نوشته شده توسط : المیرا

هتل گاردنیا کیش

هتل 4 ستاره گاردنیا کیش درسواحل نیلگون خلیج قرار گرفته و خدمات منحصر به فردی به میهمانان وگردشگران تور کیش ارائه می دهد قیمت هتل گاردنیا کیش بسیار مناسب میباشد. هتل گاردنیا ما بین میدان امیر کبیر و حافظ و در بلوار هرمزواقع شده است. هتل گاردنیا کیشدر دو فاز هتلی و ویلایی تاسیس شده است که سوئیت های ویلایی در محوطه هتل قرار گرفته اند . هتل در فاصله ۸ دقیقه ای تا مراکز خرید کیش واقع شده است. سویتهای لوکس هتل گاردنیا  کیش با امکانات کامل رفاهی جزوهتل های ساحلی کیش بشمار می اید با توجه به خدمات مناسب وقیمت ارزان ازنظرجغرافیای یکی از پرطرفدارترین هتل های ساحلی کیش میباشد.

-گاردنیا1.jpg

-گاردنیا5.png

امکانات هتل گاردنیا کیش:

مجموعه اقامتی و رفاهی هتل گاردنیا کیش با هدف اسکان و خدمات رسانی به میهمانان و گردشگران جزیره زیبای کیش در زمینی به وسعت تقریبی ۱۰٫۰۰۰ متر مربع از سال ۱۳۸۷ در ۳ فاز ساختمانی با مجوز احداث هتل با درجه کیفی و خدمات رسانی ۴ ستاره برای مسافران تور کیش طراحی و شروع به ساخت گردید . فاز ۱ ساختمانی شامل ۲۱ واحد ویلایی با انواع اتاق های مجلل با فضایی دلباز و حریم فضای سبز در سال ۱۳۹۰ به بهره برداری رسید . فاز ۲ مجموعه گاردنیا شامل ساختمان اصلی در ۵ طبقه سرسرای باران , کافی شاپ نسیم , رستوران نخل نماز خانه آقایان و بانوان , سالن اجتماعات و پخش فیلم و۳۶ باب اتاق شامل انواع اتاق ها در سال ۱۳۹۳ به بهره برداری رسید.

-گاردنیا-3.jpg

-گاردنیا4.jpg

اتاق های هتل گاردنیا شامل اتاقهای ۲ تخته  ۳ تخته  سویتهای ۴ تخته میباشد. علاوه بر ساختمان اصلی هتل تعدادی سوئیت درون محوطه هتل وجود دارد.صبحانه برای مهمانان تور کیش عزیز به صورت بوفه می باشد. از امکانات ویژه هتل می توان به : استقبال فرودگاهی ، سرویس رایگان مراکز خرید یک بار در روز ، تخفیفات ویژه گردشگری ، ۲۰% تخفیف بیلیارد و رستوران سنتی هتل ، ۵۰ % تخفیف مجموعه تفریحی هتل گرند کیش اشاره کرد.از دیگرخدمات و امکانات هتل گاردنیا کیش می توان به بازدید از دیدنی های کیش ، و بندر گاه باستان ، بازدید از اکواریوم طبعی وکلبه هور و اینترنت وایرلس رایگان اشاره کرد.

-گارد-نیا-کیش2.jpg


هتل آریان کیش

هتل ۴ ستاره آریان کیش واقع در میدان امیرکبیر و در بخش تجاری جزیره کیش با داشتن ۵ اتاق ۲ تخته ، ۴۴ اتاق ۳ تخته ، ۹ اتاق ۴ تخته و ۱۱ سوئیت رویال و امکانات و خدمات رفاهی پذیرای گردشگران تور کیش می باشد .این هتل در ضلع شرقی بازار مرواید می باشد .اگر قصد خرید و گردشگری در کیش را دارید هتل آریان کیش از بازارهای جزیره کیش ، مرکز تجاری ، زیتون ، بازار پردیس و پانیذ فاصله کمی دارد و با داشتن موقعیت عالی در جزیره کیش یکی از بهترین هتل های کیش برای اقامت و گردشگری در تور کیش نوروز 95می باشد .فاصله هتل آریان کیش از فرودگاه کیش در حدود ۷ کیلومتر است.

-آریان1.png

-آریان2.png

امکانات هتل آریان کیش:

هتل آریان کیش اتاق های مناسبی دارد که :
اتاق ها داراي تخت به تعداد و ظرفيت نفر اضافه ندارد و مجهز به:تلفن, تلويزيون , يخچال ,مبلمان ,سرو يس فرنگي و حمام و...میباشد. همچنین با داشتن کافی شاپ در طبقه همکف با ظرفیت ۳۰ نفر که با ظرفیت ۱۲۰ نفر به صورت بوفه نیزدر اختیار مسافران گرامی تور کیش نوروز 95می باشد.برای راحتی میهمانان در هتل آریان کیش ترتیبی داده شده که میهمانان  می توانند صبحانه خود را در اتاق های خود میل نمایند و رستوران هتل آریان کیش نیز در تمامی وعده های غذایی در خدمت میهمانان تور کیشمی باشد .

-آریان3.jpg

-آریان7.png

-آریان9.png

 

رستوران های خاص جزیره کیش مانند خانه اسپاگتی و … نیز در فاصله کمی از هتل آریان کیش قرار دارد و اگر طرفدار غذاهای متفاوت هستید می توانید در فاصله کمی از هتل آریان کیش به رستوران های خوبی بروید .

-آریان6.jpg

-آریان-11.png

جهت رزرو و خریدتور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

تور کیش نوروز 95

تور آنتالیا نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش,شیک ترین هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,با کیفیت ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل زوریخ استانبول

از هتل ۴ ستاره زوریخ استانبول تا مسجد شاهزاده و گرمابه عمومی بیازیت دقیقه ای بیش راه نیست. این هتل نزدیک مسجد سلیمانیه و بازار “گرند بازار”است که باعث جذب مسافران تور استانبول میشود. 

-زوریخ-1.jpg

-زوریخ2.jpg

امکانات اتاق ها ی هتل زوریخ استانبول :

شما در این هتل که شامل ۱۲۶ اتاق همراه با کولر و ال سی دی و مینی بار با افکت های رایگان میتوانید احساس راحتی بکنید.در اتاق و هتل شما نیز اینترنت وایرلس (وای فای) و ماهواره وجود دارد تا مسافران تور استانبول نوروز 95را سرگرم کند.حمام ها ،شاور های مخصوص نیز دارند.در اتاق شما نیز کافه/چایی ساز موجود است مهمان داران با ارائه امکانات مناسب اقامتی از گردشگران تور استانبول استقبال می کنند .

-زوریخ5.jpg

 

-زوریخ4.jpg

امکانات تفریحی هتل زوریخ استانبول:

شما میتوانید فول تایمتان را در این هتل بگذرانید (البته شوخی کردم) زیرا در این تور استانبول نوروز 95 امکانات فراوانی وجود دارد مغازه و فروشگاه ها و مجتمع تجاری هایی که در کنار هتل واقع شده است به کنار..ما میتوانیم از این ها استفاده کنیم ولی امکانات هتل شامل:سونا،لابی،پارک بچه ها،جکوزی،کافه شاپ،آژانس خدمات مسافرتی،رستوران،ماهواره،خدمات خانه داری،پارکینگ اختصاصی این هتل،اینترنت در لابی هتل،فضای سبزی که در هتل وجود دارد،اینترنت در واحد،گشت درون/برون شهری،نمازخانه،تاکسی،لباس خشک کن، سالن ورزشی،کافی نت،گیم نت،سرویس انتقال به فرودگاه رایگان،چایخانه سنتی،چایخانه در بام هتل،زمین تنیس و بیلیارد .مسافران تور استانبول با اقامت در هتل زوریخ استانبول می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-زوریخ6.jpg

-زوریخ7.jpg

-زوریخ8.jpg

 


هتل مانسول بوتیک استانبول

یکی از هتل های معروف و مطرح، که در استانبول آماده ی پذیرایی از مسافران تور استانبول  است، هتل ۴ ستاره مانسول بوتیک استانبول در مرکز استانبول است. این هتل به طور جالبی به میدان تکسیم یا همان تقسیم فاصله دارد.کافیست از این هتل حدود ۱۰۰ متر پیاده روی کنید تا به این میدان زیبا و خاطره انگیز برسید. وسایل نقلیه عمومی در نزدیکی هتل قرار دارند و می توانید از این طریق به مکان های مختلف شهر بروید. علاقمندان به اینترنت می توانند در سراسر این هتل از اینترنت وای فای رایگان استفاده کنند و با عزیزان خود در شهر هایشان در تماس باشند.

_مانسول1.jpg

اگر می خواهید جاذبه های گردشگری را ببینید کافیست به سه کیلومتری هتل بروید و مکان هایی نظیر مسجد آبی، ایاصوفیه و کاخ توپ کاپی را مورد مشاهده قرار دهید. مناطق دیدنی نیسانتاسی و بیوگلو تا این هتل تنها ۵ دقیقه پیاده فاصله دارد.

