نوشته شده توسط : المیرا

هتل ماریوت ایروان ارمنستان

یکی از شیک ترین و بزرگترین هتل های زنجیره ای دنیا  هتل 5ستاره ارمنستان هتل ماریوت است. هتل ماریوت ایروانارمنستان در قلب این شهر در میدان جمهوری قرار گرفته است. معماری کلاسیک و طراحی آن بسیار مدرن و جذاب است منظره زیبای اتاق های این هتل یا به میدان جمهوری و یا به کوه آرارات مشرف است. ساختمان هتل ماریوت یکی از ساختمان های تشکیل دهنده میدان جمهوری است و مقعیت آن این هتل را از دیگر هتل ها متمایز می کند، نام این هتل چندین سال پس از فروپاشی شوروی سابق از "آرمنیا" به "ماریوت" تغییر کرد در زمان شوروی سابق تنها هتل 5 ستاره ایروان به حساب می آمد.با رفتن به این هتل مسافران تور ارمنستان می توانند سفر به یاد ماندنی را تجربه کنند.

امکانات هتل ماریوت ایروان ارمنستان:

5 رستوران و کافه,سرویس 24 ساعته اتاق ها, اینترنت وایرلس در فضاهای عمومی هتل,اینترنت با سرعت بالا در تمامی اتاق ها, تلویزیون کابلی و ماهوره, مینی بار,خشکشویی و... که مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

هتل گلدن تیولیپ ارمنستان

یکی از مجلل ترین هتل های ارمنستان هتل های 5 ستاره گلدن تیولیپ است.که  در شهر ایروان در خيابان آبوویان قرار گرفته است. هتل گلدن تیولیپ ارمنستان توسط معمار معروف ایتالیایی ن.بونیاتیان در سال 1926 طراحی شده است ولی داخل هتل در سال 2009 مرمت و بازسازی شد. این هتل دارای 104 اتاق مجلل که هر اتاق متنوع برای مسافران تور ارمنستان می باشد که عبارتند از اتاق جنرال که 14.5 متر است و اتاق اکسکلوتیو که 20 متر است. تمامی اتاق های این‌ هتل دارای اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای و صندوق امانات برای مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

از امکانات هتل گلدن تیولیپ ارمنستان :

استخر شنا روباز و سرپوشیده، مركز بدنسازي،‌ خدامت ماساژ، صرافي،‌ خشكشویی و مركز تجارت ,رستوران روسيني به سرو انواع غذاهاي محلي و ايتاليايي و... که مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

 

هتل گلدن پالاس ایروان ارمنستان

یکی از شیک ترین هتل های ۵ ستاره ارمنستان هتل گلدن پالاس ایروان است که در كنار پارك حق تاناك نزديك به مركز شهر قرار گرفته است همه ی اتاق های هتل گلدن پالاس ایروان ارمنستان مجهز با امکانات بالا نظیر تلفن، حمام, خوشامد گویی و... می باشد. در باغ این هتل زمین بزگی از فوتبال با منظره ای بسیار زیبا برای مسافران تور ارمنستان فراهم شده است. رستوران ها و ترياهاي هتل گلدن پالاس ایروان ارمنستان دارای انواع غذاهای متنو از جمله غذاهای ایتالیایی و... می باشد.این هتل برای لذت بیشتر مسافران تور ارمنستان لابی نوار “قطب شمال”، سیگار برگ “هاوانا باشگاه”و کافه در فضای باز “تراس طلایی” فراهم کرده است. مسافران تور ارمنستان می توانند سفر خوبی را با انتخاب این هتل بر جای بگذارند.

امکانات هتل گلدن پالاس ایروان ارمنستان:

اینترنت وای فای در همه اتاقها, استخر ، سالن زیبائی مخصوص مسافران تور ارمنستان، روزنامه روز موجود در لابی ، میز محافظ شخصی، صرافی ،سالن بدن سازی وسونا(SPA)، کلاب سلامتی وماساژ، دسترسی به اینترنت درلابی، سرویس خشکشوئی ولباس شوئی، پزشکیار، مستخدمین چند زبانه، پارکینگ(رایگان)، ماموران امنیتی، وان اسپا، سرویس عروسی، صندلی معلولین ،آسانسور و... که این هتل برای مسافران تور ارمنستان فراهم کرده است.

 

مطالب مرتبط:

تور ارمنستان اردیبهشت 95

تور ارمنستان خرداد 95

تور ارمنستان تابستان 95

 تورهای ارمنستان ویژه تعطیلات اردیبهشت 95

 تورهای ارمنستان ویژه تعطیلات خرداد 95

تور های ارمنستان ویژه تعطیلات تابستان 95  



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره ارمنستان,شیک ترین هتل های 5 ستاره ارمنستان, مجلل ترین هتل های 5 ستاره ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 فروردين 1395 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد