می دهد.

آدرس هتل دی میدان دبی : The Meydan Road, Meydan City, Nad Al Sheba, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل دی میدان دبی

استخر سر باز، باغ، تراس، زمین تنیس، زمین گلف ، اسب سورای ، باشگاه، اسپا، ماساژ، کرایه دوچرخه، زمین بازی، رستوران، بار، اسنک بار، روم سرویس، کرایه خودرو بنا به درخواست مسافران تور دبی ، سرویس شاتل(رایگان)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیت، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، خانه داری روزانه، اتاق جلسه مجهز ، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، سوییت ماه عسل، روزنامه، مغازه، آسانسور، پارکینگ رایگان.

_دی_میدان_دبی_2.jpg

_دی_میدان_دبی_3.jpg

_دی_میدان_دبی_4.jpg

 

 

_فور_سیزن_ریزرت_جمیرا_دبی_1.jpg

 هتل فور سیزن ریزرت جمیرا دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و در ساحل جمیرا واقع شده است. این هتل از هتل های بسیار لوکس دبی به شمار می رود. هتل فور سیزن از 237 اتاق تشکیل شده است که تمامی اتاق ها مجهز به وای فای رایگان، حمام ، تلویزیون و ... می باشند. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش را برای میهمانان تور دبی به ارمغان می آورد.

 هتل فور سیزن جمیرا تا برج خلیفه و فواره دبی 15 دقیقه رانندگی و تا دبی مال 20 دقیقه رانندگی فاصله دارد . این هتل برای مسافران تور دبی که علاقه مند به ورزش می باشند گزینه مناسبی به شمار می رود زیرا دارای دو زمین تنیس و زمین دویدن در کنار ساحل می باشد.

امکانات هتل فور سیزن ریزرت جمیرا دبی

ترانسفر فرودگاهی , رستوران , استخر , نگهداری کودکان , سونا , جکوزی , ساحل اختصاصی , دو استخر رو باز , اینترنت رایگان برای میهمانان تور دبی , اتاق جلسه مجهز , اتاق کنفراس , تالار جشن , زمین بازی و ... . 

_فور_سیزن_ریزرت_جمیرا_دبی_2.jpg

_فور_سیزن_ریزرت_جمیرا_دبی_3.jpg

_فور_سیزن_ریزرت_جمیرا_دبی_4.jpg

_فور_سیزن_ریزرت_جمیرا_دبی_5.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور دبی زمستان 94

تور دبی دی 94

تور دبی بهمن 94



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره دبی, مجلل ترین هتل دبی,راحت ترین هتل هتل دبی,مناسب ترین هتل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 آذر 1394 | نظرات ()