-مانسول2.jpg

فرودگاه آتاتورک تا مانسول بوتیک استانبول ۲۳ کیلومتر یا ۳۷ دقیقه است. در فاصله ۱٫۶۸ کیلومتر از هتل مانسول بوتیک تکسیم می توانید به مرکز خرید معروف نیشان تاشی استانبول دسترسی پیدا کنید. برای خرید جواهرات وطلا کافیست به مرکز خرید طلای استانبول در فاصله ی ۲٫۵ کیلومتری این هتل سری بزنید.

امکانات هتل مانسول بوتیک استانبول :

هر چند که هتل مانسول بوتیک یک هتل ۴ ستاره است اما دکوراسیون آن به صورت سنتی چیده شده و دارای کف پوش های چوبی است. در این هتل و در تمامی اتاق ها از هر نوعی که بخواهید می توانید امکاناتی نظیر تهویه کننده هوا ، صندوق امانات به سایز لپ تاپ ، تلویزیون LCD ، چای یا قهوه ساز می شود. حمام اختصاصی اتاق ها مجهز به دوش را در اختیار داشته باشید و از سفرتان لذت ببرید.در رستوران های هتل مانسول بوتیک می توانید ناهار و شام و حتی صبحانه را میل نمایید. خدمات خانگی این هتل به طور هر روز و ۲۴ ساعته انجام می شود. اگر در مورد جاذبه های گردشگری تور استانبول نوروز 95 سوال دارید می توانید از متصدیان هتل بپرسید. آن ها به طور ۲۴ ساعته با کمال میل به شما پاسخ می دهند.مسافران تور استانبول با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-مانسول3.jpg

-مانسول8.jpg

-مانسول5.jpg

_مانسول7.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور کیش نوروز 95

تور استانبول نوروز 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,مجلل ترین هتل های 4 ستاره استانبول,راحت ترین هتل های 4 ستاره استانبول,بهترین هتل های 4 ستاره استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 565
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل لارا دینک آنتالیا

هتل 4 ستاره لارا دینک آنتالیا از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار می باشد این هتل مجلل تنها ۳۰۰ متر از ساحل زیبای دریای مدیترانه فاصله دارد. همچنین برای رفتن به مرکز شهر آنتالیا ۲۰ دقیقه باید رانندگی کرد. بنا به درخواست علاقه مندان ترانسفر فرودگاهی و یا کرایه اتومبیل به مقصد فرودگاه بین المللی آنتالیا که در ۷ کیلومتری این هتل ۴ ستاره قرار گرفته، امکان پذیر می باشد. این هتل ساحلی اقامتی مقرون به صرفه را به میهمانان تور آنتالیا نوروز 95ارائه می دهد .

-لارا-دینگ8.jpg

-لارا-دینگ-2.jpg

امکانات هتل لارا دینگ آنتالیا:

هتل لارا دینک با ۴۸ اتاق استاندارد و ۴ اتاق دولوكس یك هتل كوچك و دوستانه به شمار می آید که تمامی اتاق های این هتل با امکانات رفاهی و دکوراسیون مدرن و تکنولوژی بالا آسودگی خاطر مسافرین را به همراه دارد وهمچنین مجهز به سیستم تهویه هوا ،گاوصندوق ، تلویزیون با کانال های ماهواره ای،تلفن مستقیم و… می باشد. رستوران هتل با سرو غذاهای مدیترانه ایی و تركی در خدمت میهمانان تور آنتالیا است.

-لارا-دینگ5.jpg

-لارا-دینگ-1.jpg

امکانات رفاهی و ورزشی هتل لارا دینگ آنتالیاشامل ماساژ ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، استخر روباز ، استخر سرپوشیده (تمام فصل) ومرکز بدنسازی کاملا مجهز می باشد. مهمانان تور آنتالیا می توانند در استخرهتل به آبتنی بپردازند و رفع خستگی کنند.

-لارا-دینگ4.jpg

-لارا-دینگ-6.jpg


هتل هیمروس بیچ آنتالیا

موقعیت جغرافیایی : 

هتل 4 ستاره هیمروس بیچ آنتالیا در ۴۵ کیلومتری آنتالیا و۱ کیلومتری ساحل قرار دارد . این هتل یک هتل کوچک و دوستانه با بهره گیری از یک مکان آرام در حومه کمر است .

-هیمروس1.jpg

-هیمروس-بیچ2-انتالیا.jpg

امکانات هتل هیمروس بیچ آنتالیا

هتل 4 ستاره هیمروس بیچ آنتالیا که حدود ۸۵ اتاق دارد و اتاق ها مجهز به تلویزیون و ماهواره ، مینی بار و بالکن برای تور آنتالیا نوروز 95 هستند و همه دارای حمام اختصاصی مجهز به سشوار می باشند. منطقه لابی با پذیرش ۲۴ ساعته تور آنتالیا و چک کردن خدمات ، صندوق امن ، نرخ ارز ، کافه ، مینی سوپر مارکت ، باشگاه تفریحی ، رستوران ، اتاق بازی ، دسترسی به اینترنت WLAN ، سرویس رختشویی با هزینه ، زمین بازی کودکان  و پارکینگ رایگان نام برد . این هتل دارای آپارتمان های اختصاصی مجهز به امکانات آشپزی و سیستم تهویه هوا می باشد وعلاوه بر ساحل اختصاصی دارای یک استخر نیز می باشد که بخش مربوط به کودکان آن جداست .

رستوران هتل هیمروس آنتالیا برای پذیرایی در محوطه باز می باشد که شما برای صرف غذا می توانید در نمای مخصوص بیرون هتل Himeros که میز و صندلی چیده اند غذا میل کنید.

-هیمروس2.jpg

 

-هیمروس3.jpg

 

-هیمروس-بیچ1-آنتالیا.jpg

 

-هیمروس-بیچ2-آنتالیا.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 95

تور آنتالیا دی 94



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره آنتالیا,شیک ترین هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مناسب ترین هتل های آنتالیا,راحت ترین هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

شهر باستانی پرگا آنتالیا

این شهر زیبا یکی از شهرهای تاریخی یونانی در آنتالیامی باشد که یکی از جاذبه های گردشگری آنتالیا به شمار می رود . این شهر در جنوب غربی ترکیه و در ساحل مدیترانه واقع شده است . پرگا یکی از زیباترین شهر های باستانی در دوره هلنی بوده است . معبد آرتمیس و خانه آپولونیوس ریاضیدان معروف یونانی نیز در این منطقه واقع شده است که مسافران تور آنتالیا نوروز 95 را به خود جذب میکند.

_باستانی_پرگا_آنتالیا.jpg

شهر پرگا هزار سال پیش از میلاد ساخته شده است .با این که امروز از این سرزمین باستانی چیز زیادی باقی نمانده است اما همانند تخت جمشید ایران زیبایی های خاص خود را دارد امروزه از این شهر باستانی برج ها ، ستون ها ، دروازه ها و استادیوم تخریب شده ای برجا مانده است که با زیبایی خاص خود بسیاری از گردشگران تور آنتالیا را به سمت خود جذب کرده است .

_باستانی_پرگا_آنتالیا_2.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 95

تور آنتالیا دی 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری آنتالیا,جذاب ترین مکان های گردشگری آنتالیا,ریباترین جاهای گردشگری آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل 5 ستاره وو استانبول در سال 2007 در فاصله 5 کیلومتری از دریای مرمره بنا شده است. این هتل در مجموع از 275 اتاق تشکیل شده است. در این هتل 3 آسانسور وجود دارد و اتاق های آن دارای شیشه های دوجداره می باشد. این هتل در کنار فرودگاه آتاتورک قرار گرفته است. هتل وو استانبول به اینترنت وای فای مجهز می باشد. ایستگاه مترو در چند قدمی این هتل قرار گرفته است. در نزدیکی هتل مرکز تجارت جهانی و مرکز نمایشگاهی CNR قرار گرفته دارد. این هتل تا مرکز شهر استانبول 16 کیلومتر فاصله دارد. بناهای دیدنی و تاریخی استانبول از جمله ایاصوفیه و مسجد کبود 20 دقیقه با هتل فاصله دارد.     

_وو_استانبول_1.jpg

_وو_استانبول_2.jpg

_وو_استانبول_3.jpg

_وو_استانبول_4.jpg

_وو_استانبول_5.jpg

امکانات هتل وو استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، فروشگاه، آسانسور، گاوصندوق، بار، گرمایش، تهویه، انبار بار و چمدان، کرایه اتومبیل، اتاق های ضد صدا، خدمات خانه داری، آرایشگاه، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صبحانه در اتاق، فکس و کپی، ترانسفر فرودگاه، امکانات جلسه و ضیافت، استخر سرپوشیده، سونا، ماساژ،مرکز بدنسازی، حمام ترکی و بخار و... 

_وو_استانبول_6.jpg

_وو_استانبول_7.jpg

_وو_استانبول_8.jpg

_وو_استانبول_9.jpg

_وو_استانبول_10.jpg


هتل 5 ستاره هیلتون استانبول در نیمه ی اروپایی استانبول و مشرف به تنگه بسفر بنا شده است. این هتل 24 کیلومتر با فرودگاه آتاتورک و 3 کیلومتر با دریا فاصله دارد. هتل هیلتون استانبول از 15 سوییت و 4 اتاق مخصوص معلولین و 51 اتاق EXECUTIVE و 431 اتاق استاندارد که مجموعا 498 اتاق می باشد تشکیل شده است. اتاق های این هتل دارای پنجره های بزرگ، محل نشیمن جداگانه، حمام مرمری و پرده های ضخیم می باشد. از امکانات این هتل میتوان به اتاق های بالکن دار، حمام سنتی ترکی، استخر روباز و محل آفتاب گیری اختصاصی و نیز 7 سالن غذاخوری مختلف اشاره کرد. فاصله میدان تقسیم تا این هتل به صورت پیاده 5 دقیقه می باشد. در مرکز سلامت این هتل به صورت 24 ساعته کلاس های اروبیک، اسکواش و تنیس برگزار می کند. در 400 متری این هتل مرکز کنفرانس استانبول و در 3.5 کیلومتری آن کاخ توپکاپی قرار گرفته است. ایستگاه متروی عثمان بای 10 دقیقه با هتل هیلتون فاصله دارد.

 

_هیلتون_استانبول_2.jpg

_هیلتون_استانبول_3.jpg

_هیلتون_استانبول_4.jpg

_هیلتون_استانبول_5.jpg

_هیلتون_استانبول_6.jpg

 امکانات هتل هیلتون استانبول:

امکانات رفاهی: رستوران های مختلف، خشکشویی و اتوشویی، سیستم حرارتی و برودتی مرکزی، صندوق امانات، سال کنفرانس، فضای سبز، بار، محل نگهداری کودکان، صرافی، پارکینگ، لاندری، روم سرویس 24 ساعته، سالن آرایشی، مراکز خرید و...

امکانات ورزشی: استخر کودکان، استخر روباز، حمام ترکی، ماساژ، سونا، سالن فیتنس، زمین تنیس، استخر سرپوشیده، اسکواش، جکوزی، ماساژ، کلاس های اروبیک

امکانات اتاق ها: تلویزیون، تلفن، بالکن، صندوق امانات، حمام، سرویس حمام و سشوار، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع، یخچال و...

_هیلتون_استانبول_7.jpg

_هیلتون_استانبول_8.jpg

_هیلتون_استانبول_9.jpg

_هیلتون_استانبول_10.jpg

_هیلتون_استانبول_11.jpg

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول,ارزانترین هتل های استانبول,کیفیت عالی,مجلل ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل ارکید دبی :

هتل 3 ستاره ارکید دبی در منطقه دیره و در مکانی مناسب در خیابان الرقه بنا شده است. این هتل در مجاورت آبنمای دبی و بسیاری از جاذبه های برتر شهر واقع شده است. این هتل در مجموع از 84 اتاق تشکیل شده است. همچنین برج ساعت در 200 متری هتل قرار دارد. فرودگاه بین المللی دبی نیز در فاصله 5 دقیقه ای از هتل قرار گرفته است. این هتل به مراکز خرید بیشماری از جمله بازار عربی طلا نزدیک می باشد.هتل همچنین با داشتن باشگاه های شبانه متعدد وتریاهای  مفرح از مزیت خاصی برخوردار می باشد.

Orchid1.jpg

Orchid2.jpg

امکانات هتل ارکید دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، تهویه، بار،  خشکشویی، اتوکشی، صرافی، جکوزی، استخر سرپوشیده، کرایه اتومبیل، فکس و کپی، خدمات خانه داری، لباسشویی،کرایه اتومبیل، فکس و کپی، خدمات خانه داری، لباسشویی،سونا و...

Orchid3.jpg

Orchid4.jpg

Orchid5.jpg

 


هتل 4ستاره آواری دبی :

هتل 4ستاره آواری دبی در منطقه دیره و در نزدیکی میدان ساعت و خیابان مهم و شلوغ الرقه بنا شده است. این هتل در مجموع از 178 اتاق تشکیل شده است که مجهز به اینترنت وایرلس رایگان می باشد. ایستگاه مترو الرقه تنها چند قدم با این هتل فاصله دارد. فرودگاه بین المللی دبی در فاصله 5 کیلومتری از هتل واقع شده است. سرویس رفت و برگشت رایگان به پارک ساحلی الممزر ، فرودگاه و تعدادی از مراکز خرید مهم دبی از امکانات رفاهی می باشد که هتل در اختیار میهمانان قرار می دهد.

Avari1.jpg

Avari2.jpg

 

 

امکانات هتل آواری دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، انبار بار و چمدان، خدمات خانه داری، اینترنت وایرلس، بار، صندلی های مخصوص حمام آفتاب، ماساژ، تهویه، گرمایش، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی,  صندوق امانات، سرویس نگهداری از کودکان، لاندری، فکس و کپی، سالن بدنسازی، ترانسفر فرودگاه رایگان، استخر روباز،سونا، جکوزی و...

Avari3.jpg

Avari4.jpg

Avari5.jpg

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی, مجلل ترین هتل دبی,راحت ترین هتل هتل دبی,مناسب ترین هتل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

کوهستان پارک شادی مشهد

_شادی_مشهد_1.jpg

كوهستان پارك شادی مجموعه‌ای است زیبا و دیدنی كه در مجاورت پارك جنگلی وكیل‌آباد قرار دارد و از سال 1370 ساخت آن شروع و در

مساحتی به بزرگی 18 هکتار ساخته شده است. کوهستان پارک شادیمشهد از مجموعه هایی است که  مورد بازدید مردم از هر قشری بوده

ودر اصل تفرجگاهی چند منظوره ای است که بیشتر کسانی که به مشهد سفر میکنند اوقات فراقت خود را در این مکان به شادی و سرگرمی

میگذرانند .کوهستان پارک شادی مشهد دارای شهر بازی ،موتور سواری ،آبشار ،تاب کودک،  گاو وحشی ،قایقرانی، کالسکه سواری،

تاپ خانواده و کودک،دستگاههای طوفان و بسیاری دیگر از بازیها و سرگرمی ها، برای کوچک و بزرگ میباشد.از خصوصیات ویژه پارک شادی

مشهد این است که تجهیزات موجود در این مجموعه از قبیل اورژانس یا فوریت های پزشکی ،نمازخانه،رستوران,استراحتگاه های

خانوادگی،فروشگاههای مختلف،تعمیرگاه و پارکینگ و....هیچگونه مشکل و کمبودی را برای مسافران تور مشهد باقی نمیگذارد.در این مجموعه

انواع وسایل تفریحی و سرگرمی به منظور استفاده علاقه‌مندان فراهم شده است. كوهستان پارك شادی می‌تواند اوقات خوشی را برای زائران

تور مشهد مقدس ایجاد كند.

_شادی_مشهد_2.jpg

_شادی_مشهد_3.jpg

 


خانه ملک مشهد

_ملک_مشهد_4.jpg

خانه ملک مربوط به اواخر دوره قاجار است و در مشهد، ضلع شرقی خیابان امام، روبروی اداره دارائی واقع شده و این اثر در تاریخ ۱۸ شهریور ۱۳۷۷ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایرانبه ثبت رسیده است .این بنا یکی از نمونه خانه های زیبای برجا مانده از دوران انتقال معماری در اواخر عصر قاجاریه محسوب می شود که در گذشته بسیار وسیع تر بوده اما اکنون تنها بخش بیرونی آن برجای مانده که شامل دو طبقه است. طبقه بالایی دارای سقف مشبک و منبت کاری شده چوبی و شومینه گچبری زیبایی است. خانه ملک امروزه مرکز هنر های سنتی میراث فرهنگی و گردشگری خراسان رضوی می باشد. حمام خانه ملک تنها نمونه حمام تاریخی خصوصی دوره خود در شهر مشهد معرفی شده که در سال 1385 به عنوان خانه توریست انتخاب شد. خانه ملک یکی از جاذبه‌های گردشگری در تور مشهد می باشد که توجه گردشگران زیادی را به خود جلب می کند. 

_ملک_مشهد_3.jpg

_ملک_مشهد_1.jpg

 

 مطالب مرتبط :

تور مشهد زمستان 94

تور مشهد نوروز 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های مشهد, دیدنی های مشهد, جذاب ترین دیدنی های مشهد,زیبا ترین دیدنی های مشهد,بهترین دیدنی های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل 4 ستاره سینور مشهد :

هتل 4 ستاره سینور مشهد در خیابن 17 شهریور مشهد احداث شده است. این هتل 20 طبقه در مجموع از 300 اتاق تشکیل شده است. حرم مطهر رضوی در فاصله 1000 متری از این هتل قرار گرفته است. بازار رضا مشهد در مجاورت هتل واقع شده است. فرودگاه مشهد 4 کیلومتر از این هتل فاصله دارد. اینترنت هتل برای میهمانان تور مشهدبه صورت رایگان می باشد.

هتل سینور 1

 

امکانات هتل سینور مشهدبرای مسافران تور مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، پارکینگ، اینترنت رایگان در لابی و واحد، کافی شاپ، صندوق امانات، اعلام حریق، فضای سبز، نمازخانه، فروشگاه، آسانسور، لاندری، تاکسی سرویس، روم سرویس، کافی شاپ، ماهواره و...

هتل سینور 3

هتل سینور 4

 


هتل 3 ستاره عرش مشهد :

هتل 3 ستاره عرش مشهد در سال 1388 افتتاح شد. این هتلنزدیک به حرم مطهر حضرت رضا می باشد. هتل در مجموع از 60 اتاق تشکیل شده است. هتل برای رفاه میهمانان تور مشهد خود روزانه سرویس های رایگان به حرم مطهر در نظر گرفته است.این هتل نوساز با 16 نوبت سرویس دهی از میهمانان تور مشهد خود پذیرایی می کند.

هتل عرش1

امکانات هتل عرش مشهد برای مسافران تور مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، لابی، اینترنت در واحد و لابی، پایخانه، آسانسور، گشت درون شهری و برون شهری، ترانسفر رایگان فرودگاه، کافی شاپ، نمازخانه، پارکینگ، تاکسی سرویس، ماهواره، کافی نت، فروشگاه، سرویس حرم، خدمات خانه داری، صندوق امانات اختصاصی و...

هتل عرش2

هتل عرش3

 مطالب مرتبط :

تور مشهد نوروز 95

تور مشهد زمستان 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,بهترین هتل های مشهد,راحت ترین هتل های مشهد,مناسب ترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

هتل 3 ستاره اعیان مشهد

هتل اعیان مشهد در سال 1380در جوار حرم امام رضا (ع) در شهر مقدس مشهد واقع گردیده . هتل اعیان مشهد با امکانات مناسب و کادری مجرب افتخار دارد میزبان شایسته ای برای زائران بارگاه ملکوتی ثامن الحجج (ع) باشد. این هتل با حرم مطهر رضوی 5 دقیقه و تا بازار امام رضا کمتر از 2 دقیقه فاصله دارد. همچنین فاصله این هتل با فرودگاه و ایستگاه راه آهن 10 دقیقه می باشد.هتل اعیان میزبان میهمانان تور مشهد خود می باشد.

_اعیان_مشهد_1.jpg

_اعیان_مشهد.jpg

امکانات هتل اعیان مشهد برای میهمانان تور مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، اینترنت، پارکینگ،  صرافی، ماهواره، جکوزی، تاکسی سرویس، لباسشویی، خشکشویی، سالن بدنسازی، سونا،صندوق امانات، مرکز خرید و...

_اعیان_مشهد_7.jpg

_اعیان_مشهد_6.jpg


هتل 3 ستاره اطلس مشهد

هتل اطلس مشهد یکی از قدیمی ترین و اصیل ترین هتل های مشهد و فاصله  بسیار کمی از حرم امام رضا(ع) قرار دارد.این هتل در خیابان امام رضا و در میدان بیت‌المقدس احداث شده است. این هتل از دو ساختمان شمالی و جنوبی با 200 اتاق تشکیل شده است. این هتل با فرودگاه 20 دقیقه فاصله دارد. . ایستگاه راه آهن نیز 15 دقیقه با هتل فاصله دارد.هتل اطلس با خدمات خود خاطره خوشی را برای میهمانان تور مشهدخود بجا می گذارد.

_اطلس_مشهد_5.jpg

_اطلس_مشهد_4.jpg

امکانات هتل اطلس مشهد برای میهمانان تور مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، کافی شاپ، فولبرد، تاکسی سرویس، پارکینگ اختصاصی،آسانسور،  سالن ورزشی، فروشگاه، گشت درون شهری و برون شهری، خدمات خانه داری، صندوق امانات اختصاصی و...

_اطلس_مشهد_3.jpg

_اطلس_مشهد_1.jpg

 مطالب مرتبط :


:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,بهترین هتل های مشهد,راحت ترین هتل های مشهد,مناسب ترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : المیرا

مجتمع تجاری الماس شرق مشهد :

 

_شرق_2.jpg

 

_شرق_1.jpg

 

 

مجتمع تجاری الماس شرق با 6 طبقه و زیربنای 67267 مترمربع ، در یک موقعیت مکانی ویژه یا دسترسی‌‌های بسیار مناسب شهری در حاشیه بزرگراه صد متری کمربندی شهرمشهد قرار گرفته و هدف از ایجاد آن بهبود و گسترش فرهنگ گردشگری بوده است «الماس شرق» یک مجموعه تجاری و تفریحی است که می‌تواند یک روز شاد را برای مسافران تور مشهد بسازد.این مجتمع  شامل۱۲۳۸باب واحد تجاری ، یک کافی شاپ، یک رستوران فست فود، شهربازی، آب‌نما جامپینــگ، سالن نمازخانه و سالن اجتماعات، پارکینگ طبقاتی، مجموعه‌های اداری مرتبط، بازار چینی‌ها، نمایندگی های معتبر لوازم خانگی و پوشاک مارک،۵بانک رسـمی و آژانس های هواپیمایی و ... می‌باشد. این بازار بزرگ در شش طبقه واقع شده‌است که نمایی از معماری مدرن و اسلامی را به نمایش گذاشته‌که گنبد بزرگ و بسیار زیبایش، شبیه به الماس تراشیده شده‌ است. این بازار به فروش لوازم خانگی٬ البسه و پوشاک٬ لوازم صوتی و تصویری اختصاص دارد. در این مجتمع شبکه بیسیم - وای فای - عمومی وجود دارد.

مجتمع تجاری الماس شرق در نشانی مشهد انتهای بلوار خیام واقع است.

 

_شرق_7.jpg

 

_شرق_6.jpg


مجتمع تجاری خیام مشهد 

_تجاری_خیام1.jpg

یکی از اماکنی که در برنامه روزانه زائرین حرم امام رضا (ع) وجود دارد ، بازار است و به دلیل وجود فرهنگ خاص در زمینه کسب تجارت و ارتباطات

اجتماعی همواره دارای اهمیت زیادی بوده است. مشهد علاوه بر مراکز متنوع قدیمی دارای بازارهای محلی است که به زائران خدمت رسانی

میکنند. مرکز تجاری خیام مشهد در حاشیه شمالی مشهد و بین 100 متری کمربندی بلوارهای خیام و ابوطالب شمالی واقع شده است . این

مرکز تجاری همچنین دارای معماری خاصی می باشد و دارای تسهیلات ویژه ای نظیر فضای سبز ، خطوط اتوبوسرانی ، ایستگاه تاکسی ، آژانس

باربری می باشد . در این مرکز 196 واحد تجاری مشغول فعالیت بوده و کالاهای مرغوب و اجناس متنوع و با کیفیت را عرضه می دارند . از جمله

امکانات این مجموعه می توان به : تالار پذیرایی ، کافی نت ، بانک ، نمایندگی شرکت های بازرگانی ، رستوران ، کافی شاپ ، بیمه و حمل و نقل

بین المللی ، نمازخانه اشاره کرد.

_تجاری_خیام.jpg

مسافران تور مشهد می توانند برای خرید سوغات از این مجتمع تجاری دیدن فرمایند.

 مطالب مرتبط :

مجتمع تجاری خیام مشهد 

_تجاری_خیام1.jpg

یکی از اماکنی که در برنامه روزانه زائرین حرم امام رضا (ع) وجود دارد ، بازار است و به دلیل وجود فرهنگ خاص در زمینه کسب تجارت و ارتباطات

اجتماعی همواره دارای اهمیت زیادی بوده است. مشهد علاوه بر مراکز متنوع قدیمی دارای بازارهای محلی است که به زائران خدمت رسانی

میکنند. مرکز تجاری خیام مشهد در حاشیه شمالی مشهد و بین 100 متری کمربندی بلوارهای خیام و ابوطالب شمالی واقع شده است . این

مرکز تجاری همچنین دارای معماری خاصی می باشد و دارای تسهیلات ویژه ای نظیر فضای سبز ، خطوط اتوبوسرانی ، ایستگاه تاکسی ، آژانس

باربری می باشد . در این مرکز 196 واحد تجاری مشغول فعالیت بوده و کالاهای مرغوب و اجناس متنوع و با کیفیت را عرضه می دارند . از جمله

امکانات این مجموعه می توان به : تالار پذیرایی ، کافی نت ، بانک ، نمایندگی شرکت های بازرگانی ، رستوران ، کافی شاپ ، بیمه و حمل و نقل

بین المللی ، نمازخانه اشاره کرد.

_تجاری_خیام.jpg

مسافران تور مشهد می توانند برای خرید سوغات از این مجتمع تجاری دیدن فرمایند.

 مطالب مرتبط :

تور مشهد زمستان 94

تور مشهد نوروز 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید مشهد,بهترین مراکز خرید مشهد,ارزان ترین مراکز خرید مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()